... 2.2.2011 oikeudessa, että hänellä on vaikeuksia osallistua kaikkiin istuntoihin.
Lainattu Kalevasta:
""""Oikeus päättää myöhemmin matkustuskiellon jatkumisesta. Se ratkaisee myöhemmin myös sen, pitääkö Kailajärven saapua henkilökohtaisesti jokaiseen pääkäsittelyn istuntoon, joita on edessä kymmeniä.
Hän itse ei haluaisi olla joka kerta läsnä.
"Kuljen 180 kilometrin päästä Lempäälästä tänne. Minulla ei ole kulkuneuvoa, eikä tuloja. Minulla ei ole taloudellisia resursseja eikä välineitä tulla paikalle."""""
Tässä koko artikkeli:
http://www.kaleva.fi/uutiset/kailajarvi-haluaisi-hollata-matkustuskieltoaan/887503
Rehellisenä ihmisenähän hänen luonnollisesti olettaisi olevan mukana kaikissa istunnoissa. Se osallistuminenhan käräjien istuntoihin on jäsenten sekä myös Hannun etu, joten kysymys kuuluu:
Montako istuntopäivää on takana ja monessako istunnossa Kailajärvi on ollut mukana?
Ja mitaan ette voi...
Kailajärvi valitti ...
11
199
Vastaukset
- IleKehiin Hep
"Kuljen 180 kilometrin päästä Lempäälästä tänne. Minulla ei ole kulkuneuvoa, eikä tuloja."
Kas, mutta samassa jutussa on tämäkin: " ...auto ei lähtenyt pakkasella käyntiin."
No onko se auto nyt vieläkin umpijäässä vai mikähän nyt taas on.
Mutta kyllä minä ilahduin, kun kuvassa oli kuitenkin meidän Ilkka. Eikös se Sallinen parkunut, että Ilkkaa ei päästetä oikeussaliin. Siellähän hän taas on, hyvissä voimissa ja terhakkana tuomassa tärkeitä papereita vesilinnulle, kuten teknisen avustajan kuuluukin. - Näin oikeus toteutuu
Miksi menisi, Suomessa tuomiot julistetaan etukäteen, turhaan Pitkänen yrittää valvoa oikeuden toteutumista.
- Näin oikeus tapahtuu
Ei tartte etukäteen tuomita, kun oikeuskäynnissä edes puolustukselta ei löydy todistajia WC:n toimivuudesta.
- Jytkyttäjä
No asianajajaliitosta pois potkittu Pitkänen nyt kai viimeinen henkilö olisi, joka voitaisiin asettaa valvomaan oikeuden toteutumista. Vähän sama kuin asetettaisiin pukki kaalimaan vartijaksi.
- ei ehdi laitostua
Wessanpaperirullan kehä kiristyy sponssin ympärille !
Kohta alkaa tuomionluku, viisi Hannulle aluksi ja sitten vielä lisähuuhtelu kiinteistökaupoista... yhteensä 6.5 vuotta avustus kätkemisrikokseen.. - näin on
Valtio joutuu maksamaan mitä melkoisimmat korvaukset kultasydämelle, täysin syyttömälle miehelle, jostaa syystä valittu uhriksi, ne viranomas rik.
Hurjaa touhua, käsittömätöntä, rehellistä liiketoimintaa, eikhän soini tuu avuksi, jos ei muuten oikeutta maassa syytön saa. - homokyttä
kysymys on raili suomiselle soitettu viimeaikoina=)))
- homokyttä
tiesit raili että eräät wincapitan jäsenet, jotka sinäkin tunnet ovat vedättäneet
sua raukka parka
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1666220
- 815445
- 994385
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753760Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv613462- 443040
- 152357
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582109- 462075
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381793