hiuksiasi silloin tällöin. sävy ainakin muuttuu aina välillä.
Taidat
24
486
Vastaukset
- so?
kukapa ei tänä päivänä?
- väriä pintaan
Joku on terävällä päällä. Itsekseenhän se tukka muuttuu eri väriseksi ;)
- taidanhan minä
hyvä huomio ;)
- s....
varmaan viimeksi puoli vuotta aikaa olen värjäillyt
- ; ))
Tarkka huomio, säännöllisesti ; ) omaa vanhaa
- No niin.
Oikeesti oon blondi.
- Mä en
värjäile. Sävy on muuttunut itsekseen vuosien varrella. Lapsena olin ihan pellavanvaalea blondi ja nyt on punapigmentti tullut esiin. Ja kesällä vaalenen, kun aurinko haalistaa.
Tässähän sitä selvittelen näitäkin ventovieraalle kysyjälle :D- s....
entäs luomet?
- s....
s.... kirjoitti:
entäs luomet?
meilä on luomet suvussa oikein riesa....lisääntyvät iän myötä...yöks---
- niinpä ´juu
harmaa tulee viimestään 50.Mut ei sekään värjäystä vaadi .)
- s....
who cares? onneksi ei ole harmaat. vaikka nekin voivat olla kauniit..
- ihan pakko
Tottakai koska mulla olis muuten suunnilleen harmaat hiukset.
- Naisen kruunu
Tiistaina taas väripönttöön sukellus.
- Satva henna
Harmillista sinänsä. Se ei tartu mun hiuksiin kunnolla :(
- sama väri
niinkin vois luulla, mut mun päässä on aito alkuperäinen väri, joskus sitä korostan.
- hahhh.
uskotkohan sä itekään juttujas? Oma väri, joskus sitä korostan ! : ,)))
- jo on taas kaulinta
Jaa, ootko kattellu jonkun muun ottamia valokuvia vai mistä kiikastaa toisten hiusten värjäys.... piä huoli omista kutreistas s..tana.
- Tosi on
Mitäs se kenellekkään yleensä kuuluu, omien hiusteni värjäily?
Minä teen mitä haluan ja toiset mitä osaavat! - kuinkesänlapsi
Mulle tuli harmaita hiuksia jo 30v. toisten takia...nyt vaan pinotexia pintaan niin vanhanakin näyttää nuoremmalta. =D
- värjäilyä
Taidat värjäillä kasvojasi ja silmiäsi silloin tällöin... sävy ainakin muuttuu noin niinkuin aina viikonloppuisin. :)
- ap
joo silmissä on kyllä joskus viikonlopun jäljiltä punertava sävy:)
- värjäilyä
ap kirjoitti:
joo silmissä on kyllä joskus viikonlopun jäljiltä punertava sävy:)
Heh, sitä mä vähän meinasinkin. Älä tuijota niitä kaupan tuoreita tomaatteja niin himokkaasti, vaikka ne herkulliSilta näyttääkin. ;)
- kaularumpuliin
mitteen sitä silimä vois värjäällä..kah..kasvoja..jaa..oohan noit..simsalapim ruiskitteit..mut niit simmei eens uskoo...hiuksiahi mie värjähää kuha tarvihjettoo..otahpa ophii :)..kiitos
- Eläpä muuta
pakise, vua haetannetko tuo mittää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062511Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938