pelkoja/enakkoluuloja sulla musta on? niitä on pakko olla. Miksi et uskalla ottaa yhteyttä, tiedät satavarmasti tunteistani. Vai onko sulla jotain omia henkilökohtaisa estoja tai periaatteita? Jos olisi, niistä olisi kiva tietää tai saada jotain varmuutta vielä. Mulla on paljon hatarampi tietoa mitä sun päässä liikkuu.
Luuletko etten uskalla koskea tai pysty olemaan empaattinen tai ihan mukava kaveri, jotain mainitakseni. Olen myös seksinnälkäinen otus, silti luotettava ja rehellinen ja tosi tilanteessa yhden naisen mies, musta ei ole pettäjäksi. Kun voisit unohtaa menneet ja tarttua hetkeen. Varmasti keskustelu avartaisi käsityksiä. Mitä haluaisit musta tietää? pks naiselle, sulottarelle.
Mitä
11
311
Vastaukset
- ..;D
Ihana mies! Mä haluun sua!
- ?
Hyvin usein näkee tällä palstalla toivottavan, että toinen osapuoli ottaa yhteyttä. Eihän se niin mene. Kiinnostunut ottaa yhteyttä, kiinnostumaton ei ota.
- s....
Olen jo kiinnostunut eräästä töissä, ihana huumorintaju jotenkin hyvä tyyppi:D
nyt en jaksa kirjoitella, pitää imuroida.. olen tämän illan ihan kotijuoppo:) - en uskalla
kun pelkään kiusaavani. Laitoin jo sähköpostia. Ehkä sitten on helpompi,kun saan takaisin.
- s....
mut ps. taitaa tuo olla liian nuori.....öhöm...
notta se siitä tai eihän sitä tiedä... - Vantaa ..
Espoo .. ??
- Helsinki, Töölö
Avain kaikkeen on yleensä ihmisessä itsessään - ehkä hänellä on menneisyydessään huonoja kokemuksia ja muistoja, jotka saavat varovaiseksi. Ehkä hän kärsii huonosta itseluottamuksesta, eikä ole satavarma sinun tunteistasi. Hän saattaa jotain aavistaa, mutta ei tiedä kuinka pitkälle ne ovat valmiit kantamaan.
Me ihmiset olemme aina aika monimutkaisia otuksia ja menneisyytemme lopputuloksia. Oletko kohdellut häntä joskus huonosti? - s....
kaikki ei asu pääkaupungissa tai lähiseudulla. kauas menee... ei epsoo eikä vandaa...
- Epäluuloja
voi olla, kaikenlaisia. Olisko mikään ihme? Tällainen sekopää tyyppi, joka kirjoittelee minne sattuu ja on muutenkin ihan outo. Ota itse yhteyttä, jos kiinnostaa. Periaatteita on ainakin, muusta en ole enää niin varma. Ja täällä en ainakaan halua tietää mitään ja haluan tehdä ne päätelmät ihan itse muutenkin, livenä.
- SuuriaTunteita <3
Ennakkoluuloja ei ole. Olen nähnyt jotain heikkouksiasi, mutta minussa niissä ei ole mitään mikä ei olisi inhimillistä tai mitään mikä olisi minulle millään tavalla hidaste. Sen sijaan olen nähnyt paljon hyvää ja sellaista mitä arvostan. Estojakaan ei ole ja periatteeni eivät ole tapauksessamme esteenä. Vanhat kokemukseni tekevät sekä varovaiseksi, mutta myös rohkeammaksi tunneissani.
Vasta ihan hetken olen saanut kuvan, että sinulla saattaisi olla tunteita. Aiemmin olin vuorenperään on/ei/ehkä-luulossa. Sata varma en ole nytkään. Jos olisin, nukkuisit jo vieressäni ;-)
Ehkä suojelen pohjimmiltaan itseäni mahdolliselta pettymykseltä, jos sinä et olisikaan kiinnostunut. Ja ehkä viimisen kahden vuoden tapahtumat saa minut toivomaan, että mies olisi riittävän niin kiinnostunut tekemään aloitteen. Tavallaan silloin alku tuntuu turvallisemmalta, en tiedä jaksanko lähteä suhteesen, jossa toinen vaan hengaisi mukana tai sen takia, että on vaan joku. Etsin siis oikeaa ja syvää rakkauteen perustuvaa ihmissuhdetta.
Olen samaa mieltä: Varmasti keskustelu avartaisi käsityksiä. Mikä sinua jarruttaa? Olisitko valmis kysymään minua vaikka kahville tai terassille tai lounaskävelylle? Mitä ajatuksia "taustani" sinussa herättää? Mitä haluat minulta varmistukseksi täällä tai irl, jotta uskaltaisit tehdä pienen aloitteen? Jos voisin sinut auttaa sen tekemään, se olis minulle helpompi tie. Mitä tarvitse siihen: jotain millä tunnistat minut varmasti, mitä? Ylipitkiä katseita, silmien tahatonta räpsyttelyä ja eleitä, jotka kertovat kiinnostuksesta on jo ollut molemmin puolin ;-) - uudet kengät
Ollaanhan me pikkujouluissakin tanssittu yhdessä...ja aina kehut mun ulkonäköä. Tietty olen sua reippaasti vanhempi nainen, joten en tiedä haittaako se sua, työpaikan mies. Mutta ota selvää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321423
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011114Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81908