Muuta ei tarvita kuin Windows 7 ja F-Secure.
On turvallisempi kuin kaikki linux säädöt yhteensä.
HAHHAH
Kippis
Muuta ei tarvita
4
<50
Vastaukset
- mitä vittua?
Miksi ihmeessä sinä valitset F-securen? Sehän on ihan sutta ja sekundaa ja kaiken lisäksi suomalaisen viranomaiskontrollin alainen kuin on suomalainen firmakin kerran. En ostaisi F-securea koneeseeni (en tarvitse kun on ubuntu käyttiksenä), mutta en myöskään ottaisi F-securea vaikka ilmaiseksi saisi. Kun tuote on suomalainen tietokoneohjelmistoversio, niin kierrän henkilökohtaisesti sen helvetin kaukaa. Linux on suomalainen juu, mutten lataa suomi-versioita vaan ulkomaisia distroja joihin uskaltaa myös luottaa ettei softa ole täynnä poliisin vakoiluportteja ja vakoilukoodia. F-secure haisee kauas viranomaisvallalle.
Ja miksi ihmeessä sinä valitset Windows7:n? Sehän on oikeasti pelkkä service pack Windows Vistaan, joka itsessään on täyttä paskaa käyttiksenä.
Omapa on asiasi jos haluat vapaaehtoisesti kutsua poliisin kotiisi käyttämällä Windowsia ja F-securen tuotteita. Minä en halua, että minua vakoillaan kotonani, joten pidän poliisin myös softapuolella ulkopuolella ihan täysin. En siis alistu yhteiskunnan sääntöihin ja valvontajärjestelmän orjaksi.
Kun softa haisee poliisille, se on syytä kiertää kaukaa. - 2
"Omapa on asiasi jos haluat vapaaehtoisesti kutsua poliisin kotiisi käyttämällä Windowsia ja F-securen tuotteita"
Tämähän se taitaa olla suurin syy linuxin käyttöön, mutta entä jos on puhtaat jauhot pussissa ja ei harrasta mitään rikollista ?- poliisiyhteiskunta
Onko kivaa sitten, että kaikkea tietokoneen käyttöäsi seurataan viranomaisten toimesta vaikka et ikinä warettaisi mitään? Tämä maa on mennyt poliisiyhteiskunnaksi jossa ei siedetä enää minkäänlaista lain rikkomista edes kotona omassa rauhassa, omaan käyttöön. Vapaus merkitsee sitä, että poliisi ei tiedä jos piratisoit muutaman kymmentä leffaa omaan käyttöösi netistä. Vapaus merkitsee sitä, että poliisi on olemassa, muttei pääse vaikuttamaan tavallisen ihmisen elämään mitenkään, toisin kuin nykyisin.
En pidä poliisiyhteiskuntaan menemisestä. Uusi salaisten pakkokeinojen laki tekee tästä maasta SS-Gestapo maan, jossa kaikkea ja kaikkia seurataan "terrorismin vastaisen sodan" nimissä.
Vihaan poliisia siinä määrin, että a) pysyttelen niistä kaukana ja b) estän pääsyn niiltä kotiini lankoja pitkin. Tyypillinen kontaktini poliisiin on risteyksessä ja niin päin, että minä näytän keskisormea yhteiskunnallisena mielipiteenäni.
Suomalaisilla on tapana alistua hiljaisesti kaikkiin lakeihin sensijaan, että niitä vastaan uskallettaisiin nousta rohkeasti kun laki on väärässä. Itse nousin keskisormena yhteiskunnan keskeltä ylös ja totaalikieltäydyin kaikesta palveluksesta. Se kertoo mielipiteeni tästä yhteiskunnasta ja sen säännöistä.
- puskaryssä
Eikö amerikkalaisilla ole f-securea parempia windowsinhidastusohjelmia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750