ei se mennyt niin kuin

suunnittelit

Tarkoitan sitä orastavaa romanssia .Sinusta tulikin pelimiehen pelinappula ilmeinen riippuvuussuhde .surkuhupaisaa. Et osannut arvostaa minua .Luulit liikoja itsestäsi.

28

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s....

päivä kerrallaan kuten ennenkin......kunnes joku yllättää

• s....

normaalit kuviot, normaalit rutiinit, sitten muistaa joskus harvoin itsensäkin ja alkaa itsekkääksi-----

• En Suunnittelut

mitään, olet väärässä, välitin oikeasti, mutta en osannut oikein.

• ed.

en osannut oikein näyttää sitä.

• tylsää tommonen

Herra kaikkititevä avannut sanaisen arkkunsa..mikäpäs siinä..ja juoksi nauraen pois. Onpa jollain isot luulot itsestään.

• samaa mieltä

Hyvä kommentti!

• :(

Just joo. Sinähän tiedätkin kaikesta kaiken mun ajatuksista ja "suhteista" yms.
      Mä en oo kuule koskaan luulut liikoja itsestäni vaan ihan päinvastoin. Ja pelimiesten metkut huomaan aika äkkiä(enkä todellakaan romanssia oottele sellaisten kanssa). ja silloin jos mua hyväksi käyttää/huonosti kohtelee saa kyllä kuulla kunniansa, vaikka kiltti tyttö oonki. On varmaan muutamalle ollut vähän yllätys. Kyllä mä itseäni osaan puolustaa jos väärin kohdellaan vaikka ujo oonki.

• s....

heh, just näin on näreet...

• nappulanappula

Pelimiehen pelinappula saatoin hyvinkin olla mutta nyt sinun pelimerkkisi ovat loppuneet ! Riippuvuussuhde..ei sentään..eihän mitään suhdetta ole koskaan meillä ollutkaan !!! Suuret luulot on sinulla itsestäsi :)

• ikävöin jo toista

Peliksi kutsutaan sellasta toimintaa joka etenee johonkin suuntaan ja kun kaikki kortit on katsottu nähdään kuka voitti kuka hävisi.Ei meillä ollut suhdetta,se siitä.

• turhat luulot

katkeran pelimiehen puhetta, ettet olisi vaan ollut pelinaisen kanssa tekemisissä ja kohdannut kaltaisesi?

• vai pilimies

Taisi tyttö antaa sulle köniin!Siltä kuulostaa sorry

• Prööt..

tuollaisille kirjoituksille. Hän ei ole mikään pelimies. Surkuhupaisia juttuja.
      Sinällään en ymmärrä et kuka muu hänen kanssa kilpailisi koska sydämessä ole muita kuin hän. Enkä minäkään mikään pelinappula ole.

• Prööt jatkaa..

Enkä minä mitään edes suunnitellut. Satuin vain rakastumaan häneen.

• s....
        Prööt jatkaa.. kirjoitti:

Enkä minä mitään edes suunnitellut. Satuin vain rakastumaan häneen.

:) ei minullakaan ollut mitään odotuksia, tai en tiedä, edellinen ilta oli niin ihmeellinen----sellainen vaikea kuvailla. tiesin ehkä etukäteen edellisenä iltana jo mitä oli tuleva:)

mutta että sinä, sitä en voinut tietää...) ihan samalla tavoin suhtauduin kuin muihinkin "esiintyjiin" :) hih....

jos olisin tiennyt en tiedä peruisinko koko juhlan:)

• Prööt..
        s.... kirjoitti:

:) ei minullakaan ollut mitään odotuksia, tai en tiedä, edellinen ilta oli niin ihmeellinen----sellainen vaikea kuvailla. tiesin ehkä etukäteen edellisenä iltana jo mitä oli tuleva:)

mutta että sinä, sitä en voinut tietää...) ihan samalla tavoin suhtauduin kuin muihinkin "esiintyjiin" :) hih....

No en minä ketään S-nimistä miestä kaipaile. Mut kirjoittele toki minne sattuu.. Niin kuin tähänkin asti.

• ??
        s.... kirjoitti:

Onko ekskin s...? Vai onko ässikselläkin tällanen tapahtuma edellisiltana?

• mieti ny vähä itekki

Jos mä en osais sua arvostaa niin mä en todellakaan olis kahta vuotta päivittäin täällä takias käynyt.

• ie

Eli olet sitä mieltä että nimettömillä viesteillä jollain palstalla elämä rakennetaan. Äläkä luule että olen aloittaja. Olen kirjoittanut tasan yhden aloituksen kuukausia sitten tälle palstalle.

• ''

Sä oot paljon enemmän kuin pelimies, mä oon paljon enemmän kuin pelinappula. Tee valintasi kullakin hetkellä, mut älä ikinä unohda kuka oot :)

• s....

niin, onko tärkein kysymys itsellesi kuka olet tai haluat olla? ja millainen haluat olla? ja miksi haluat olla? mikä tekee sinut onnelliseksi?

• s....

pitäisikö olla kiitollinen? langeta,,,,, mitä sitten odotat?

• .

Tämä on niin huvittavaa... Mies kuin mies niin aina on sun mielestä riippuvuussuhde ja liian hyvä mulle. Ehkä olisi sunkin aika muuttaa jotain omassa ajatusmaailmassasi.

• -

Montakohan paria, jopa avioparia, olet toisten asioihin sekaantumisellasi rikkonut. Veikkaan että aika monta. Etkä tunnu edes olevan nolona.

• sinua vi*uttaa

Se on elämää. Sellaista sattuu, en kuollut.

Nyt voit kulkea rinta rottingilla.

• Nainen.

Ja nyt vaadit viellä häneltä jälkeenpäin että hänen olisi pitänyt arvostaa sua ?
      En turhaa epäile miehen "rehellisyyttä"
      Välittäisin susta vielläkin jos lopettaisit tuon ruikuttamisen jostain romanssista,
      josta en paljoa odottanutkaan. Mutta kiinnostaa kyllä ,osaat olla niin suloinen ja tarvitsen ja ikävöin sinunlaista hellyttävää hupsua toisinaan

• liikoja en luullut

Oisit sit ollu tosissas silloin kun mä vielä arvostin sinua,siis enemmän kuin nyt.

• näyt läpi gentleman!

Ja miksi sinä tääällä ikävä palstalla kirjoitat.Sinä sieluton ihminen.Miten pelimiestä voisi arvostaa alkuunkaan? Haloo? =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      24
      10965
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      40
      8237
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      126
      5257
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      143
      3646
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3568
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3524
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3157
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2519
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2021
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1786
    Aihe