Miten paljon voin juoda?

jepjep:))

Olen 172cm ja n.70kg painava 16v tyttö (Joo, oon laihtunut jo melkeen 5kiloa) ja olis tarkotuksena juoda hiukan päättäreinä:) Join viimeksi kesällä, vissiin 3 litraa väkevää viiniä ja 5 pulloa siideriä, ja oksensin 2 päivää, ihme että oon henigs:D

Jos juon suomiviinaa puoli litraa, niin oonkohan sammumis tai oksennuskunnossa? En kai? Harmittaa vähän kun en tiedä minkä verran voin juoda ilman että sammuisin.. :(

En tiedä vielä kuka hakisi, mutta luulisi jonkun pultsarin hakevan..?

Mitä kannattaisi juoda, tajuaako pulsut jos sanoo että voitko hakee suomiviina pullon, puoli litraa? :) Onko kokemuksia että suostuuko hakemaan? :)
Vai onko joku muu parempi? Koskenkorva? En pidä sokerisista juomista:)

Toivon asiallisia vastauksia, jos olet 18 tai yli, niin ei tarvitse tulla kirjoittamaan mitään säälittävä, pentu, ym :) Tai voitsä tulla jos haluun, voin sitten nauraa niille :D

10

548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EsJonne95

Oon 15v ja juon pelkkää es, ku se saa mut pärisee niin saatanasti.

• PäR1533

SPUDRO SPÄDRE ES PÄRISEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!"## X-----D

• EsJonne95
        PäR1533 kirjoitti:

SPUDRO SPÄDRE ES PÄRISEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!"## X-----D

es on jumalten juoma

• Se on kuule niin yksilöllistä, että sitä ei ulkopuolinen voi varmasti sanoa.

Voi olla, että sammut ensimmäisen siiderin jälkeen tai sitten vasta kokonaisen viinapullon jälkeen.

Sitä ei koskaan tiedä. Ota selvää niin tiedät.

Sitten kun heräät pusikosta raiskattuna perse hellänä, niin tiedät, että otit liikaa ja tiedät sitten seuraavalla kerralla, että kannattaa ottaa vähemmän.

Niin joo, tärkein oli unohtua, olet vielä kakara, niin sinun ei ylipäätään pitäisi juoda muuta kuin kokista.

• jepjep:))

aaaa... mä tiesinkin että sä tuut kommentoimaan tänne. Eikö sulla nörttti ole muuta tekemistä :)

• Kuka tässä kyselee netissä asioita, joista voi ihan itse ottaa selvää?

Voi teitä avuttomia lapsia.

Jos juominen arveluttaa, niin älkää juoko ollenkaan. Niin yksinkertaista se on.

• Hööhöhö

En usko että pelkästä 0.5 suomi viina pullosta sammut, oksennuksesta en tiedä, kyllähän siitä humalaan tulee, tosin en usko että viinalla kannattaa vetää koska nousee päähän arvaamattomasti (Kokemuksesta 2.6 puhallutus ja sammuin hankeen, melkein kuolin hypotermiaan jne.) itse ainakin juon päättäreinä vain kaljaa :P
      Kyllähän ne spuget suomee osaa :D aina löytyy joku joka hakee, pitää vaan osata ettiä.

• plölölölöläläl

Ostat sen 0,5 viinapullon ja juot hiljaksiin ja kun tuntuu hyvältä nii sit lopetat, vaikka vaikeetahan se kännissä voi olla :D

• tjyjmyewr

Siis 3 litraa viiniä ja 5 siiderii?? kuinka sä voit juoda niin paljon :O oon ite 19vuotias tyttö (n.50kg ,pituudella ei kai oo väliä näis laskelmis) ja oon juonu varmaan satoja kertoja että luulis et olis hyvä viinapää, mut silti jos juon 0,35 litraa viinaa oon ihan kännis:D:D toisaalta juon kyllä yleensä aika nopeesti ja sekotussuhteet nyt on mitä on.. mut silti. Jos mä joisin 0,5 litran viinapullon olisin varmaan aika huonos kunnos..
      Mut nojoo osta se 0,5 pullo niinku joku täs jo ehdottikin ja juo sitä sillee vähitellen. viina nousee mun mielestä vähän erilailla kun esim. siiderit, muistan kun ite ekoja kertoja join viinaa niin yhtäkkiä sitten vaan olinkin kännissä.
      Etkö tunne ketään 20v joka vois hakee viinaa? Voithan jotain spurguu mennä pyytään hakee,ite oon kans joskus pyytänyt ja kyllä ainakin kerran muistan että se haki. tosin voi kyl olla että spurguille ei välttämättä viinaa myydä, niillä voi olla esim porttikielto alkoon tms, mutta ainahan voi kokeilla.
      Ja joo suomi viina on varmaan ihan hyvä.. tosin samaa viinaa ne kaikki mun mielestä on :D Koskenkorva on vissiin vähä vahvempaa, siinä on kai 38% ja suomiviinas on 32

• teea33

Ihme että oot vielä hengissä. Kannattais ottaa vähä oppiii. Mukava varmaan olla sitten raiskattuna jossain ojasssa. jos haluut känniin vedä vaikka pari siiderii tyttö hyvä. Ei kannata mitään koskenkorvaa tai muita noin väkeviä, maksas menee paskaks ja kuolet. ja ainiii vielä lopuks ps. oot säälittävä pentu. kasva aikuiseks ja hanki elämä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4158
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3127
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe