Kellään sattumoisin ajatusta. Tämä on oire, jolle on turha hakea lääkäristä apua. Muutama vuosi sitten Ciprofloxacin -kuurin yhteydessä kieleni (ja kitalakeni) puutui ja kipeytyi (poltto, pistely) ja kielen keskiosaan tuli ilkeitä tuntohäiriöitä. Pahimmillaan puudutus ylsi nieluun saakka. Kuukausien kuluessa oire lieveni enkä enää joudu itkemään kipua, kun oireen alusta on nyt neljä vuotta, mutta välillä puutuminen yltyy todella epämiellyttäväksi. Se yltyy esim monista huulirasvoista. Olen kokeillut mm. ACO hoitavaa huulivoidetta - kova puutumisreaktio, Marilou Bio -huulivoidetta- sama juttu ja nyt minulla on ollut kaksi päivää todella ilkeä suun (kieli kitalaki) puutuminen ja huomasin, että olen juuri ostanut Dr.Hauschkan huulibalsamin, jota olen parina päivänä käyttänyt. Huulikiillot eivät aiheuta reaktiota eikä myöskään perusvaseliini.
Ymmärtääkö joku, mistä voisi olla kyse?
suun puutuminen
mistä kyse
0
2247
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25485
- 43482
- 45472