rakastan sinua

rakastan sinua

siksi haluan satuttaa sinua sanoin. miksi tapasinkaan sinut kun tiedän nyt sinun olevani sielunpuolikkaani. perkele,

36

1143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielipide:

Jos on kyse palautteesta, jota olet ilkeisiin tekoihisi saanut, niin siihen pitää vaan sopeutua.

• 16

Selitys hyväksytty...

• Samanlaisia.

fiiliksiä täälläkin.

• wuhw

Ei ei koskaan noin.

• En tajua ihmisiä

Ihmettelen ihmisiä jotka haluavat tieotisesti tahallaan satuttaa sitä ihmistä jonka kokevat tärkeäksi. Eikö sen pitäisi olla juuri toisinpäin.

• en en

joo mä en kans ymmärrä.....

• PELKO!
        en en kirjoitti:

joo mä en kans ymmärrä.....

Minä tavallaan ymmärrän.Sitä ei kestä, toinen niin samanlainen näet läpi.

• s....

kukaan ei HALUA SATUTTAA, SIKSI, SUOJELLA VAIN ITSEÄÄN SATUTUKSELTA.

SIKSI SATUTTAA TOISTA ETTÄ VOI SUOJELLA SITEN ITSEÄÄN. RAAKAA..

• niin minäkin häntä

kun yössä yksin vaeltaa....voi kaltaisensa kohdata...

rakastan ....

• Ikuinen matka

niin kohtalomaista...

• tule ja ota

Sinä siis teit tuon toisen aloituksen?Ymmärrätkö nyt?Niin perkele!!!

• niin minäkin.....

hyssss.... ei saa kiroilla ei...

• petit kaiken!
    • polvistu rukka!

Niin niin.sulla ei ole sellaista minä en ainakaan ole kuin sinä.Häpeä.

• Mehilainen)

Paljon sanottu. Mites se tuntuu et toinen on sielunpuolikas? Voi p....

• puolikkaasi

Ja. entä sitten?

• Ei aloittaja

Mun pahat sanat oikeasti johtui väärinkäsityksestä, siinä tunnetilassa en pystynyt ajatella järkevästi ja ylireagoin. Enkä niitä tarkoittanut, en ole sellainen, tuli vaan tunne tietyllä hetkellä, että kaikki oli sulle jotain pilaa, kaiken myllertäessä pään sisällä. Olin varmaa myös melko viilipytty. Olisin tehnyt jotain jo aikaisemmin, kuitenkaan tietystä syystä en ja ehkä olisin valinnut alkujaankin toisen tavan, tilanteesta johtuen oli aikaa miettiä ja ei kai sinänsä huono, mutta se saattoi antaa syyt lopptulemalle. Ihmis mieli on niin monimutkikas, silti oli mahdollista olla helpompaa.

Olipa se pientä pintapuolista ihastumista tai paljon suurempaa puoleltasi, toimin väärin. Mulla ei olisi ollut mitään vaikeuksia tehdä asioita erilailla jos kyse olisi ollut jostain pienestä ihastumisesta, tai olisinko ylipäätänsä mitään silloin tehnyt. Mutta olisitko sinä pienestä syystä näyttänyt kiinostumistasi niin selvästi. Tunsin sielunkumppanuutta ja valtavan tunnemyrskyn. Koitin unohtaa koska ilmoitit olevasi varattu, koitin myös vältellä ja antaa olla. Vai johtuiko tavastani tehdä aloite tai elämän tilanteestasi, olisi alunperin pitänyt puhua, ei sanaakaan tunteista. Sen aloitteen jälkeen kaikki meni niinkuin ei pitäisi mennä. En halua menettää sinua jos sulla olisi jotain tunteita vielä tallella. En tiedä miten paljon ne sanat satutti, sehän riippuu mitä todella tunsit. Se ensimmäinen viesti ja vastauksesi siihen ja taas maanantaina siellä, en tiennyt mitä ajatella, ei sun tartte mulle koittaa valehdella. En tiennyt milloin näen taas ja siitä se jatkui ja tuli sultakin tyly vastaus. Ja kai nekin loi väärinkäsityksiä myös sun päähän. Me ei olla kumpikaan niin tyhmiä ettei me tajuttaisi toisiamme. Nämä tunteet polttaa mut mustaksi ja ropisen maahan tuhkaksi. (?).

• Erehdyit vain

kirjoittajasta, älä luota sokesti kaikkeen!

• Soita hänelle.

Missä ilmoitti, että on varattu, täälläkö?

• Ei aloittaja
        Soita hänelle. kirjoitti:

Missä ilmoitti, että on varattu, täälläkö?

Ei täällä

• Ei aloittajalle

Luulen, että olet Hän. Satutit kyllä sanoillasi ja olin sortua pahaan oloon, mutta sitten olen päässyt sanojesi yli, en ole vihainen, koska tiedän minkälainen olet.
        Välität minusta paljon ja se on myös molemminpuolista.:)
        t. minä.

• Ei aloittaja
        Ei aloittajalle kirjoitti:

Luulen, että olet Hän. Satutit kyllä sanoillasi ja olin sortua pahaan oloon, mutta sitten olen päässyt sanojesi yli, en ole vihainen, koska tiedän minkälainen olet.
        Välität minusta paljon ja se on myös molemminpuolista.:)
        t. minä.

Mahdolisesti, toivon että olet täällä vielä, siis vaikka tilanteita on laidasta laitaan ja paljon samanlaisia, jotain ei voi ohittaa, ole hän, olisit.
        Ei ollut tarkoitus, se oli siinä hetkessä ja ylireagoin kaikki palasi mieleen ja olin nauttinut alkoholia, mistä seurasi moraalinen krapula pahimmilaan. Kyllä välitän ja haluisin välittää ja tuoda sen myös kunnolla ilmi. Uskotko, en halua loukata, varsinkaan sinua, enkä tarkoituksella loukkaa ketään. Ikävä.

• hyvästi rakas..

Älä huoli meidän juttu se ei olisi toiminut.Muistele hyvällä.ehkä ensi elämässä...

• heität kuin rätin nu

törppö , ei täällä saa sanoa hyvästejä
        kasvokkain kohtaat ,silmistä silmiin katsot ja sanot samat sanat
        Sitten sillä on merkitystä.

• Jos teet noin

et tiedä mitä teet. Ei oikeassa rakkaudessa ole halua satuttaa, ainoastaan
      halu kaikkeen hyvään. Mietitkö lainkaan hänen tunteitaan ?

• Outo ajatus tuo

Rakkaus vs. halu satuttaa. Ainakaan minä en osaa millään yhdistää noita kahta
      asiaa. En millään. Kyllä sille rakkaalle ihmiselle haluaa puhua kauniisti ja muutenkin kohdella kauniisti.

• Haluat satuttaa .. ?

Siis oikeasti haluat satuttaa häntä ? Miksi ihmeessä ?

• devil man

eihän sairaudelleen voi mitään...

• Kyllä !

!

• en ole puolikkaasi

en halua rakkauttasi, jos on tarkoitus vain satuttaa.

• Että Perkelekö

sielunpuolikkaasi? Eipä siis ihme tuo halusi satuttaa...

Tätä viestiä en itselleni tunnista mutta kirjoittelempa siitä huolimatta. Mua ei voi enää erään sanat satuttaa. Näin tahdon itselleni ainakin uskotella. Kaikkeen turtuu, ilkeille sanoille (olivat ne sitten tahattomia tai eivät) kuuroutuu. Kasvoi sellainen muuri, että sanat siitä kimpoilee takaisin. Muutama huono puoli tuossa muurissa, se ei päästä niitä hyviäkään sanoja sisäpuolelle. Muuri on vain kylmä ja kivinen. Välillä siihen paistava aurinko sen pintaa lämmittää, lämpö vaan ei pääse kivestä läpi...

• Rakastan sinua!

Kaikesta huolimatta!

• tunnistan tekstisi

yritys hyvä kymmenen - ei mene läpi. olet paha.kirjoitit myös toisella palstalla "järki ja tunteet".

• ei se ollut hän

.

• anna mun olla jo

Höpö höpö-jos katsoisit peiliin huomaisit että ainut perkele olet sinä.

• --_

voi katopa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7662
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      116
      5318
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      119
      3547
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      3527
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2574
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1886
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      356
      1530
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      69
      1381
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1366
    Aihe