Mäkkärillä tänään käydessä huomasin miten mustasta autosta blondipoju ojensi mäkkärin pussissa viinapullon teinitytölle punaiseen mopoautoon.Kenenköhän silmäterä aikoo vetäistä viikkorahoillaan kännit tänään?
Toivottavasti muistaa huutaa ihqundaa sateessa viinapäissään.
viinaa lapsosille
13
240
Vastaukset
- muodollinen korvaus
Ole ihan rauhassa, ei ne tytöt viinaa ilman korvausta saa.
Sammuneita tyttöjä vedetään viikseen. - Peästeräs
Mistä tiedät että oli viinapullo siinä paperipussissa? Teräsmiehen katse?
- oikea meininki
Kyllä teinit viinansa tarvitsee, turhaa kitinää ja jeesustelua. koulujen päättäjäisweekend tulossa ja silloin biletetään ja otetaan huikkaa!
- kiristetty
Itse olen välittänyt vain tupakkaa alaikäisille. Siitäkin aikaa 10 vuotta.
Miksi tein niin? Alaikäiset kiristivät minua. He (paikallinen pahijoukko) uhkasivat vandalisoida autoani taloyhtiön parkkipaikalla, jos en hae heille yhtä askia tupakkaa. Hain heille yhden askin tupakkaa ja annoin sen ilmaiseksi. Joskus pitää maksaa "suojelurahaa", että omaisuus pysyy kunnossa.
Hyvä, että suojeluraha oli niin halpa. Eivät onneksi koskaan tulleet minulta pyytämään tupakkaa sen jälkeen ja autoni sai olla rauhassa.
Varokaa alaikäisiä, jotka kiristävät ja uhkaavat!- itseasiassa
Itseasiassa koska et ottanut rahaa vastaan niin et tehnyt mitään laitonta. Tupakan myyminen alaikäiselle on laitonta, antaminen ei.
- Vanne-Vandaali
Kiristäminen on kamalaa. Olikohan se poika kiristäjä jonka näin viime syksynä ajavan polkupyörää vanne päässä, se siis todellakin oli vanne ja siitä meni jotakin pinnoja päähän.
- teiniviinakset
"Mistä tiedät että oli viinapullo siinä paperipussissa? Teräsmiehen katse?"
Pullo joka sinne laitettiin näkyi selkeästi.Rekisterinumerotkin olisi tiedossa mutta jääköön mainitsematta.
Toivottavasti teinityttelin vanhemmat antavat tukkapöllyä ja viinapullon sijasta tyttö saa my little ponyn kaveriksi.Teinin mopoautossa oli kyljessä nimi " J.*****." - ex-välittäjä
http://elisa.net/uutiset/kotimaa/?id=5796109
"Kaksi kolmesta suomalaisesta hyväksyy alkoholin ostamisen alaikäiselle, selviää Panimo- ja virvoitusjuomateollisuusliiton teettämästä tutkimuksesta.
Tutkimuksen mukaan viidesosa suomalaisista ostaa alkoholia alaikäisille."
Mitäpä tässä häpeilemään. Yli puolet aikuisista hyväksyy viinan välityksen alaikäisille. - moraalitonsuomi
Jos kerran vanhemmat hyväksyvät, turha syyttää koulua tms muita jos oma teini on kännissä housut kintuissa milloin missäkin.
Tervetuloa vaan lisää YH äitejä poriinkin :D
Ihqundaa, teinixpoppix ja vittu mä oon kännissäääh!!
Mihin tämä maa on menossa moraalin ja sen kasvatuksen puolesta?- yh-äiti Sampolasta
Olen yh-äiti ja hyvin huolestunut välinpitämättömästä suhtautumisesta alkoholiin. On järkyttävää lukea, että yli puolet aikuisista hyväksyy viinan välittämisen alaikäisille.
- kännissä on kivaa
Oikea meininki.minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa. itse aloitin dokailun 14 vuotiaana ja nyt 20 vuotta myöhemmin olen normi duunissa käyvä normaali perheenisä. ei tullut rapanarkkaria vaikka peloteltiinkin
- ......
yksi normaali jeppe sanoi, että on normaalia juoda kossupullo joka viikonloppu. tämä normaali kun on joillakin niin hakusessa
- kohtuus kaikessa
No jaa,1 pullo on melko vähän. pari putelia saarenmaata ja laatikko alecoccia per viikonloppu ollut normiannos jo pitkään. Saattaapi joskus harvoin riittää se yksikin pottu jos pääsee duunien takia alottelemaan vasta lauantai illalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107662
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1165318Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1193547Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?691381Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366