Sattuneesta tilanteesta johtuen olen kumppania vailla. En hae välttämättä elämääni sulostuttajaa tai muutenkaan vakiseuraa häiritsemään omaa elämääni. Ainoa ongelma on se että kaipaisin silloin tällöin seksiseuraa naisen kanssa.
En halua mitään moraalisaarnoja kukkahattutädeiltä. Onko tällainen toive liikaa nykyään vai onko normaaleissa rajoissa? Löytäisinkö jostain vastaavan sielunsisaren?
Jos sexiä tekee mieli
58
233
Vastaukset
- Juokse vaari
Kerran ja karkuun, soon miähen puhetta.
- lejanna
Pullaa voisin antaa, tuskin täältä muuta saatkaan. Treffit, tai jotain sinnepäin, varmaan olisi parempi osoite tarpeellesi?
Varsinainen asiani olikin, kun puhutaan kukkahattutädeistä,
mikähän olisi vastaava miesten päänsuojain?
Piippupipo, koukkukalotti, mynnimyssy, hikihelmihattu?
Kun tunnut tietävän, kerropa, pitääkö sitä kukkahattua kastella, kuinkakin usein?
.Miehillä on sellanen pipa jossa pikku nyppy päälaella,on kuulema kätevä kun imuroiraan.
En oo alottaja mut ton hatun kastelu herätti joitakin ajatuksia.koti-kiusattu kirjoitti:
Miehillä on sellanen pipa jossa pikku nyppy päälaella,on kuulema kätevä kun imuroiraan.
En oo alottaja mut ton hatun kastelu herätti joitakin ajatuksia.Jäi sanomatta et kaikkein nössöin asuste miehellä on vyölaukku.
- lejanna
koti-kiusattu kirjoitti:
Miehillä on sellanen pipa jossa pikku nyppy päälaella,on kuulema kätevä kun imuroiraan.
En oo alottaja mut ton hatun kastelu herätti joitakin ajatuksia.Pitävätkö jotkut sitä pipaa aina, vai asettaako vaimo sen miehensä kiireelle ennen imurointia, jotta saa miehen käyntiin? Onko se nyppy on/off-kytkin?
Toimiiko se kytkin muissakin toiminnoissa, haluttavissa??
Pitäähän puutarhaa kastella, joten, kuinka kukkahattukaan kukoistaisi ilman kunnon kastetta, silloin, tällöin?
. - lejanna
koti-kiusattu kirjoitti:
Jäi sanomatta et kaikkein nössöin asuste miehellä on vyölaukku.
Ja kammottavin liian lyhyet sortsit. :(
. lejanna kirjoitti:
Pitävätkö jotkut sitä pipaa aina, vai asettaako vaimo sen miehensä kiireelle ennen imurointia, jotta saa miehen käyntiin? Onko se nyppy on/off-kytkin?
Toimiiko se kytkin muissakin toiminnoissa, haluttavissa??
Pitäähän puutarhaa kastella, joten, kuinka kukkahattukaan kukoistaisi ilman kunnon kastetta, silloin, tällöin?
.Se pipa on miehen antautumislippu sen ko vetää päähänsä niin se on soromnoo.
Pahus kun ei tuu mitään painokelposta vastausta mieleen täs kasteluasias.lejanna kirjoitti:
Ja kammottavin liian lyhyet sortsit. :(
.Kesäisin mä yleensä elvistelen farkuista katkastuissa sortseis ja mustissa sukissa kiiltonahkakenkin.
- lejanna
koti-kiusattu kirjoitti:
Se pipa on miehen antautumislippu sen ko vetää päähänsä niin se on soromnoo.
Pahus kun ei tuu mitään painokelposta vastausta mieleen täs kasteluasias.Olenkohan liian hulvakas, jos kysyn, voikohan kukkahatun ruohon leikellä kynsisaksilla? Voiko sinne istuttaa appelsiinipuita aavikkoon.
Tulisivatkohan kolibrit kaukaa mettä imemään.
No, nyt kai siis alkoi se Vaka Vanha Väinämöisen tunti?
Pitänee vakavoitua.
.
- hinnoista sovitaan
Rahalla saa ja hevosella pääsee.
- merihuisku
Hinnakasta tämän ketjun ideat alkavat olla 70 hävetään.
- 1943
Sinun pitää vähän edes vaivaa nähdä eli lähdepäs netin äärestä liikkeelle. Varmaan löytyy kumppani, jolla on samat haaveet kuin Sinulla. Perustan väitteeni tuntemieni miesten kertomuksiin. Onnea retkille.
- bessie*
Uteliaisuuteni heräsi, en taida olla enää yhtään ajan tasalla.
Mitä ne tuntemasi miehet ovat sinulle kertoneet? - hymmm,,,
jaaa, heh, mitähän ne mahtaa sinusta kertoilla ku et oo paikalla !
- 1943
bessie* kirjoitti:
Uteliaisuuteni heräsi, en taida olla enää yhtään ajan tasalla.
Mitä ne tuntemasi miehet ovat sinulle kertoneet?Ovat kertoilleet, että esim. tanssipaikoilla on melko helppo saada hetken sexiseuraa, on ollut jo heidän nuoruudessaan. Ja on vielä nytkin. Tuon tyylinen elämä on mulle ollut vierasta. Seksi on minulle juhlahetkiä rakkaan kumppanin kanssa, mutta en tuomitse. Kukin tyylillään.
- bessie*
1943 kirjoitti:
Ovat kertoilleet, että esim. tanssipaikoilla on melko helppo saada hetken sexiseuraa, on ollut jo heidän nuoruudessaan. Ja on vielä nytkin. Tuon tyylinen elämä on mulle ollut vierasta. Seksi on minulle juhlahetkiä rakkaan kumppanin kanssa, mutta en tuomitse. Kukin tyylillään.
Ai. No en muista että onko minulle kukaan tuota kertomalla kertonut, olen tainnut ihan muutenkin tietää miesten ja naisten harrastavan seksiä muutenkin kuin tositarkoituksella. Ja että tanssilavojen liepeillä kesäöina tapahtui kaikenlaista. Ehkei tänä päivänä samassa määrin kuin ennen, kun tuntuu että nykyään itse tanssiminen (oikeilla askelilla) on se pääasia ja varsinaiset markkinat aika paljon netissä? Siksi olinkin vähän utelias, kun minulle se on tuntematonta aluetta.
Minä en tuota seksiä osaa pelkästään juhlahetkeksi ajatella, ihanan kiihkeitä arkisia pikapanoja kesken askareiden on tullut myös harrastettua.
Mistä sana tuomita edes juolahti mieleesi tällaisessa yhteydessä? - lavatansseja ja iloa
1943 kirjoitti:
Ovat kertoilleet, että esim. tanssipaikoilla on melko helppo saada hetken sexiseuraa, on ollut jo heidän nuoruudessaan. Ja on vielä nytkin. Tuon tyylinen elämä on mulle ollut vierasta. Seksi on minulle juhlahetkiä rakkaan kumppanin kanssa, mutta en tuomitse. Kukin tyylillään.
Moni nainen ehdottaa sp-yhteyttä,muutaman tangon jälkeen.
Miehen pitää ensin osoitaa "puntillaan",että on kiinnostunut asiasta. - eirobottina.
lavatansseja ja iloa kirjoitti:
Miehen pitää ensin osoitaa "puntillaan",että on kiinnostunut asiasta.Tuotako ehdotusta miehen odottavat? En ole koskaan tarvinnut miehelle ehdotella, kyllä he ovat ehdotukset hoidelleet.
Ei minua kyllä pelkkä asiasta kiinnostuminen saa syttymään. Sehän tarkoittaa sitä, ettei partnerista ole väliä, vaikka olis sitten se robotti. - bessie*
Miehen pitää ensin osoitaa "puntillaan",että on kiinnostunut asiasta.Mutta eikö se ole tuollaisessa tapauksessa (jos puntissa olevaa kovettuvaa kalua tarkoitat) se ole se mies, joka alunperin sitä sukupuoliyhteyden mahdollisuutta siinä "ehdottelee", eikä nainen? Nainen sitten reagoi tavallaan. Itsestäni pikku kosketus tuntuu yleensä hyvin miellyttävältä, varsinkin jos voin sen vahingoksi uskoa. Jos liiallisuuksiin menee, niin rupeaa tuntumaan epämiellyttävältä.
Onko sinulle monikin nainen tehnyt noin suorasukaisia ehdotuksia, taitaa olla toiveajattelua vain? - 1943
bessie* kirjoitti:
Ai. No en muista että onko minulle kukaan tuota kertomalla kertonut, olen tainnut ihan muutenkin tietää miesten ja naisten harrastavan seksiä muutenkin kuin tositarkoituksella. Ja että tanssilavojen liepeillä kesäöina tapahtui kaikenlaista. Ehkei tänä päivänä samassa määrin kuin ennen, kun tuntuu että nykyään itse tanssiminen (oikeilla askelilla) on se pääasia ja varsinaiset markkinat aika paljon netissä? Siksi olinkin vähän utelias, kun minulle se on tuntematonta aluetta.
Minä en tuota seksiä osaa pelkästään juhlahetkeksi ajatella, ihanan kiihkeitä arkisia pikapanoja kesken askareiden on tullut myös harrastettua.
Mistä sana tuomita edes juolahti mieleesi tällaisessa yhteydessä?Itse olen tosi varautunut, koska esim. kaikenlaiset taudit ovat uhkana. Ei tullut nuorena tansseissa pikatouhut pusikoissa ja autojen penkeillä yms. mieleenkään. Eikös tuo aloittaja toivonut, ettei saisi moralisoivia vastauksia? Kyllä saatte muut palstalaiset tällä saralla loistaa kokemuksillanne ihan vapaasti. Mulle on hyvä oma tyylini.
- 1943
Miehen pitää ensin osoitaa "puntillaan",että on kiinnostunut asiasta.Juuri tuo oman sukupuoleni aktiivisuus tässä asiassa oli minulle uutinen. Itse olen ollut ja olen vieläkin melo passiivinen.
- filette..
Miehen pitää ensin osoitaa "puntillaan",että on kiinnostunut asiasta.Minusta nämä sepalustunkijat ovat enemmänkin huvittavia tapauksia. Kyllä miehellä pitää olla tyyliä enemmän naista lähestyessään. Olkoon vaikka mikä mielessä.
Toisaalta se on sitten sama, jos kysyy, joko mennään, vai tanssitaanko ensin? Mikä sinänsä on ihan hyvä vitsinä. - bessie*
1943 kirjoitti:
Itse olen tosi varautunut, koska esim. kaikenlaiset taudit ovat uhkana. Ei tullut nuorena tansseissa pikatouhut pusikoissa ja autojen penkeillä yms. mieleenkään. Eikös tuo aloittaja toivonut, ettei saisi moralisoivia vastauksia? Kyllä saatte muut palstalaiset tällä saralla loistaa kokemuksillanne ihan vapaasti. Mulle on hyvä oma tyylini.
Loistaa?!
Ei minulle tulisi mieleenikään sanoa sinulle, että saat tällä saralla loistaa omilla kokemuksillasi (erilaisilla kuin omani) ihan vapaasti. Eikö se nyt ole selvää, että olemme erilaisia myös näissä asioissa?
Joku on passiivisempi (minäkin olen hyvin passiivinen ja pidättyväinen vieraiden miesten seurassa), joku taas aktiivisempi, joidenkin parien suhteessa intohimo on suuremmassa osassa kuin toisten, jne..
Kyllä me silloin nuorina aikuisina ensimmäisen mieheni kanssa käytimme kaikki mahdollisuudet hyväksemme siinä alkuhuumassa. Vieläkin hän hyväntuulisen hämmästyneenä muisteli tässä taannoin (perhejuhlilla omassa nurkassamme yllyimme vähän muistelemaan) ensimmäisen yömme kahdeksaa kertaa! Itse en kyllä tuollaista olisi muistanut, siis ihan numeroina. - 1943
bessie* kirjoitti:
Loistaa?!
Ei minulle tulisi mieleenikään sanoa sinulle, että saat tällä saralla loistaa omilla kokemuksillasi (erilaisilla kuin omani) ihan vapaasti. Eikö se nyt ole selvää, että olemme erilaisia myös näissä asioissa?
Joku on passiivisempi (minäkin olen hyvin passiivinen ja pidättyväinen vieraiden miesten seurassa), joku taas aktiivisempi, joidenkin parien suhteessa intohimo on suuremmassa osassa kuin toisten, jne..
Kyllä me silloin nuorina aikuisina ensimmäisen mieheni kanssa käytimme kaikki mahdollisuudet hyväksemme siinä alkuhuumassa. Vieläkin hän hyväntuulisen hämmästyneenä muisteli tässä taannoin (perhejuhlilla omassa nurkassamme yllyimme vähän muistelemaan) ensimmäisen yömme kahdeksaa kertaa! Itse en kyllä tuollaista olisi muistanut, siis ihan numeroina.Mikään ei ole itsestään selvää. Kyllä mulle näpäytetään yhdestä sun toisesta mulle itsestään selvästä asiasta. Jos aloitan saman tyylin, niin jopa ollaa oikealle tielle opastamassa.Huvittaa tuo kertojen laskeminen. Mulla ei ole sitä ensimmäistä ja ainokaista miestä enää muistelemassa mitään. Mutta onhan elämä antanut tilaisuuden vaihtaa mielipiteitä muiden mielenkiintoisten paljonkin kokeneiden miesten kanssa ilman yhteistä kokemuspohjaa.
- bessie*
1943 kirjoitti:
Mikään ei ole itsestään selvää. Kyllä mulle näpäytetään yhdestä sun toisesta mulle itsestään selvästä asiasta. Jos aloitan saman tyylin, niin jopa ollaa oikealle tielle opastamassa.Huvittaa tuo kertojen laskeminen. Mulla ei ole sitä ensimmäistä ja ainokaista miestä enää muistelemassa mitään. Mutta onhan elämä antanut tilaisuuden vaihtaa mielipiteitä muiden mielenkiintoisten paljonkin kokeneiden miesten kanssa ilman yhteistä kokemuspohjaa.
Jos keskustelupalstalla toinen esim. sanoo pitävänsä punaisesta eikä erikoisemmin sinisestä, toinen taas kertoo pitävänsä sinisestä eikä erikoisemmin punaisesta, niin kyllä minulle on itsestään selvää, ettei siinä kumpikaan pyri loistamaan.
Minusta se oli myös vähän huvittavaakin, mutta ehkä kuitenkin liikutuksen sekainen lämmin ailahdus ja rakkauden tunne noita kahta nuorta toisistaan huumautunutta ja rakastunutta nuorta kohtaan oli voimakkain tunne.
Minun ympärilleni on sattunut järjestään sellaisia miehiä, etteivät he juurikaan ole kertoilleet minulle ajatuksiaan tai kokemuksiaan muista naisista. - Vauxhall Viva
Miehen pitää ensin osoitaa "puntillaan",että on kiinnostunut asiasta.Olen minäkin ajatellut antaa sähköpostiosoitteeni, jos ja kun mukava tanssittaja kohdalleni osuu ;-/
- lavoilta iloa hakeva
bessie* kirjoitti:
Mutta eikö se ole tuollaisessa tapauksessa (jos puntissa olevaa kovettuvaa kalua tarkoitat) se ole se mies, joka alunperin sitä sukupuoliyhteyden mahdollisuutta siinä "ehdottelee", eikä nainen? Nainen sitten reagoi tavallaan. Itsestäni pikku kosketus tuntuu yleensä hyvin miellyttävältä, varsinkin jos voin sen vahingoksi uskoa. Jos liiallisuuksiin menee, niin rupeaa tuntumaan epämiellyttävältä.
Onko sinulle monikin nainen tehnyt noin suorasukaisia ehdotuksia, taitaa olla toiveajattelua vain?bessielle
Itseasiassa miehen erektio on reaktio. Silmä näkee,korva kuulee ja ........
K.Ulli kykenee aistimaan ja tunnistamaan kiimassa olevan naaraan
progesteroni-vajeen . -Kilpailu on naisten kesken kovaa, kiimassa
oleva ihmisnaaras saattaa tuskissaan repiä vaikka parhaan ystävättärensä
päältä miehen, kesken aktin. Tämäkin on koettu.
- Hatuton täti
Tuu tänne vaikka heti jos sulla on munaa! Tarjous on voimassa tunnin. Epäilenpä että sun Viagrojes teho loppuu ennen kuin mun masurkkani on tullut päätökseen:)
- meeriamanda
Jos sulla on rahaa pussissa käyttää tälläiseen, ei vaadi paljonkaan nerokkuutta löytää näitä maksullisia? Kukaan ilmatteeksi ei ala vanhan miehen alusastiaksi.
Hetken huuman saat rahalla, rakkautta vain tunteella! - fragária vesca
Voisin hetken seuraasi sulostuttaa, vaikka jollain ihanalla kesätorilla jäätelömansikka-annoksen verran. Suloisesti hymyilisin (kaunis kun olen!) ja voit olla varma että näytän tosi ihastuneelta, sinuun siis. Koska oletan että olet ihan ookoo, olethan?
Pistäisin ylle kukkamekon (toiveitakin saa esittää) ja kesäisen lierihatun josta nyt pitää tietysti kukat jättää pois. Ne kyllä siihen keltaiseen komeuteen tosi hyvin sopisi. Sitten lähdettäisiin käsikynkkää ja onnellisen näköisinä ja saattelisit minut - autolleni. Parkkeeraan sen vähintään yhden kulman taa. Olet pelastanut kasvosi! Ja maine senkun kasvaa. Seuraavana päivänä torikahvilapöytäsi vieressä on JONO.
Edellyttäen että hinnoista sovitaan. Bensat ja ... hmmm. Ainahan kaveria pitää avittaa. Toivottavasti en vaikuta liian ronskilta ämmältä, kaunosielu kun olen. - Pär Pillhard
Runka, runka.
- Silkkarivagsu
Mä arvasin että runkkailuksi se meni ...taas! Kyllä se seksirobotti olis ainakin parempi seuralainen kuin känsäset kädet.
http://www.itviikko.fi/teknologia/2010/01/11/seksirobotti-tahtoo-jutella/2010352/7
http://www.uusisuomi.fi/viihde/27821-ihmisen-kaltainen-seksirobotti-pian-todellisuutta - :////////
Silkkarivagsu kirjoitti:
Mä arvasin että runkkailuksi se meni ...taas! Kyllä se seksirobotti olis ainakin parempi seuralainen kuin känsäset kädet.
http://www.itviikko.fi/teknologia/2010/01/11/seksirobotti-tahtoo-jutella/2010352/7
http://www.uusisuomi.fi/viihde/27821-ihmisen-kaltainen-seksirobotti-pian-todellisuuttaNoista roboteistahan oli ihan äsken dokumentti. Tosi karmean näköisiä olivat, hui.
Kielikin oli kehitetty ihan aidon tuntuiseksi. :| - ???
://////// kirjoitti:
Noista roboteistahan oli ihan äsken dokumentti. Tosi karmean näköisiä olivat, hui.
Kielikin oli kehitetty ihan aidon tuntuiseksi. :|heh heh millon se ohjelma tuli miltä kanavalta harmi ku en nähny olisinkohan pyörtyny heh hee
- ---------------
??? kirjoitti:
heh heh millon se ohjelma tuli miltä kanavalta harmi ku en nähny olisinkohan pyörtyny heh hee
Tuolloin tuli.
http://www.telvis.fi/progdatafull.jsp?key=6_1306532400000
- meeriamanda
Jotenkaan en tajua tai ymmärrä että tämän ikäiset ihmiset puhuvat seksiasioista noin kylmäsri? Onko teillä ikinäkään ollut sydämessä rakkautta puolisoanne kohtaan?
Minulla oli ja on, ja seksi ei todellakaan nouse ensimmäisenä asiana mieleen, vaan yhdessä oleminen, elämän kirjoissa oleminen.- ++++
Kauniisti puhut, ja oikeassa olet!
- .
seksi kuoli siellä viidenkympin seuduilla, sen koomin ei seksiä ole ollu, joten nyt voi loskata aiheesta huumorilla, se kummasti virkistää.
- Sanat, sielun peili
Taitaa olla niin että jokainen puhuu seksistä, kuten kaikesta muustakin, nillä sanoilla jotka sopivat parhaiten kirjoittajan suuhun. Rumat sanat, rumat kokemukset. Kauniit sanat, kauniit kokemukset.
Näyttelijöitäkin on, mutta persoona paistaa läpi taidokkaimmastakin roolisuorituksesta.
Njaa....mitähän mä mahdoin taas haluta sanoakaan.... ;) ++++ kirjoitti:
Kauniisti puhut, ja oikeassa olet!
Tonnin painoiset kivekset ja niihin liittyvä laite kolme ja puoli metriä, tavaraa tulee tarvittaessa kymmenen litraa. Se riittäisi kyllä isonkin tanssilattian liukastamiseen.
Tuli tässä, tätä aloitusta lukiessani, mieleen Areenan dokumentti nisäkkäistä, ja vähän nuoruuskin.
Ja pakko on puolustaa ja peesata meeriamandan kommenttia, onko tässä enää mitään järkeä?
60 porukka kyllä osaa, ja osa muistaakin, seksin, mutta harvassa taitavat olla enää pikapanijat.
Kivaahan seksi on mutta joku voisi tehdä siitä ihan nätinkin aloituksen:
"Puistonpenkillä istuessani, olin katselemassa merilintujen leikkiä aaltojen lomassa, tunsin että arka käsi laskeutui reiteni päälle...värähdin.
Kun käänsin katseeni se kohtasi elämää nähneet mutta iloisesti kipinöivät silmät
Hämmentyneenä kopeloin housujeni taskut ja helpottuneena huomasin kolikoiden riittävän kahteen annokseen kahvia ja pullaa.
Selkäni takana avautui iloista elämää täynnä soliseva tori, sieltä kantautui Lakkalettujen tuoksu, aurinko alkoi paistamaan kuumemmin"
Niin tuo nisäkäs, se kellahtaa selälleen kun haluaa välttää liian henkilökohtaisesti tungettelevat ja tunkevat uroot.
Mahalleen se kääntyy kun intonsa on tarpeeksi korkealla, helpotan vähän arvailua, se on naaras.
H.- 1943
hunksz kirjoitti:
Tonnin painoiset kivekset ja niihin liittyvä laite kolme ja puoli metriä, tavaraa tulee tarvittaessa kymmenen litraa. Se riittäisi kyllä isonkin tanssilattian liukastamiseen.
Tuli tässä, tätä aloitusta lukiessani, mieleen Areenan dokumentti nisäkkäistä, ja vähän nuoruuskin.
Ja pakko on puolustaa ja peesata meeriamandan kommenttia, onko tässä enää mitään järkeä?
60 porukka kyllä osaa, ja osa muistaakin, seksin, mutta harvassa taitavat olla enää pikapanijat.
Kivaahan seksi on mutta joku voisi tehdä siitä ihan nätinkin aloituksen:
"Puistonpenkillä istuessani, olin katselemassa merilintujen leikkiä aaltojen lomassa, tunsin että arka käsi laskeutui reiteni päälle...värähdin.
Kun käänsin katseeni se kohtasi elämää nähneet mutta iloisesti kipinöivät silmät
Hämmentyneenä kopeloin housujeni taskut ja helpottuneena huomasin kolikoiden riittävän kahteen annokseen kahvia ja pullaa.
Selkäni takana avautui iloista elämää täynnä soliseva tori, sieltä kantautui Lakkalettujen tuoksu, aurinko alkoi paistamaan kuumemmin"
Niin tuo nisäkäs, se kellahtaa selälleen kun haluaa välttää liian henkilökohtaisesti tungettelevat ja tunkevat uroot.
Mahalleen se kääntyy kun intonsa on tarpeeksi korkealla, helpotan vähän arvailua, se on naaras.
H.Ootpas Sinä runollisella tuulella. Jotain mukavaa on varmaan tapahtunut näin kesähelteellä?
1943 kirjoitti:
Ootpas Sinä runollisella tuulella. Jotain mukavaa on varmaan tapahtunut näin kesähelteellä?
Vanhuuttaan kylmä nahka nauttii auringonpaisteesta, Veri kun kuumenee enää niin harvoin itsestään.
Minulla on ainaskin miljoona ilonaihetta vieläkin jäljellä ja lisää tulee koko ajan.
Pahaa pelkään että tulen kuolemaan onnellisena, toista miljoonaa ilonaihetta kainalossani.
Ja hyvä niin, rahaa ei ole miljoonia, saattaa olla että sen verran on käsistäni valunut, eikä läheskään kaikki omia, setelit tulevat ja menevät.
Mutta minusta jää mukava pääkallo, tulevat muinaistutkijat varmaan ihmettelevät ja arkistoivat jokusen valokuvan, pääsen näyttelyihinkin nimikkeellä: Maailman onnellisimman näköinen pääkallo, luineen. :)
H.
- mikaelkarvajalka.
Ihmettelen mihin hyvät jutut häipyvät???
Eikö naisilla ole huumoria Suomessa? - mikael-.,-.--..-
Ihmettelen miksi tätä ei ole poistettu, koska tässä vastauksissa on hyvin sairasta kirjoitusta ilman vähintäkään järkeä.
Alas olette vajonneet, ettei vain huumeita ole matkassa?- määmää......
Kuume oli korkialla, vuoren laella.
On sullakin puheet, oletetulla, huumorintajuttomalla, aikuisella. :/
- eikukkahattu.
Mistä tahansa seksiseuraa sitten mahd. löydätkin, tee myös toiselle osapuolelle selväksi, mistä suhteessa on kyse. Aika noloa, jos toinen suunnittelee häitä ja Sinä vaan hoitelet miehisiä tarpeitas. Tansseissa voi vielä käydä täysin kokemattomia tätysköitä, jotka eivät tajua kevyistä suhteista mitään.
Itse en myöskään haluaisi ajautua mihinkään syvempään suhteeseen miehen kanssa. - hehhehheee..
Faari pullassa haluaa keksiä? :))
- bibimbap
Tällaiset kyselyt saavat minut aina nauramaan.
Ihanko se faari ajattelee että joku nainen laittaa tarjottimelle ja sanoo, tässä sitä nyt on?
Tuosta noin vain?- Atonis!
Tosi hyvä olis tuommone
robotti. Eipä turhaa vikisis, eikä näyttelis orgasmia. Sopis hyvin kerrostaloonkin. Tulee varmasti syrjäyttämään nämä vaippaneidot. - robottikokotti
Atonis! kirjoitti:
Tosi hyvä olis tuommone
robotti. Eipä turhaa vikisis, eikä näyttelis orgasmia. Sopis hyvin kerrostaloonkin. Tulee varmasti syrjäyttämään nämä vaippaneidot.Ihan vapaasti, jos ihmisihon lämpö ei kelpaa, ja kylmä muovi on parempaa. Yöks!!
- bibimbap
Atonis! kirjoitti:
Tosi hyvä olis tuommone
robotti. Eipä turhaa vikisis, eikä näyttelis orgasmia. Sopis hyvin kerrostaloonkin. Tulee varmasti syrjäyttämään nämä vaippaneidot.Vaippaneidot? Tarkoitatko nyt jotain inkontinenssijuttua?
Sellaisesta kärsii miehetkin, siis virtsaamisvaivoista.
Onko suihku heikko? :D
Mutta aivan todella, ette kai te miehet nyt oleta että joku nainen tulee tekemään täyshoidon vain siksi että sitä joku älyää netissä pyytää? - bibimbap
robottikokotti kirjoitti:
Ihan vapaasti, jos ihmisihon lämpö ei kelpaa, ja kylmä muovi on parempaa. Yöks!!
Ei se varmaan ihna noin yksioikoista ole?
Niissä robottinaisissa minä luulen, ettämiestä kiihottaa se ettei kumppani arvostele, pomota, valita tai laita muutenkaan vastaan.
Sellainen on aina käytettävissä eikä arvostelun sanaa kuulu huulilta.
Sääliksi käy miestä jonka itsetunto on niin heikko, tai lapsuuden traumat ovat jättäneet pysyvät vammat.
Ettei kykene normaaliin suhteeseen? Vastavuoroisuuteen Kyllä minuakin huvitti tuo aloitus, mutta päättelin, että tämä, jos mikä on tuo kuuluisa provo aloitus.
Joku haluaa ilmeisesti kirjoittaa gradunsa 60 sexielämästä. Olihan täällä myös johdatteleva "kysely"/utelu, kun iltapäivälehti julkaisi jonkun tutkimuksen alle 1500 henk. kyselyn perusteella, kuinka monta sexikumppania on ollut naisilla!!! Mikäli ei ollut kysely lesboille, niin ainahan siihen mieskin tarvitaan.....ainakin minulla.
Ehkä tuon tilaston perusteella faari kokeilee onneaan, että nuo yli 60 olisivat halukkaita hänenkin "panopuuksi"??? I l m a i s e k s i SEXI!
Mielestäni tuollainen faari ei saa edes tanssilavoilta ns. "yhdenyön panoja". Maksullisia naisiahan on tarjolla pilvinpimein. Miksi ne eivät kelpaa?
Tai, mistäpä minä tiedän, kun en tanssilavoilla käy enää. Ei ole viejää ja yksin en tohdi lähteä. Joskus nuoruudessa se oli ns. elämä/kuolema mentaliteetillä.
Tansseihin pääsy edellytti Lauantaisin leipomukset, siivoukset ja karjanhoidon, siis ei se TV:n Iltalypsy, vaan ihan neljän lehmän käsilypsyn.
Tuo lypsy tapahtui sitten tarkalleen määrättyyn aikaan, sillä 18.55 tuli radiosta se suosikki kappale, joka oli pakko kuulla.
No, se sikseen. Itse en ollut niihin aikoihin mikään "panopuu" ja tuon ilmaisun tietenkin olen kuullut vasta nuorisolta, joka sitä tuntuu "viljelevän".
Muuten tuo otanta näistä sexikokemuksista eri ikäluokkien välillä oli todellakin naurettava. Oliko mukana maaseudun ja kaupunki väestön samansuhtainen otanta? Ihan vain ounastelen, että kotiseudultani olisi kovin vaikeaa, kuten näkyy olevan hallitusneuvottelutkin, saada tuollaisia tuloksia.
Mutta. Etsiköön gubbe naarasta, jos ei pane oksan reikään. Ottaisi vaikka kumirukkasen, jos ei ole varaa maksaa "naisesta".
- Tase pappa
Kyllä aloittajalle kannattaa suositella että hoitaa - Omin käsin onneen.
Ei petä.
Ei jätä, eikä järjestä vieraalle. - .
se on aika tylsää
- pitsinnyplääjä...
Ja varsinkaan, jos ei ole käsityöihmisiä.
- iloa pintaan....?
pitsinnyplääjä... kirjoitti:
Ja varsinkaan, jos ei ole käsityöihmisiä.
vaihtelua saa nyppyhanskoilla!
- Handyman ***
iloa pintaan....? kirjoitti:
vaihtelua saa nyppyhanskoilla!
Suosittelee näköjään nimimerkillä "kokemusta on":)))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men581048- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910