Olis kiva jos pystysitte vastaamaan mahdollisimman pian.
Mä olen ihastunut yhteen poikaan, no en kyllä tiedä voiko tätä enää ihastumiseksi kutsua. Eli olen siis rakastunut yhteen poikaan, joka on mun luokalla. Se on jo muuttanu pois mutta kävi tän lukuvuoden loppuun entisessä koulussa ja vaihtaa sitten syksyllä koulua. Poika tietää että mä tykkään siitä ja musta tuntuu että sen tykkää musta, koska aina koulussa luokassakin se tulee aina mun viereen tai eteen istumaan et se pystyy juttelee mulle. Vapaa-ajallakin olemme aikaa kahdestaan viettänyt talvella. Hän opetti minut laskemaan lumilaudalla, joten laskettelu rinteessä on aikaa tullut vietettyä. Ainoa este välillämme taitaa olla hänen tyttöystävänsä joka hyörii koko ajan hänen kimpussa. Tänäänkin olimme uimassa luokkani kanssa ja hän meinasi työntää minut laiturilta järveen jne... Selviä ihastumisen merkkejä hänestä löytyy. Ennen hän puhui minulle mesessä ja facebookissa vähän väliä mutta nyt hän ei vastaa minulle mitään jos yritän sanoa hänelle moi. Koulussa hän silti on niinkuin normaalistikkin.
Onko sattumaa vai onko meidät oikeasti tarkoitettu yhteen sillä hänen perheensä kesämökki sattuu olemaan tuossa aivan muutaman kilometrin päässä minun perheeni kesämökistä. Saimme tietää täatäkin sattumasta vasta äsken. Joo ja olisi kiva saada vastauksia ennen lauantaita, kun näen hänet lauantaina viimeistä kertaa. Sitten emme näe enää usein tai emme ehkä enää koskaan elämämme aikana ellei elämä meitä taas yhteen johda. Kesälläkään emme tuskin paljoa yhdessä aikaa vietä, emmekä enää varmaan rinteessäkään joten mitä mä teen?? Ehkä en voi tehdä mitään näin nopeasti tälle asialle.
Mitämä Teen??
Pahasti Rakastunut
1
94
Vastaukset
- ....................
No siis jos sillä on tyttöystävä niinkuin sivulauseessa mainitsit, niin et voi tehdä asialle yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954