Ollaanko me totta

toisillemme

Oltiinko totta tai tullaanko koskaan sellaiseksi.
Miksi täältä sitä kyselen, ajatuksen virtaa enemmän kuin mitään muuta.
Ainoa minkä tiedän varmasti ovat omat tunteeni, jotka täyttävät koko sieluni. Sydämeni. Rakkaudeksi jo olen alkanut sitä miettiä.

Todellisuudessa elämme edelleen, mutta voin kertoa sen tänne tuulen teille, että se on vaikeimpia kohtaamiani asioita. Hallita tunne, käyttäytyä kuin ei mitään. Vaikka siinä olisi kaikki. Ainakin minulle.

Niin sinä haluat.

Itse uskon, että se tapahtuu minä on tarkoitettu tapahtuvaksi.

26

448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Big CatW.

Niin tulee käymän kuin sittemin käy! Luotamme siihen, kakkosrakkauteni, eikös vaan?:)

• ....................

Mulle se ainakin oli (ja ehkä on) totta. Mikäli asiaa ajattelet, niin kyllä sä sen tiedät itsekin.

• :(

ei tästä mitään tuu.

• Ei, unelmaa vain

Jeees, saman suuntaisia: jos kohtalo järjesti kerran yhteen, miksi se ei järjestäisi toisenkin kerran. Tai sitten ei, ihmisenhän pitää tehrä itsekin jotakin ...

Mitä "rakkaus" on ? Jotain syömistä, vai ?

• Mitä rakkaus on...

sitä et saa ainakaan täällä kyselemällä vaan todennäköisemmin elämällä.

Asiat kai järjestyy ennemmin tai myöhemmin, tavalla tai toisella.

Jos kohtalo vielä järjestää, rakastatkohan.

• luodut

Voi,olemme molemmat tienneet sen jo vuosia. Kieltäneet ja kaartaneet.. Tunteemme alkavat olla äärirajoilla. Me törmäämme kohta ja räjähdämme yhdeksi. 2 sielunpuolikasta,you and i.

• toisillemme

• Vaaleanpunaista

Jooo, rkstn kaikkia ja kaikkea, ihmisiä ja elämää, miksi siis en suakin. Mutta oikeasti vain musaa ja ruokaa, heh.

• Haluan niin paljon

Sanasi ovat kuin täysin omat ajatukseni. Vain yhden kohdan näen eri sävyissä: minusta tunnetta ei voi eikä tarvitse hallita, se on. Tunne puskee voimalla läpi, näet sen kyllä silmistäni ja haluankin se näkyvän. Haluan sinut ja vain sinut.

Uskon, että se tapahtuu mitä itse antaa tapahtua. Kumpaakin tarvitaan siihen ratkaisevaan askeleeseen. Tehdään siitä yhdessä totta!

• Niin vaikeaa hyvää y

totta on ainakin mun kohdalleni se
      ettei minua kukaan enää kaipaa

• kohtaloksi synnytään

Epäröit asioita jotka tulevat eteen ja ne silloin eletään.

• Ollaan me toivon nii

Oli mukava tavata taas. Ajattelen, että mitä pelkäät, haluat kontrolloida tilannetta ja pitää minut aisoissa. Haluat hallita tunteitasi, et uskalla tuntea, miksiköhän.

Et voi lukea väärin omaa vaikerrustani, välillä on vaikea puhua, kävellä, pelkkä hengittäminenkin tuntuu niin että sydän voisi hyppiä ilman että voin sitä kontrolloida. Haluaisin vain katsoa sinua, mutta alkaa heikottamaan ja joudun koko ajan tukahduttamaan tunteitani.

Pelkään että pidät minut kaukana, vaikka haluaisin jo lähellesi. Toivottavsti tavataan pian

• Avaa sielusi minulle

Tämä voisi olla omasta elämästänu. Tänäänkin näin häntä monta kertaa, mutta se sanomattomien sanojen paino on raskas välillämme. Puhun koko ajan kaikesta muusta kuin siitä mitä oikeasti ajattelen. Ja kun hän tuli lähemmäksi yllätti taas tunteitteni suuruus minut. Mietin vain pettääkö vaistoni minut? Haluaisin lukea niin paljon enemmän käytöksestäsi ja katseestasi, mutta pelkäään erehtyväni. Odotan taas jo seuraavaa kertaa.

• Ollaan me..
        Avaa sielusi minulle kirjoitti:

Tämä voisi olla omasta elämästänu. Tänäänkin näin häntä monta kertaa, mutta se sanomattomien sanojen paino on raskas välillämme. Puhun koko ajan kaikesta muusta kuin siitä mitä oikeasti ajattelen. Ja kun hän tuli lähemmäksi yllätti taas tunteitteni suuruus minut. Mietin vain pettääkö vaistoni minut? Haluaisin lukea niin paljon enemmän käytöksestäsi ja katseestasi, mutta pelkäään erehtyväni. Odotan taas jo seuraavaa kertaa.

Toivottavasti tilenteesi selkiytyy ja myös minun. Voisitko olla hän? Haluaisin jakaa kanssasi niin paljon

• Avaa sielusi minulle
        Ollaan me.. kirjoitti:

Toivottavasti tilenteesi selkiytyy ja myös minun. Voisitko olla hän? Haluaisin jakaa kanssasi niin paljon

Samanlaisia tilanteita on paljon. Tämän tarinan näyttämö on kuitenkin muuan työpaikka Helsingissä. En oikein tiedä, että haluaako hän mitään tämän enempää ja syksyllä olen jo muissa maisemissa. Tilanne on vähän monimutkainen.

• Joku muu ketjusta

Samanlaisia tilanteita on paljon. Tämän tarinan näyttämö on kuitenkin muuan työpaikka Helsingissä. En oikein tiedä, että haluaako hän mitään tämän enempää ja syksyllä olen jo muissa maisemissa. Tilanne on vähän monimutkainen.

MInullakin työihastus kyseessä ja haluan enemmän. paljon enemmän. Toivon, toivon hartaasti ettet olisi syksyllä muualla. Mutta, jos olet: nyt sinulla on ainutkertainen tilaisuus uskaltaa. Luultavasti onnistut, mutta vaikka menisi mönkään, pääsee tilanteesta ulos. Etäisyyskään ei ole este, järjestelykysymys (siis jos viittaat muualla sanalla etäisyyteen). Mutta suhteen pitäisi päästä alkuun, jotta se kestäisi etäisyttä. Vaikka tietäisin sinun lähtevän jonnekin.... silti.... haluaisin tutustua syvemmin.

• Avaa sielusi minulle
        Joku muu ketjusta kirjoitti:

MInullakin työihastus kyseessä ja haluan enemmän. paljon enemmän. Toivon, toivon hartaasti ettet olisi syksyllä muualla. Mutta, jos olet: nyt sinulla on ainutkertainen tilaisuus uskaltaa. Luultavasti onnistut, mutta vaikka menisi mönkään, pääsee tilanteesta ulos. Etäisyyskään ei ole este, järjestelykysymys (siis jos viittaat muualla sanalla etäisyyteen). Mutta suhteen pitäisi päästä alkuun, jotta se kestäisi etäisyttä. Vaikka tietäisin sinun lähtevän jonnekin.... silti.... haluaisin tutustua syvemmin.

Hän tietää, että olen lähdössä. Olemme puhuneet siitä ja hän on auttanutkin minua siinä. Näihin vuosiin mahtuu paljon ja kaikki saattaa olla vain menneisyyden heijastumaa. Hän on kuitenkin jo sitoutunut toisaalle.

• Ihmettelen sivusta..

Hän tietää, että olen lähdössä. Olemme puhuneet siitä ja hän on auttanutkin minua siinä. Näihin vuosiin mahtuu paljon ja kaikki saattaa olla vain menneisyyden heijastumaa. Hän on kuitenkin jo sitoutunut toisaalle.

Miksi pyydät avaamaan hänen sielunsa, jos tiedät että et häntä saa?

• Avaa sielusi minulle
        Ihmettelen sivusta.. kirjoitti:

Miksi pyydät avaamaan hänen sielunsa, jos tiedät että et häntä saa?

Se on toive, mutta toiveethan eivät aina toteudu. Joitakin ovia ei kannata sulkea loppuiäkseen.

• toisillemme

• Avaa sielusi minulle
        toisillemme kirjoitti:

Näinkin joskus mietin: http://www.youtube.com/watch?v=fBOvOatPqnY

Siltä tämä kyllä suurimman osan aikaa tuntuu. Nappi valinta. Eikä kukaan koskaan uskalla sanoa ääneen mitään, ei edes arvella, ja loput eivät edes taida aavistaa.

• Kysymys on vain.

Jo pelkästään tuo sun viestikin kuulosti liian hyvältä ollakseen totta?
      ja jos sun/hänen käytöksesi jatkuu ..hälläväliä tyylillä ..ei kohtalon järjestämällä kohtamisellakaan taida suurta merkitystä olla

• Ollaan me..

kyse ei ole hällä välistä, ja olen sen kertonut jo hänelle

• kysymys on vain
        Ollaan me.. kirjoitti:

kyse ei ole hällä välistä, ja olen sen kertonut jo hänelle

mitä hän vastasi sinulle ?

• Ollaan me..

Hän on kiinnostunut tutustumaan.

• Totta,

täältä sitä ei tosiaan kannata kysellä tai sitten ainakin pitää laittaa tunnisteet.
      Muuten on pelkkää hölynpölyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      186
      13767
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4960
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      156
      3734
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2873
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1811
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      373
      1714
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe