Pitäisi kai olla aivan jotain muuta, että hyväksyttäisiin osaksi jotain porukkaa. Kun ei juo, polta ja pukeudu kuin lortto, niin jää yksin. Minua ei koskaan pyydetä mihinkään menoihin mukaan: kaikki perjantai-illat, viikonloput, juhlat jne. olen yksin. Seurani ei kiinnosta kuin siinä tapauksessa, jos on jotain ongelmia, joita voi minulle ruikuttaa. Kelpaan kyllä paskasäkiksi, mutta en muuksi.
Kyllä tässä on pikkuhiljaa alkanut tulla sellasia ajatuksia, että itsessä on oltava vikaa, kun on se ketä on aina yksin. Ehkä olen niin pirun ärsyttävä, ruma ja vastenmielinen, että jään yksin. Täytän kohta 21 eikä ole ollut minkäänlaista suhdetta vastakkaiseen sukupuoleen (olen nainen). Minua ei ole edes lähestytty, lähinnä raiskausmielessä katsottu. Siihe se jääkin.
En minä mikään ruma ole, mutta kai säteilen ympäristöön jotain niin suurta negatiivisuutta, ja persoonani on niin tylsä ja väritön, että ketään ei kiinnosta seurani.
Sanon, että vituttaa. Kai sitä on sitten mielummin yksin kuin kusipäitten kanssa.
V*tuttaa.
2
114
Vastaukset
- fdddddddddddddg
Tuskin sä mitään varsinaisesti menetät vaikket olisikaan näissä porukoissa mukana. Sen sijaan kummaa ettet ole omanhenkiseen porukkaan törmännyt? Te naiset kuitenkin tuppaatte melko hyvin löytävän sydänystäviä, kai.
Mutta yksinäisyys toki vituttaa täälläkin. Tuntuisi se ihan kivalta kun joku joskus kaipaisi muutenkin kuin pussikaljoittelemaan. Toisinaan sitä ajattelee todella olevansa tässä maailmassa yksin ajatuksineen... olisi kiva joskus keskustella jostain rakentavammasta aiheesta kuin viime viikonlopun ryyppäysreissuista. On se juominen välillä kivaa touhua, mutta miten ihmiset jaksaa viikosta toiseen, eikö oikeasti ole mitään parempaa tekemistä?
Ei voi kun kadehtia toisten taitoa nauttia elämästä täysillä. Sitten samaan aikaan tulee väkisinkin mieleen, että tämä sama porukkako on se jonka kanssa pitäisi tässä yhteiskunnassa koittaa tulla toimeen? Uudet maisemat voisi olla paikallaan, vaikka samat naamathan ne ympäri maailmaa loppujen lopuksi. Vois muuttaa metsään. Rationaalisempia olentoja sieltä löytyy. Joukossa tyhmyys tiivistyy, näkee kyllä tällä kaupungistumisen aikakaudella. Älä anna itseäsi kohdeltavan paskasäkkinä. Olet arvokkaampi ja et tiedäkään millaisia aarteita sisälläsi kannat. Kunpa vain uskaltaisit katsoa. Pidä nyt huoli itsestäsi ja anna muiden olla mitä ne on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h92781Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958