Eli olen poika, 16 v...., ja mun iskä haluaa mun olevan enemmän niinkuin muut. mm: patistanut minua hankkimaan tyttöystävän, menemään juhliin, hankkimaan kavereita, jne. ei kyllä paljoa tee mieli tehdä noita asioita mitä se haluaa minusta.
Vähän aikaa sitten kun riideltiin, niin se yhtäkkiä vaan huusi: "eihän sulla edes ole tyttöystävää luuseri". Vituttaa vaan niin paljon...
Joskus se pakotti hankkimaan kavereita koulusta, ja nolotti sitten hieman, kun en tuonut mitään kavereita kotiin....
Minä en vaan ymmärrä, miksi se haluaa tätä.
Onko kellään muulla kokemusta tällaisesta?
Isäni haluaa minun olevan "tavallinen"
4
230
Vastaukset
- aisjlasjsajlask
Sinulla on lupa olla juuri sellainen kuin olet! Jos isäsi ei kunnioita sinua sellaisena kuin olet, niin sinun isälläsi on vielä paljon opittavaa elämästä! Yksin oleminen ja yksinäisyys ovat kaksi eri asiaa. Kun on yksin, voi saada aikaan vaikka mitä, mutta ongelmaksi yksin oleminen muodostuu vasta sitten, kun se alkaa tuntua ahdistavalta. Tsemppiä!
- sbfbsasf
Vittu olispa mun faija tollanen.
Mut eihän sun tarvii tehä mitään jos et haluu. - asdeeduli
ASD aika kiva isä sulla.. o.O
Sitä vaan ketuttaa kun se ei enää ite ole nuori ja toivoo sulle menestystä jne..
mut silti on toi aika paskaa käytöstä näin nätisti sanottuna.
Ole sellainen kun olet. - terppaterppa
Sä olet sä ja sun iskäs on sun iskäs... Sä hankit tyttöystävän sitten kkun sellainen sopiva sattuu kohdalle ja tunnet olevas valmis seurustelemaan ja hankit sellasia kavereita kun on oikeesti kivoja kavereita... ja kaikki ei tykkää juhlimisesta... kavereista vielä et kuka haluais kaveriks miljoonia selkäänpuukottajia ku vaikkapa 2 parasta ystävää? iha ihmeellist...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964794Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143932Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113830Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1162239Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801356- 1321278
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1651264En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5241118- 531105