Jos olisitte voisitte olla Michaelille sisar, ystävä, vaimo yms. niin mikä olisitte? Ja miksi? Itse haluaisin olla tuttava, kaukainen sukulainen tai joku, että voisin vain olla hänen kanssaan, käydä kävelyllä yms. kuten kenen tahansa "taviksen" kanssa, mutta en haluaisi olla vaimo tai tyttöystävä... En tiedä, en vain pysty enkä haluaisikaan olla mitään semmoista, vain... Ystävä. Minulle riittäisi jos saisin jutella hänelle jostain arkipäivän asioista, kuten vaikka säästä, maailman menosta ja muusta sellaisesta. Mitenkäs te muut?
"Suhteenne" MJ:hin?
Caballo105
5
130
Vastaukset
- princessa_82
Haluaisin olla ihan oma itseni, mutta viettää vuorokauden idolini kanssa. Muistaisin sen maagisen muiston lopun ikäni, pitemmässä tapailussa MJ ennen pitkää lakkaisi olemasta MJ.
- rosa-m
Ystävä, jolle hän voisi puhua suruistaan, vaikka harvemmin miehet suruistaan puhuvat. Sitä suuremmalla syyllä.
- tytti68
panokaveri :D
- saysaysay
Haluaisin olla hänelle sellainen ihminen johon hän luottaisi ja pitäisi erittäin hyvänä ystävänä.
- MJ<3
vaimo, tyttöystävä... jolle hän voisi kertoa kaikesta... saisimme rakastaa toisiamme aina ja ikuisesti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542483- 652410
- 851441
- 2271427
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441151Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 102992
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"193954- 78828
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136729