Mitä tehdä naapurille, joka uhkailee milloin mistäkin? Tänään viimeks hän uhkasi että saan häädön omasta omakotitalostani koska täällä ajettiin viitisen minuuttia trimmerillä vielä kymmenen jälkeen.
Hän on myös uhkaillut koiristani, jotka haukkuvat ENEMMÄN kuin hänen koiransa. Olen oikeesti jo pelännyt että naapurini on se joka myrkyttää koiria tässä kaupungissa. Hän nimittäin tänään haukkui minut pystyyn MYÖS siitä etten lenkitytä koiriani! (miks niin tekisin, pihalla on riittävästi tilaa, eikä tarvii olla huolissaan siitä että pissivät tai kakkovat jonkun toisen ihmisen portin pieleen! - siivoan pihani, omien koirieni jätökset- maksan jätteitteni pois viennistä, mut se ei näytä riittävän naapurilleni!)
Nyt on (oli) pyhän aatto. Eikös silloin saa pitää "vähän" meteliä yli kello 22:n? Ei hän mene joka mopoakaan pysäyttämään tuossa tiellä, jotka ajelevat äänekkäillä virityksillään, en ainakaan ole huomannut, ja tupakkaihmisenä oon aika paljon tuossa kadun poskes tupakalla öisinkin ja niitä menee jatkuvasti!!!
Hän myös muisti huutaa täyteen ääneen jotain hänelle j o s k u s uskomiani arkaluontoisia asioita, joita hän väitti sitten muualta kuulleensa. Eli hän nolasi minut kaikkien mahdollisesti muitten ulkona olleiden naapureiden kuullen. (uudet naapurit ainakin olivat pihalla, sen tiedän). !!!!
Hän on useampaan kertaan sanonut minulle "jos ei hyvällä, niin sitten pahalla". Oli asia sitten mikä tahansa.
Tästä häntä tänään (eilen) muistutin, sanoin "että ainahan sä riehut, etten oo unohtanut uhkauksiasi", johon hän vaan, että "hän kutsuu poliisit, jollemme lopeta trimmausta (joka ois kestänyt enää korkeintaan kaks minuuttia (sden parin minuutin jälkeen, paikka oli tosi pieni, joka oli saatava valmiiksi)! , kuten hänelle sanoinkin - ja siihen oli ihan oikee syykin, et se piti tehä nyt. Huomenna sitä ei ois ollut ketään tekemässä, eikä ens viikollakaan).
Naapuri siis uhkailee jatkuvasti, jos hänelle ei joku käy. Mä voisin kans alkaa ilkeeks, Mua ärsyttää sit suunnattomasti sen pikku kakaran ja sen koiran räksytys! Mut en oo tähän mennes sanonut mitään.
Ja ne aitaa vasten (minun aita) olevat köynnöskasvinsa vois myös pitää omalla puolellaan, meni tänäkin keväänä puoli päivää siivota ne jätökset omalta puoleltani.
Naapurini, herkkäkorvainen uhkailija
10
385
Vastaukset
- leipominenkielletty
Sano sille että toistaiseksi jauhojen käyttö ja leipominen on kielletty, aiheuttaa aivastusta minulle.
- otan osaa
Naapurisi on vamaan narsisti psykopaatti, meillä kanssa samoja piirteitä oleva naapuri. Poliisit eivät takuulla tule tarkastamaan trimmaatko pihaasi klo 22 jälkeen vai et, sillä heillä on parempaakin tekemistä...
- kyllåstyny
niin se varmasti onkin. Narsisti. Ja ihan psyko, kun viittii yhdestä viiden minuutin kestävästä hommasta narista, ja ei auttanut sekään, ettei kestä enää ku pari minuuttia! Nukkuis sit ikkunat kiinni! Kerran se valitti siitä, että haravoin pihaani kello 22 jälkeen, tavallisella haravalla!! Jessus sentään, ei sen pitäs sinne sisälle kuulua, eikä häiritä!
Mäkin voisin valittaa heidän kaasugrillistään esim. ne hajut tulee joka kerta meidän pihalle ja mä kärsin astmani kanssa. Sekä niiden jumalaton trampoliini ikkunani alla pilaa koko näkymän. Mä mitään oo vielä sanonut, mut jos vielä valittaa, niin mä soitan ite poliisit paikalle, et se häiritsee mua aidan yli huutelemisillaan ja uhkaileekin vielä vaikka millä. Tyhmä akka!
Ja häätö muka omasta talostani? No hah hah! - näin naapurissa...
Mitäs jos ehdotat seuraavan kerran, että soita vaan se poliisi niin jutellaan siinä samalla hänen käytöksestään onko se aivan oikein etenkin kun sisältää selkeästi määriteltyjä uhkauksia.
Uhkailuhan on aina todistusaineistoa sanojaansa vastaan, jos sen kuulevat muutkin (todistajat) ja uhkauksessa on jokin selkeästi luvattu teko uhattavaa kohtaan. Puhutaan jo kunnianloukkaasesta ja senpä takia rikosilmoitus on aina paikallaan, jos ei naapurisi muuten ala tajuamaan millaisia riskejä lain puitteissa kanssasi ottaa.
Sinun kannaltasi on sen vuoksi oikein hyvä, jos naapurisi kuulevat. Jos ongelmia tulee lisää he ovat velvollisia tutkinnan yhteydessä puhumaan asiasta.
Jos et muuta keksi, niin kerroppa tämä naapurillesi ja kerro se niin, että myös sisäistää. Sinun ei oikeasti tarvitse sanoa enempää ja ala vain elämään elämääsi, koska naapurisi ei vain tiedä rajojaan.
Mutta siinä olet väärässä, että kaupungin järjestyssääntöjen mukaisesti ei edes juhlapäivä salli aiheutettavan ylimääräistä möykkää, vaikka se sinusta perusteltua olisikin. - jep jep joo
Onpas vaikeaa omakotiasumista. Yrittäisit sitä taktiikkaa, että sen sijaan että suuttuisit ja loukkaantuisit, rupeaisitkin kehumaan niitä sen köynnöksiä tai jotain muuta - pikkasen positiivista, niin vieläkö se jaksaa kiukkuilla. Katos se haluaa alistaa sinua - se haluaa olla boss - no, eihän sun oikeesti tarvitse alistua, mutta esittäisit että joo, näin on, sinä oot boss.
Ei se mitään, ei toi toimi, mitä neuvoin. Mutta joo, kyllä nää on kamalia nää ihmiset. - Toimikaa!
Hommaa aika asianajajalle ja käy juttelemassa, mitä asiassa voisi tehdä, josko vaikka voisi saada naapurille lähestymiskiellon. Näin maalikolla nyt ensimmäisenä tulee mieleen laiton uhkaus, kotirauhan häirintä, herjaus/kunnianloukkaus...
- Ihmetyttää
Eikö aikuiset ihmiset kykene sopimaan mitään ilman kalliiksi käyviä ulkopuolisia tahoja. Kenellä tahansa voi joskus pinna kiristyä äärimmilleen ja tulee sanottua mitä sylki suuhun tuo sen kummempaa tarkoittamatta.
Meillä on pystytty hoitamaan pihat niin ettei ennen aamu kahdeksaa tai enään ilta kahdeksan jälkeen käytetä koneita. Voihan sitä neuvotella ja kertoa naapurille jos on niin kiireinen/ hankalat työajat ettei muulloin kerkiä kuin just kymmenen korvilla. En ole missään törmännyt naapureihin jotka vielä trimmaa lähellä puoltayötä. Eiköhän jokainen halutessaan pysty järjestelemään sellaiset työt johonkin sopivampaan aikaan. - ....................
Avohoito kadulla... Sanooko jotain sulle?
- mk
Ei makda naapiri teille mittän koska melu´raja on 85 desipeliä ja ei koske ykstyistä omakotitalon pihaa ja voit sanoa naapurillesi että haista pitkä paska kun et tiedä mistään mitään kun omakotitalosta ei voi ketään häätää ja niine delleen.
- akka kuriin
Sano sille seuraavan kerran, että olet äänittänyt sen uhkailut (ja voisithan näin tehdäkin) ja aiot tehdä poliisille rikosilmoituksen, koska sinulla on tarvittava todistusmateriaali käytössäsi.
Eiköhän akka hiljene!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka722449- 671435
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww811291EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111182- 79895
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19890- 54763
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta98736Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe28722- 30686