Eli mulla olisi heinäkuussa alkamassa palvelus. Nyt olen kuitenkin alkanut miettimään, että mitenköhän armeijassa selviän tämän helposti verta vuotavan nenän kanssa. Verenvuoto saattaa olla etenkin nuhaisena sekä talvisin (ilma on kuivaa) viikottaista, tosin usein voi vuotaa monenakin peräkkäisenä päivänä. Esimerkiksi nyt tässä keväällä kun oli pientä nuhaa niin vuoti parin viikon aikana lähemmäs 8-10 päivänä. Verta ei yleensä tule kauheita määriä, vaan tyrehtyy suhteellisen nopeasti (tupon kuitenkin tarvitsen). Tosin aina joskus vuotaa myös niin, että tuntuu ettei tyrehdy millään ja voi viedä puolikin tuntia, että uskaltaa nousta seisomaan. Nenä saattaa ehkä keskivertoa helpommin vuotamaan myös jos siihen kohdistuu jokin pieni isku, oksa tai käsi tai muu.
Joten miten sitten pitää toimia jos armeijassa alkaa nenä yllättäen vuotamaan verta? Miten esimerkiksi sellaisessa tilanteessa pitää toimia jossa pitäisi olla paikallaan ja asennossa? Pitäisikö minun ilmoittaa asiasta (kenelle?) palvelukseen astuessani?
Vai voiko tällaisen takia saada vapautuksen armeijasta? Onhan sitä kai heppoisimmistakin syistä vapautuksia annettu...
Nenäverenvuoto armeijassa? C?
Kyselijä2
2
82
Vastaukset
- 90senttiänenäliinoja
Ei auta kun nenäliinat on keksitty.
- näistälähtöäl4htew
Pääsi poistaminen tai käden poistaminen moottorisahalla voisi antaa lykkäystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2410965- 408237
- 1265257
- 1433646
- 693568
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353524- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352021- 281786