vetoa, että mä saan sun ikävän häipymään tosta vaan?
Lyödäänkö
11
237
Vastaukset
- s....
jyrki oli kyllä aika söötti:)
- yks n sivusta:)
Joo haluisin Häneltä oikein kunnon jytkyn joka poistais ikävän... :)
- häviäjävoittaja
Lyödään vaan vaikka tiedänkin että voitat heti, mutta tämän vedon haluankin hävitä :)
- jytkytemppu
Just, arvasinkin ton, kaihomieli ja surusilmä ei siitä mitään tule, kun halutaan vaan fiilistellä,...sä hävisit tän vedon tällä kertaa. Seuraava potilas..
- Ikävä pois
jytkytemppu kirjoitti:
Just, arvasinkin ton, kaihomieli ja surusilmä ei siitä mitään tule, kun halutaan vaan fiilistellä,...sä hävisit tän vedon tällä kertaa. Seuraava potilas..
..olemalla v***umainen-ko?
- s....
Olikos se J. H naimisissa myös?
- jytkytemppu
No, mitäs enää sitten mietit? Mitä lyödään vetoa? Panokset pöytään, parhaiten tarjoavalta ikävä tulee häviämään alle tunnissa, jos niin tahtoo, ma lupaan sen, ooonhan ma JYRKIBOY :)
- s....
no, ei minulla ole mitään syytä nyt vikitellä ketään kas kun ei näy ketään:)
nyt pitää mennä....heipå dei - jytkytemppu
Kuka tässä mistään vikittelystä on puhunut? Sulla on vähän väärä käsitys vedolyönnistä :) Arkajalka, joka on naimisissa ja fiilistelee toisen perään on aika kanipupu :D Pää puskaan vaan s, sieltä on turvaisaa huudella. Meet kahvinkeittoon vai? Keitä sitten vahvaa mulle ja muista, että mä en halua mitään laihaa maitoo joukkoon, punaista sellaista kiitos..tuun kohta juomaan, jos sopii..
- Ei tarvitse lyödö..
varmasti saat, heti kun me nähdään tai jos et oo kiinnostunut, niin sano sekin..
- voe tokkiisa
suattashan tuo nuinnii olla. Vuan elä pahalla rytkäätä. Mittees tuumoot jos
minä jytkäättäsin sulle kaarapuuron keittee . Mänisköön siinä puurot
ja vellit sekasin`?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895585
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902966Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232624Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251986- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141449- 1851328