Ujot teinit

RaPE

Laitoin vahingossa tämän viestini pikaseksiin, taino onhan se sitäkin...?

Saattaa olla että tämä stoori pitäisi olla noloimpien juttujen joukossa ...

- Tuutko tanssimaan? tyttö kysyi minulta, seisoi siinä edessäni tanssilattialla vaivautuneen ja ujon näköisenä. Oltiin jo jonkin aikaa koulussa toisiamme katottu mut mä olin niin ujo etten uskaltunut neitiä lähestyä. Ei hänkään nyt niin kovin rohkea ollut mut sai kuitenkin mut haettua. Hänellä oli vaaleat pitkät hiukset ja oli hoikka, mielestäni tosi hyvännäköinen. Elettiin 70-luvun loppua ja nuoria, tosi nuoria oltiin kumpikin. Ns-talon lattialla soi joku Boney M taustamusiikkina. Parin kappaleen jälkeen tyttö kyseli - "tuutko ulos?"
- "Joo, mennään vaan", vastasin
Niin siinä sitten pimeellä pihalla käveltiin, oli jotain alkusyksyä. Pitkälle ei päästy kun tyttö pysähtyi, kääntyi eteeni ja suuteli mua. Hänen kielensä oli syvällä mun suussa ja pyöritti sitä villisti. Kuten arvata saattaa, veitikkani heräsi ja ruvettiin siinä hinkkamaan toisiamme vasten. Mentiin vähän syrjemmälle ja aloin vähän kosketella häntä. Hänen ihonsa oli niin pehmeä ja lämmin, työnsin käteni hänen paitansa alle ja kosketin pieniä pystyjä rintoja, nännit olivat aivan kivikovia. Hän vaikeroi vähän ja siitä rohkaistunena työnsin käteni hänen housunsa sisään ja liu´utin alaspäin, tunsin karvoituksen ja löysin hänen pillunsa. Voi että se tuntui samettiselta ja kuumalta, tuntui paljon hienommalta kuin ikinä osasin kuvitella, olin taivaassa. työnsin yhden sormen sisään ja hän kiemurteli ja huohotti... Vähän ajan päästä hän sanoi: - ”mun on mentävä, tuolla on faijan auto ja hän odottaa mua että menisimme kotiin”. ”Aijaa” sanoin, tyttö irrottautui mun otteesta ja lähti. Mekin lähettiin mun kaverin autolla kotiin ja siellä sitten fantisioin miten me oltais naitu. olin tosi kiihottunut.

Koulussa me nähtiin joka päivä mutta ei uskallettu mennä toistemme juttelemaan.

Niinpä seuraavaan tapaamiseen valmistauduin niin, että pyysin vanhempaa kaveria ostamaan vähän rohkaisua. Tiesin neidin olevan tulossa samaan paikkaan neljän viikon kuluttua ja sitä jäin odottelemaan.
Vihdoin koitti se päivä, mentiin kaverin autolla ja otin join hiukan kossua. Tyttö taas haki mut tanssiin, tällä kertaa hyvissä ajoin joten meille jäi koko ilta. Hän suuteli niin hyvin et se sai minut jo ihan villiksi. Ehdotin, että siirtyisimme kaverin autoon ja niin me sitten tehtiin. Siellä takapenkillä hyväiltiin toisiamme ja sain avattua hänen vetoketjunsa, lirkutin alushousujaan alemmas ja nyt pystyin jo näkemään hänen pillunsa.
Mikä taivaallinen näky. Ahtaudesta johtuen en nuolemaan päässyt vaikka olisinkin halunnut mutta hyväilin häntä sormillani hän oli aivan märkä ja pillunsa niin tiukka ja todella kuuma. Hänkin avasi mun vetoketjun ja vapautti kaluni joka oli kivikova. Suljin silmäni, yhtäkkiä tunsin kaluni ympärillä jotain lämmintä, hän otti terskan suuhunsa, hän imi sitä pari kertaa ja samassa silmissäni sumeni, tunsin että tulen ja samassa alkoi kuumat spermani velloa ulos kalustani, työnsin tytön pois etten tulisi hänen suuhunsa ja taisi kaverin autoon jäädä muutama läikkä.
Hetken levähdyttyäni löydettiin sellainen asento että pääsin häntä nuolemaan. Hänen pillunsa maistui hyvälle ja se oli niin kuuma, työntäessäni sormeni sinne tunsin miten tiukka ja liukas se oli. Hetken kuluttua kaluni oli taas jäykkänä ja hän tuli minun syliini istumaan. Kaluni upposi yllättävän helposti hänen pilluunsa, ja se tuntui niin hyvältä. Se oli ihanan tiukka, kostea ja kaluni ympärillä se tuntui kuumalta. Muutaman ratsastusliikkeen jälkeen hän alkoi huutamaan. Hän puraisi mua huulesta ja tunsin kuinka pillu mun kaluni ympärillä supisti vielä tiukemmin. Tämä tuntui paremmalta kuin mikään koskaan. Tytön iho oli pehmeä ja tunsin hänen kuuman hengityksensä. Ja niinpä minäkin tulin ja ruiskin hänen sisäänsä koko spermalastini, sitä tuli niin paljon että kohta sitä alkoi valumaan ulos. Suudeltiin rajusti ja hän vaikutti onnelliselta. Minä ainakin olin. Kaverini ei ehkä ollut vaikkei koskann puhunutkaan spermaläikistä autossaan. Tämä tarina on muuten tosi.

1

7852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lotta

      ja toi oli muuten hyvä :o)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe