Mielipiteenne Oinaista???

{OiNaS}

Mitä mieltä te kaikki ootte Oinaista? Oinaat ite ja Ei Oinaat? Oon kuullut tosi monien vihaavan oinaita ja niitä sanotaan ei kovin mukaviksi henkilöiksi. Siis Leijona ei ole mun mielestä kovin mukava, siis se kenet tunnen, eikä rapukaan aina. Päälipuolin rapu on tosi mukava ja antelias ja nauravainen, mutta sisältä, kateellinen, kylmä, vahingonilonen. Tunnen kaksi rapua ja kummatkin ovat sellasia. Eli oinaat eivät mun mielestä ole ainoita epämukavia!
Ravut myös usein tekeytyvät marttyyreiksi ym. Onko oinaat teidän mielestänne oikeestikkin niin kauheita? Kuka tuntee mukavan, lämpimän oinaan? Ja kenen mielestä oinaat on äkkipikaisia ja ilkeitä. Itse en ole ainakaan äkkipikainen. Harkitsen aina todella tarkkaan. Liian tarkkaankin. Ja oinaista myös sanotaan että ne ovat urheilullisia. Itse en ole ollenkaan urheilullinen. Ellei puhuta uinnista. :) Kuka tuntee oinaan joka ei ole ollenkaan oinasmainen?
Ja mulla ei ole nousevaa merkkiä mutta silti en ole täysin oinasmainen. Eikö kauriitkin osaa olla usein aika kaksnaamasia? Yksi joka on KAIKISTA kivoin merkki, on musta kaksonen! Te kaikki kaksoset ootte iloisia ja nauravaisia päivän parantajia!!! ;) Tykkään teistä tosi paljon! Mukavia ihmisiä. Kuka tuntee oinaan joka ei ole äkkipikainen, ilkeä ja tempperamenttinen? Olen kyllä tempperamenttinen tarpeen tullen. Ottakaa kantaa ja vastailkaa! Mitä mieltä ootte oinaista!

33

5052

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lara

Itse tunnen vain mukavia ja lämpimiä rapu ihmisiä joten en ole samaa mieltä kanssasi.
      Oinaat ovat rehellisiä luonnonlapsia, on meillä huonot puolemme ja hyvät myös.

• sagittarian

oinaat aitoja optimistisia mukavia värikkäitä innokkaita tyhmiä pinnallisia yksipuolisia läpinäkyviä itsekkäitä. innostus ja voima loppuu aina kesken alkuspurtin jälkeen.

• Jouskari
        sagittarian kirjoitti:

oinaat aitoja optimistisia mukavia värikkäitä innokkaita tyhmiä pinnallisia yksipuolisia läpinäkyviä itsekkäitä. innostus ja voima loppuu aina kesken alkuspurtin jälkeen.

Enpä sanoisi oinasta tyhmäksi, itse tunnen pari oinasta jotka ovat todella fiksuja ja yleissivistyneitä, he todella tietävät kaiken =) Itse jousimiehenä voin kyllä sanoa olevani tyhmempi kuin oinas =)

• jaaah
        Jouskari kirjoitti:

Enpä sanoisi oinasta tyhmäksi, itse tunnen pari oinasta jotka ovat todella fiksuja ja yleissivistyneitä, he todella tietävät kaiken =) Itse jousimiehenä voin kyllä sanoa olevani tyhmempi kuin oinas =)

ehkä vähän yleistetään mutta oinaan ominaisuuksiin ei kuulu yleissivistys vaikken nyt ihan sitä tarkoittanut tarkoitin ettei oinaat opi mistään jääräpäisiä vaikka alilahtelevaisia..

• Oinas
        jaaah kirjoitti:

ehkä vähän yleistetään mutta oinaan ominaisuuksiin ei kuulu yleissivistys vaikken nyt ihan sitä tarkoittanut tarkoitin ettei oinaat opi mistään jääräpäisiä vaikka alilahtelevaisia..

Oinaat ovat ehkä hieman sinisilmäisiä (koska ovat perusrehellisiä), ja tulevat siten helposti huijatuiksi. Olen itse oinas ja tunnen muitakin oinaita, enkä voi ketään kovin tyhmäksi sanoa. Itselläni on erittäin hyvä yleissivistys ja äo yli 140.

• Vieras-koiras-pieras
        Oinas kirjoitti:

Oinaat ovat ehkä hieman sinisilmäisiä (koska ovat perusrehellisiä), ja tulevat siten helposti huijatuiksi. Olen itse oinas ja tunnen muitakin oinaita, enkä voi ketään kovin tyhmäksi sanoa. Itselläni on erittäin hyvä yleissivistys ja äo yli 140.

Musta oinas on - musta. Taidatte olla enemmän pimeensorttista sakkia.

• Onneks en oo oinas.

Kirjoitelmasi on täystuho! "Ja mulla ei oo nousevaa merkkiä mutta en silti ole täysin oinasmainen", ensinnäkin tuossa on kirjoitusvirhe, ..nousevaa merkkiä,(huom!pilkku)mutta en silti..ja toiseksi kaikilla maailman eläimillä on nouseva merkki, et voi olla poikkeus! Tai sitten olet joltain muulta planeetalta. Mun mielipiteeni oinaista on se ,että ne ovat epärehellisiä, yrittävät riistää kaikki rahat ja ovat syyttämässä muita vaikka on itse syypää (esim: suuren seikkailun 2004 Riikka, eilisessä jaksossa).

• Oinas

Oon kuule kyllä ihan yhtä rehellinen ku säkin!
        Mulla ei ole nousevaa horoskooppia! Oon täys oinas, mutta en luonteeltani!!!!!

• hiipu

mä tunnen pari oikkua. molemmat kyllä tosi kivoja ja lämpimiä ihmisiä :) toinen vaan on vähän kade ja vähän "ilkikurinen". Toinen taas on enemmän tyypillinen oinas, eli vhän äkkipikainen ja tosi temperamenttinen ja myös "luupää" :) mutta kivoja on ainaki nämä mun tuntemat oikut:)

• n.a.s.

Olen oinas ja tiedän sen. Olen siitä kovin ylpeä. ;)

Luonteeltani olen vetäytyneempi ollessani oudossa ihmispyörteessä mukana. Tavallaan olen meiningeissä mut mielummin kuuntelijan roolissa. Tutumpien seurassa olen taas enemmän äänessä. Eli tavallaan haluan toisaalta olla joskus ekskipiste ja se onnistuu ystävien seurassa tietysti heidän ollessa tasapuolisesti mukana juthussa. ;)

Luonteeseeni kuuluu rehellisyys, avoimuus, persoonallisuus, aitous, sponjtaanius ja empaattisuus. Synteihini kateus, mutta olen oppinut iän myötä kääntämään sen vain hyväksi ja oppimaan siitä.
        Oinas on myös paras ystäväni yhteisen harrastuksemme, musiikin, kautta sekä filosofisen elämänkatsomuksen myötä.

Omasta mielestäni kaksoset osaavat olla kaikkein kaskinaamaisimpia; toisaalta hyvin sydämellisiä, mutta toisena hetkenä tulisia ja niistä on vaikea saada mitään tolkkua.

• mä oon oinas... :D
        n.a.s. kirjoitti:

Olen oinas ja tiedän sen. Olen siitä kovin ylpeä. ;)

Luonteeltani olen vetäytyneempi ollessani oudossa ihmispyörteessä mukana. Tavallaan olen meiningeissä mut mielummin kuuntelijan roolissa. Tutumpien seurassa olen taas enemmän äänessä. Eli tavallaan haluan toisaalta olla joskus ekskipiste ja se onnistuu ystävien seurassa tietysti heidän ollessa tasapuolisesti mukana juthussa. ;)

Luonteeseeni kuuluu rehellisyys, avoimuus, persoonallisuus, aitous, sponjtaanius ja empaattisuus. Synteihini kateus, mutta olen oppinut iän myötä kääntämään sen vain hyväksi ja oppimaan siitä.
        Oinas on myös paras ystäväni yhteisen harrastuksemme, musiikin, kautta sekä filosofisen elämänkatsomuksen myötä.

Omasta mielestäni kaksoset osaavat olla kaikkein kaskinaamaisimpia; toisaalta hyvin sydämellisiä, mutta toisena hetkenä tulisia ja niistä on vaikea saada mitään tolkkua.

mun mielestä ei voi "haukkua" muita horoskooppimerkkei ku kumminki kaikki ihmiset on erillaisii merkistä riippumatta...mut oon kyl huomannu et oinaat on aika äkkipikasii. tunnen aika monta oinasta ja oon itekki oinas ja lähes kaikilla on äkkipikanen luonne vaikka se ei aina riipukkaa merkistä... :)

• Veskari

Oinaat on mielestäni pohjimmiltaan ihania ihmisiä, itsepäisiä kuin muulit, joskus jopa ärsyttävän itsekkäitä, mutta silti järkeviä ja oikeudenmukaisia, suorapuheinen.Paras ystäväni on Oinas, ja olemme todella hyviä ystäviä.

• kauris(n)

Aloitan sanomalla, että kauriit eivät ole kaksinaamaisia. Samoin eivät ole oinaatkaan, ja sen takia kai kauris ja oinas tulevat hyvin juttuun. Olen siis kauris ja mun parhaat ystävät ovat oinaita, samoin mun poikakaveri. Ja aika moni poikakaveri ennen nykyistä olivat oinaita.

Oinas on toisissa asioissa samanlainen kuin kauris, toisissa erilainen. Samanlainen: suorapuheinen, rehellinen, huumorintajuinen, rohkea, gulinaristi, seksuaalinen, käytännöllinen toiminnanihminen (ei avuton sohvaperuna)jne.

Eli mulla ei ole pahaa sanottavaa oinaista. Oinaiden kanssa on helppo tulla juttuun. Kyllä, oinaat ovat välillä hieman hyökkääviä käytökseltään, mutta oinaiden kanssa aina tietää missä mennään. Oinas ajattelee ja tekee sen mitä sanoo. Samoin kuin kauris. Kyllä me sarvipäät ollaan hyviä! :) heh.

• rapu

Parin vuoden tuttavuuden jälkeen yhä useammin tuntuu etten tiedä missä mennään oinas miesystävän kanssa...hän on aivan ihana kun sille päälle sattuu... ja kohta taas olen vain joku jota hän tapaa sitten kun huvittaa... minun toiveistani ei piittaa... Vielä hän kulkee mukana vaikka toistuvasti tulee fiilis ettei tässä ole mitään järkeä... Hän tosiaan osaa loukata ja palata takaisin kuin mitään ei olisi tapahtunut...osaa valehdella...
        Ymmärrän kyllä hyvin miksi hänellä on ollut lukuisia suhteita ja miksi ne kuihtuvat...

• kia
        rapu kirjoitti:

Parin vuoden tuttavuuden jälkeen yhä useammin tuntuu etten tiedä missä mennään oinas miesystävän kanssa...hän on aivan ihana kun sille päälle sattuu... ja kohta taas olen vain joku jota hän tapaa sitten kun huvittaa... minun toiveistani ei piittaa... Vielä hän kulkee mukana vaikka toistuvasti tulee fiilis ettei tässä ole mitään järkeä... Hän tosiaan osaa loukata ja palata takaisin kuin mitään ei olisi tapahtunut...osaa valehdella...
        Ymmärrän kyllä hyvin miksi hänellä on ollut lukuisia suhteita ja miksi ne kuihtuvat...

kuulostaa tutulta. oinaan pinnassa olevat tunteet ja eläminen siinä mikä tuntuu just hyvältä itsestään piittaamatta muista tai saati mikä olisi "oikein" noin niinkuin yleiseltä kannalta, vaikuttaa pinnaliselta suhteessa muihin merkkeihin. oinas tosi on ihana tyyppi mutta ainakin mun skorpioni ja maamerkien yhdistelmäni kaipaa syvyyttä.. (huom puhuin nyt oinas merkin ominaisuuksista yleensä en nyt mistään aurinko oinaasta, jolla kyllä tod näk on paljon näitä)

• tiedän

oinas on tosi mukava, mutta mun äiti on rapu ja se on usein juuri sellainen - martyyri, ilkeä ja kateellinen :(

• tytsä

Mulla oinas-kaveri. Nykyisin tullaan paremmin juttuun kuin alkuun. Oon nimitt. joutunu tekemään selväksi ettei kiivailu käy kaverisuhteissa. Ei oo ollenkaan urheilullinen, pikemminkin taiteellinen.

Kaksosesta oon täysin eri mieltä. Kaksonen se vasta on piikikäs, ehdottomasti hankalin ja kaksinaamaisin kaikista horoskooppimerkeistä. Samaan tulokseen tultiin tyttöjen saunaillassa: kaikilla oli tosi huonoja kokemuksia kaksosista, varsinkin niiden ilkeistä kommenteista. Tavallaan ne ehkä on sosiaalisia, mutta ei kyllä hyvällä tavalla.

Eli tulos: oinas on musta väliin hiukka hankala merkki: sarvet valmiina puskemaan, mutta EHDOTTOMASTI tuhottomasti pahempi on KAKSONEN.

Kivoiksi ja hauskoiksi olen kokenut vaa'at, kalat ja jousimiehet.

• Oinas

Olen itse oinas ja hyvin taiteellinen: mm. piirtelen ja teen musiikkia. Urheilu ei tosiaan hirveästi innosta.
        Paras ystäväni on myös oinas, ja hän taas on hyvä monissa urheilulajeissa, mutta taiteellisuutta hänestä ei paljon löydy.
        Olen samaa mieltä siitä että kaksoset ovat petollisimpia ja kaksinaamaisimpia. Olen tuntenut erään jo 20 vuotta ja pahempaa tapausta ei ole!
        Mutta vikansa kullakin..

• aNGEz
        Oinas kirjoitti:

Olen itse oinas ja hyvin taiteellinen: mm. piirtelen ja teen musiikkia. Urheilu ei tosiaan hirveästi innosta.
        Paras ystäväni on myös oinas, ja hän taas on hyvä monissa urheilulajeissa, mutta taiteellisuutta hänestä ei paljon löydy.
        Olen samaa mieltä siitä että kaksoset ovat petollisimpia ja kaksinaamaisimpia. Olen tuntenut erään jo 20 vuotta ja pahempaa tapausta ei ole!
        Mutta vikansa kullakin..

Olen oinas ja taiteellinen (maalaus ja musiikki) ja urheilullinen (tanssi, uinti), mutta koen ensimmäisen olevan silti enemmän minua. Urheilulla pystyn purkamaan kiukkuani, mutta taiteilla jaan kaikki tunteeni.

• oinas fani

mun mielest oinaat ovat kivoja.mä ite oon rapu ja mull on poika ystävä oinas olemme olleet yhes jo puoli vuotta ja pidämme tiosista hyvin paljon.oinaat rulettaa.

• oikku4

Itse oinaana olen taiteellinen ja musiikki on lähellä minua. kaksosista olen sitä mieltä, ettei niihin voi oikein luottaa. ovat kyllä älykkäitä omalla tavallaan. isäni oli kaksonen ja tosi mukava kun sille päälle sattui, mutta yhtenä päivänä oli sitä mieltä ja toisena toista ota sitten siitä selvää. muuten hyvä isä rauha hänen sielulleen. oinas taas on perusrehti eikä siedä tippaakaan kieroutta ja on oinaalla kekseliäisyyttä ja hyvä huumori, jota kaikki ei tosin ymmärrä ts spedemäinen kekseliäs huumori omaan itsekin spede tyylisen huumorin ja toisia se ärsyttää ja toisia huvittaa repikää siitä sitten.

• todellainhoan

inhoan oinaita. he on todella itsekkäitä ihmisiä jotka eivät muista välitä kuin hyötymistarkoituksessa. surullisia reppanoita suurin osa. sen takia aloinkin uskoa luonnekooppeihin kun tajusin että oinas merkki yhdistää näitä ilkeitä ja itsekkäitä ihmisiä.

• OnOffOnOff

Ai jaa. Minä kun olen joutunut luopumaan monista ihmisistä, joiden motiivit ovat olleet lähinnä hyötyä minusta. Olen myös ollut suhteellisen lähellä mm. vaikutusvaltaisessa asemassa olevia ihmisiä ja varakkaita ihmisiä. Tosin se olin minä, joka vaihtoi maisemia, koska he luulivat että rahalla voi ostaa ystäviä. Ilkeä ja itsekäs varmasti osaan tarvittaessa olla, mutta vain silloin kun koen tarvetta suojella itseäni. Ne ihmiset, jotka vetävät muut kanssaan pinnan alle, sabotoivat muiden onnea tai kuluttavat toisten henkistä jaksamista, jokainen vetää terveen itsekkyyden kehiin ja tarvittaessa karkoittaa ilkeilemällä nämä riippakivet kannoiltaan.

T: Oinas Mies

• OnOffOnOff

Tempperamenttisiä, eivät tule kaikkien kanssa toimeen, mutta ovat periaatteen ihmisiä ja luotettavia kavereina. Jos oinasta loukkaa, niin turha syyttää niistä raivopuuskista oinasta, jos kerran itse olet lähtenyt oinaan luonnetta kokeilemaan. Oinas kyllä suorastaan räjäyttää sillat, jos kokee siihen aihetta. Jos on onnistunut lunastamaan oinaksen luottamuksen, on hän tuohtuessaan nopeasti paiskaamassa kättä sovinnon merkiksi.

Kertakaikkisen ihana, kaikkien kavereita halveksiva, uskollinen, uskoutuva, luotettava, luottamusta herättäville tyypeille täydellinen olkapää ja turvallisuutta tuova tyyppi. Toiset eivät vaan tule millään toimeen niiden kanssa, toiset rakastaa niitä.

Tämmöisen palautten olen kuullut omasta itsestäni.

T: Oinas mies :)

• Qwerty9

Kaverit samaa sanoo minusta :D

T. Oinas nainen

• Kokemustaonon

Oinas on itsekäs, ilkeä, kamalan kateellinen, yrittää olla paras kaikessa, mutta ei ole siltikään onnellinen. Ei välitä toisista yhtään, valehtelee, esittää ystävää, esittää viisaampaa kuin on. On todella ilkeä, sydämetön ihminen. Katsoisi peiliin ja tekisi jotain omalle käyttäytymiselle.

• oikku65

Mistä ihmeestä sellaaista olette saaneet päähänne, että oinaat olisivat ilkeitä ja
        pirullisia. eikös se vaan ole hyvä piirre, että oinaaseen voi luottaa. onhan vaa-at kivoja, mutta se ailahtelevaisuus ja se kun vaaka on aika pinnallinen ja oinas ei valehtele ja vaaka on kateellinen oinaalle ja yrittää sabotoida oinasta esim työssä. aika pettureita ovat ystävänä kyllä käy, kunhan ei luota vaa-an lupauksiin.
        oinas on tarkka ja luotettava, mutta ei saa pettää oinasta. sen takia juuri oinaalla ei ole kovin suuri ystäväpiiri, kun oinasta yleensä vedetään nenäst. eli se ystävien
        määrä ei ole tärkein, vaan se laatu ja sellainen, joka on kaikkien kaveri voi epäillä pysyykö oinaan hänelle suomat salaisuudet itsellään vai jakaako kaiken kansan kuullen. olin vaaka yystävän kanssa kaveri ja en lopettanut kaveruutta, mutta kun yritin hänelle, että pysytään asiassa se muutti täysin asiaa muualle. voiko sellaiseen luottaa. muka diplomaatti ei kestä yhtään kritiikkiä.

• MrJuha82outolintu

No mitä mä mietin oinaita eli niit joita tunnen, niin en edes muista kaikkia.
      Yksi on kylmä, yksi itserakas, yksi omapäinen, mutta mukava, yksi todella mukava ja hieno mies, yksi aivan loistava nainen, joka asuu lapissa, yksi oinas on kateellinen, mutta ihan jees persoona ja yksi oinas on tunnekiihkoinen, mutta lempeä tyyppi.
      En tiedä.
      Pitäs tuntea kaikki maamme oinaat.
      Onko tehty tutkimuksia mitään koskaan?

• Nimimerkkkki

Olen itse Oinas.
      Kuvailisin itseäni aika jääräpäiseksi, jopa itsekkääksi. Aika hyvä huumorintaju ja nauran paljon. :D Toisinaan tarviin kavereiden seuraa ja tukea, mutta joskus haluan olla yksin ja hiljaa. En aina ajattele mitä sanon ja kadun jälkeenpäin sanomisiani... Joku sanoi tuolla että oinaat yrittävät aina parhaiksi, itseeni tämä ei päde.

Kerroin vain vähän itsestäni, jotenka en väitä että kaikki Oinaat olisivat tällaisia. :)

• sag-leo

Ihania ja raivostuttavia. Jälkikäteen olen aina saanut huomata että ihastun lähes aina juurikin oinasmiehiin, itse olen jousimies (nouseva leijona).

Ei noista miehistä ota oikein selkoa, tuntuu että jakautuvat kahteen sorttiin. Komeita ovat kylläkin. Esimerkiksi yksi on todellakin mukavimmista miehistä, jonka olen koskaan tavannut, ja hänen kanssaan pystyy keskustelemaan todella luontevan rennosti ihan kaikesta. Hyvin huomaavainen ja huolehtivainen, taustalla alkoholiongelmaa jonka myöntänyt vähän nolostellen. Kaikenkaikkiaan miellyttävä ihminen, kertonut kylläkin että hänellä on suojamuurinsa ihmisten suhteen vaikkakin itse en sitä ikinä tullut edes huomanneeksi. Ollaan ihan vain kavereita.

Sitten taas toinen (jonka kanssa "säpinää") taas osaa olla ihan käsittämättömän ylimielinen minäminähahmo, varautunut, herkkänahkainen kuin mikä, mikään keskustelu ei kuitenkaan oikein toimi eikä puhu hirvittävästi (paitsi kaikille muille kyllä), ihan loputtomasti on ja offia, pelurin vikaa mutta petipuuhissa aivan onneton. Kyllä hänestäkin on välillä nähnyt kumminkin niitä pieniä huomaavaisia hetkiä. Mahdottoman vaikea tapaus mutta silti ihanan haasteellinen ihminen, mielenkiintoinen ainakin.

Tuntemani naispuoliset oinaat taas ovat aikamoisia sähikäisiä, joille sattuu ja tapahtuu sekä ovat todella lujaluonteisia. Puheliaita ja huumorintajuisia sekä julmetun hyväkroppaisia pitkiä kaunokaisia. :) Kaveruus toimiikin erinomaisesti sulassa sovussa ja yhteisymmärryksessä toteutetaan impulsiivisimmat asiat vaikka osaavat kuitenkin olla välillä todellakin jopa kylmän julmia käytökseltään, etenkin jos on kyseessä sinkut ulkona illanvietossa..

Liikunnallisia, taiteellisia ja johtajaluonteita kaikki. Kaikenkaikkiaan pidän oinaista ja heidän seurastaan sillä tulen suurimman osan kanssa niin erittäin hyvin toimeen. :)

• TuliSarvipää

Itse olen oinasnainen ja parhaimmat ja hauskimmat jutut ikinä on aina tullut muiden oinasihmisten kanssa. Olen ainoastaan toisten oinasihmisten kanssa tuntenut olevani syvällisesti samalla aaltopituudella ja aina on tuntunut klikkaavan.

On kyllä tullut myös huomattua, että sarvia kolistellaan yhteen millon mistäkin turhasta, mutta ne menee ohi yhtänopeasti, kun on alkanutkin ja hetken päästä taas nauretaan. Musta tuntuu että oinaat ymmärretään liian usein väärin suorapuheisuuden ja rehellisyyden takia, jonka takia muut saattavat pitää oinasta ilkeänä, eivätkä osaa arvostaa mm. rehellisyyttä?

Kaikesta huolimatta olen kokenut tulevani parhaiten juttuun vain muiden tulimerkkien kanssa. Vesi ja maa merkkien edustajien kanssa jotenkin vain tuntuu tökkivän aina, eikä tiedä miten päin pitäisi olla.

Olen myös huomannut että kaikki oinaat, jopa minä itse osaavat olla hyvinkin itsepäisiä ja kilpailuvietti tuntuu olevan hyvin juurtunut. Periksi ei anneta ja todella vaikea myöntää omia häviöitä ja tappioita tai edes näyttää olevansa haavoittuva. Suurinosa tuntemistani oinasihmisistä suuntaa aina korkealle tavotteissa ja sinne on päästävä nyt eikä heti. Kärsimättömyys on myös tullut huomattua itsessäni ja monessa muussakin oinas ihmisessä.

Omasta kokemuksestani myös tuntuu että oinasihmisillä tuntuu olevan aina paljon kosiskelijoita. Itse ihastunut muihin oinaihin ja kuin on myös hyvin moni ihastunut minuun. Jokin karisma tai vahva itsetunto luulisin? Olen myös ollut oinasxoinas suhteessa, joka ei todellakaan ole ollut tylsää koskaan.

• Astrologia

Tunnen kolme Oinas naista ja tulen kaikkien kanssa hyvin juttuun.Itse olen Kauris

• tyhmäsarvipää

Ite oinas ja yksi huonoimmista, ellei huonoin, merkki. Kaikki tulen merkit huonoja, oinas näistä huonoin. Tökerö, karkea, itsekäs, arvaamaton, riidanhaluinen ja tosi rasittava ihminen lähimmäisille. Aloittaa paljon, vie vähän loppuun.

Älytön liioiteltu kilpailuhenki, aina pitää "ehättää ensimmäisenä" joka paikkaan.

Onneksi paljon neitsyttä ja härkää tuo edes jotain hyvää meikäläiseenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4571
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2311
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2182
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      163
      2039
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1269
    Aihe