Parvekkeella kannattaa kokeilla myös perennojen kasvatusta sekä laittaa ruukkuihin myös pelkästään vihreää! Itselläni on melko varjoinen parveke. Istutin isoon saviruukkuun kärhön jonka juurelle laitoin kuunliljaa sekä maahumalaa. Toki löytyy myös perinteisiä kesäkukkia sekä yrttejä. Sulassa sovussa viihtyvät niin kauniisti kukkivat kukat ja seassa iloisen villinä kasvavia yrttejä! Ihana tuoksu tervehtii kun aina ohikulkeissaan pikkusen heilauttaa vaikkapa persiljan, laventelin ja rosmariinin kasvustoja!
Viherpeukalo
1
82
Vastaukset
- kakkara
Myös edullisesti olen parvekkeeni laittanut, siemenistä kasvatin kesäkukkia yrttejä. Kärhö/ maahumala ja kuunlilja maksoivat yhteensä 11 €, multaa sai neljä 50 litran säkkiä yht. 12 €
Siemeniä kannattaa ottaa talteen seuraavaa kesää ajatellen. Pöytä ja kaksi tuolia pelastin aikoinaan roskalavalta, ne sain " työpaikkaetuna " hiekkapuhallettua ja maalattua ilmaiseksi. Samoin ihanan värikkäät räsymatot tuovat tunnelmaa, nekin olen pelastanut roskalavalta - juuriharjaa ja mäntysuopaa kehiin niin hyvä tuli! Ihmettelen vaan ihmisiä jotka heittävät paljon täysin käyttökelposta tavaraa menemään, itse en heitä mitään pois - en hamstraa mitään ylimääräistä hommaan vaan sen minkä tarvitsen.
Nyt vaan nautin Suomen kauniista kesästä parvekkeellani kukkaloistosta nauttien!
- kakkara -
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805