Mistä saisi hyvää kuntoutusta ? :) Onko yksityisiä hyviä ,terveyskeskus tms. ? :)
Fysioterapeutti loviisa
8
2764
Vastaukset
- saanamarja
Fysio 10 linja-aytoaseman vieressä, suosittelen koemuksesta.
- Anonyymi
Onko minkä hintasta
- Varilo
Ergossa palveleva Kaj Schauman on paikkakunnan ylivoimainen ykkönen. Sain noidannuolen tai vastaavan alaselkään ja olin liki liikuntakyvytön. Hieman pelkäsin mennä kiropraktikolle, koska arvelin, että rusauttaa minut rullatuolipotilaaksi.
Ensimmäinen käynti helpotti heti, toinen käynti paransi paljon ja kolmas käynti palautti ennalleen. Enää en käy, koska ei ole tarvetta. Menetti asiakkaan parantamalla. Ei huono. - teslaksi
Ei ole terapeutti, vaan megapeutti!
- uusinta
Kuka paras fysioterapeutti Loviisan terveysasemalla , ihmettelin kun maksaa 11,45 ja sain sen käsityksen että kallis, olin innoissani että maksan 10 euroa, eihän se voi lääkärin kautta olla työttömälle muka edullinen. Normi hinta 11,45 ja lääkärin lähettämänä maksan 10 euroa. Onko nyt jotain mitä en käsittänyt.
- Torogood
Oikeestiko???? No älä kuvittele saavasi mitään kuntoon tohon hintaan. Jos käyt yksityisellä joka jotain osaakin maksaalähemmäs satkun/ tunti. Joka tapauksessa 40 ylöspäin. Köyhän ei kannata sairastaa. Ikävä kyllä näin.
- Ooi
Juu
- kolina
Mitä jos jumppaisit ja liikkuisit ihan itse,ei maksa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082