vieläkin sellainen asia, että olinko mä vain pelkkä päivän piriste?
Sellainen jota on kiva tuijottaa.
Vai olitko oikeasti ihastunut muhun?
Koska sun sanat ja käytös oli tosi ristiriitaisia. Kyllähän minunkin käytös oli sangen yllätyksellistä varmasti.
Tykkään sinusta.
Mietityttää
45
680
Vastaukset
- nainenn¨¨
Jos olet mies,koska tavattiin?
- ,.,.,.,.,.,.,.
Varm.toimit eräänlaat.laturina sillon mulle,koska "virtaa"pitäs saada vieläkin. Entä sulla? Ainakin me luetaan toisia viim.napin myötä. Taholla kuin taholla ja jatkuneekin.
- Kohta kärähdän..
Mä tunne ne energiakentät myös ja saan virtaa susta. Tunnen kyllä ylikuumenemisen vaaraan, koska saan vain katsella sinua. Mä toivoisin että me oltasiin me kaikkine vikoineen-
- ..-..-..-..
Virtaa tarvitaan, jep. Ei sitten muuta kuin akkuja lataamaan. Toimin mielelläni hänen laturinaan. Ihan mallilaturina kuitenkin, en yleislaturina.
Kuten jo sanoin: Tykkään sinusta - Kohta kärähdän..
..-..-..-.. kirjoitti:
Virtaa tarvitaan, jep. Ei sitten muuta kuin akkuja lataamaan. Toimin mielelläni hänen laturinaan. Ihan mallilaturina kuitenkin, en yleislaturina.
Kuten jo sanoin: Tykkään sinustaNiin mäkin tykkään susta. Yhden maalilaturin mä vaan haluunkin.
- eied.
Kohta kärähdän.. kirjoitti:
Niin mäkin tykkään susta. Yhden maalilaturin mä vaan haluunkin.
Kaunista pyhää sullekin joltakin. Kiva että löysit ihmisen josta tykkäät.
- kultatukka ;)
..-..-..-.. kirjoitti:
Kuten jo sanoin: Tykkään sinustaMikä on yleislaturi?
- siili.
kultatukka ;) kirjoitti:
Mikä on yleislaturi?
Ehkä tässä tap.saada toiselta myötätuntoa,ymmärrystä,keskusteluapua ja ennen kaikkea saa toiselta kannustusta.
- Kohta kärähdän..
eied. kirjoitti:
Kaunista pyhää sullekin joltakin. Kiva että löysit ihmisen josta tykkäät.
Mukvaa pyhää mysö sinulle, kuka oletkin.
- Proppunen
Kohta kärähdän.. kirjoitti:
Mä tunne ne energiakentät myös ja saan virtaa susta. Tunnen kyllä ylikuumenemisen vaaraan, koska saan vain katsella sinua. Mä toivoisin että me oltasiin me kaikkine vikoineen-
En tiedä mihin vastai, mutta vastataan nyt vaikka tähän.
Sähköä, sähköä, sähköö, voltteja, ämpäreitä, kaikkia niitä saan hänestä ja joskus toiv. toisinkinpäin. Ehkä joskus navat osuu sopivasti kohdalleen niin vosi tarttua kiinnikin hetkeksi. Taidan kuitenkin pysytellä napapiirin pohjoispuolella :) - ? - ? - ?
..-..-..-.. kirjoitti:
Kuten jo sanoin: Tykkään sinustaHuomaako sen tykkäämisen jostain?
- ..-..-..-..
? - ? - ? kirjoitti:
Huomaako sen tykkäämisen jostain?
Kyllä sen huomasi aikoinaan. (Ja huomaisi edelleenkin)
- ? - ? - ?
..-..-..-.. kirjoitti:
Kyllä sen huomasi aikoinaan. (Ja huomaisi edelleenkin)
...palstakirjoittelusta?
- ..-..-..-..
? - ? - ? kirjoitti:
...palstakirjoittelusta?
Ei tietenkään:)
Vaan ihan todellisista kohtaamisista ja olen puhelintakin käyttänyt.
En usko hänen näitä lukevan, omaa ikävääni vain puran tähän. Tai ruokin :) - ? - ? - ?
..-..-..-.. kirjoitti:
Ei tietenkään:)
Vaan ihan todellisista kohtaamisista ja olen puhelintakin käyttänyt.
En usko hänen näitä lukevan, omaa ikävääni vain puran tähän. Tai ruokin :)Tsemppiä toivottelen kesääsi ja ennen kaikkea rohkeuttaa ottaa pää puskasta :)
- . . ...
Mä olin ainakin ihan oikeasti ihastunut, ja käytös oli ristiriitaista, sehän se syy olikin, koska tilanteesi ja käytöksesi ei kohdannut, ristiriitaista myös hältä.
- ,.,.,.,.,
Onko ap ?
- . . ...
,.,.,.,., kirjoitti:
Onko ap ?
En ole ap.
- ElämääJaTunteita
Kyse on enemmästä kuin ihastuksesta
- ..-..-..-..
Ristiriitainen ja hämmentävä käytös koituu helposti kohtalokkaaksi, varsinkin kun kyse on kahdesta toisilleen vieraista ihmisistä. Sellaisista jotka eivät ole toisilleen edes tervehdyksen verran tuttuja.
(No joo, ainahan voi tervehtiä vaikkei tuntisikaan, mutta kun ihastuneena sitä hävettää ja ujostuttaa ja nolottaa, ettei sanat vain tule ulos) - rakastunut1234
..-..-..-.. kirjoitti:
Ristiriitainen ja hämmentävä käytös koituu helposti kohtalokkaaksi, varsinkin kun kyse on kahdesta toisilleen vieraista ihmisistä. Sellaisista jotka eivät ole toisilleen edes tervehdyksen verran tuttuja.
(No joo, ainahan voi tervehtiä vaikkei tuntisikaan, mutta kun ihastuneena sitä hävettää ja ujostuttaa ja nolottaa, ettei sanat vain tule ulos)rakastuin sinuun täysin. siksi käyttäydyin oudosti.
- olit ihme
Ei. olit rakastus ja ihastus.
vaikken koskaan sanoiskaan niin :/
olit Jumalan pieni ihme.- Huono maku sulla
Ei kannata kuule ihan Jumalan ihmeitä vetää yleiselle paskanjauhantapalstalle.
Etenkään kun ei edes tiedä kenelle sitä Jumalaa tuputtaa. - olit ihme
Huono maku sulla kirjoitti:
Ei kannata kuule ihan Jumalan ihmeitä vetää yleiselle paskanjauhantapalstalle.
Etenkään kun ei edes tiedä kenelle sitä Jumalaa tuputtaa.en tuputakkaan sulle vaan hänelle! böö!
- Eipä näyttänyt
olit ihme kirjoitti:
en tuputakkaan sulle vaan hänelle! böö!
hälle mitään merkkaavan. Nolo oli munkin mielestä. Ei Jumalaa sekoiteta omiin
nettileikkeihin. - ..-..-..-..
Miksi et sanoisi?
- .-.-.-.
Ei, en ollut, vaan olen edelleen.
- fghujikolp
Olin vain joku epätodellinen, jota saattoi flirttailla ilman seurauksia. Tai niin se ajatteli. Ei sen väliä miltä musta oikeasti tuntui. Aikuinen ihminen ja tekee vielä tollasta.
Pääasia että hän viihtyi. Se suututtaa niiiin paljon vieläkin. - kultatukka
♥♥♥
- selviää jos selviää
Jos olisit rakastamani mies, olit monen vuoden suruste.
Ja myöskin hänen sanat(eiku ei, ei niitä paljon ollut) ja käytös ristissä.
Ei, kaikkea vaan on mahdoton selittää ja ymmärtää.
Nainen ja mies vaan tapasivat ja.. sen pituinen se:( - Tismalleen sama
asia mietityttää erästä toistakin tyttöä täällä. Yritän parhaillaan päästä yli tosta tykkäämisjutusta. Poissa silmistä, poissa mielestä? Ehei...
- poissa silmistä, mut
Ei mun mielestä kyllä tarttis tuosta tykkäämisjutusta päästä ja ei oo ennenkään toiminut niin että poissa silmistä ja poissa mielestä :D
- Mies_
Tuijottaisin vieläkin, jos sua näkyis, mutta eipä näy enää.
Oma tilanne on vähän hankala, eikä se helpota asiaa, että olen edelleen korviani myöten suhun ihastunu...- periaatteetko
Huh, olit juuri noin ihana. Mitä mä teen...
- unta..
Hukkapiilossa olemisessa on se hyvä puoli, että asiat saavat oikeat mittasuhteet. Ja kun mä tulen piilosta pois, mä toivon että päivät jatkaisi kulkuaan normaaleissa uomissaan ja kaikki olis ollu vaan..
- ..-..-..-..
Hän tietää missä näkyisi. Mukavaa perjantai-päivää sinulle!
- ..-..-..-..
unta.. kirjoitti:
Hukkapiilossa olemisessa on se hyvä puoli, että asiat saavat oikeat mittasuhteet. Ja kun mä tulen piilosta pois, mä toivon että päivät jatkaisi kulkuaan normaaleissa uomissaan ja kaikki olis ollu vaan..
Se, että on hukkapiilossa ei auta asiaa mihinkään suuntaan. Vaikka itse on piilossa, ei ne positiiviset tunteet ole kadonneet minnekään. Joten tule pois sieltä hukasta.
Mukavaa viikonvaihdetta!
- Hukkapiilossani
Minä taas toivon ihan muuta..
- Se Loppui Jo?
Yksi kpl mallilaturia tilattu, kiitos. Akku tyhjenee uhkaavaa vauhtia. On tapana jättää laturi seinään vaikka ei saisi. Ylikuumentumisvaara ja se, että latausteho hiipuu.
Suudelma, se vähintään.- Kohta kärähdän..
Edellinen osasi sanoa sen mitä toivon.
- ..-..-..-..
Ei ole tilauspalvelua. Noutokauppa ja käteisellä. Okei, pankkikorttikin käy:)
Ylikuumentumissuoja on vakiona ja perävalotakuu kuuluu kauppaan. - Tarvii virtaa
..-..-..-.. kirjoitti:
Ylikuumentumissuoja on vakiona ja perävalotakuu kuuluu kauppaan.Milloin nouto tapahtuu? Voidaan testata että liitin sopii paikalleen. En ajetellut maksua, mutta voin tarjota limut. Takuu on hyvä juttu.
- Se Loppui Jo?
..-..-..-.. kirjoitti:
Ylikuumentumissuoja on vakiona ja perävalotakuu kuuluu kauppaan.Tarvitsen kotiinkuljetuksen tähän samaan diiliin ja asennuspalvelun myös. Samalla voisi tarkistaa onko reklamoitavaa, ja jos ei ole, kuuluu hyviin tapoihin soittaa myös perään että kaikki on hyvin.
Jos tämä ei onnistu, vaihdan kertakäyttöisiin paristoihin pysyvästi, ennen kuin uutta ja järkevää energialähdettä tarjotaan.
- Dunari~
Minkä väriset ne perävalot on ;) vai onko ne kuin liikennevalot punainen, vilkkuva keltainen ja vihreä?
- <<<<<<|||||
Kyllä, todella ihastunut olin. Täälläkin tykätään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062511Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938