Lehtimyyjäksi? Mieti hetki.

saWo sales

Moi kaikki!

Lyhyesti haluan vain sanoa lehtimyynnistä pari sanaa.

Jos olet opiskelija ja haluaisit vähän extraa opintolisien päälle, niin lehtimyynti on oiva homma! Sinun täytyy olla vain puhelias, ROHKEA, ystävällinen, se joka vie puhelua, se joka johdattaa asiakkaan maaliin eli kauppaan kiinni ja tärkeintä on se että saat asiakkaalle sen fiiliksen että "Hey, tää on nyt tod. hyvä tilaisuus mulle!"

Ole siis innostunut puhelimessa, niin se tarttuu myös luurin toiselle puolelle.

Itse olen nyt 24v ja ihan mukavassa asemassa myyntihommissa, ei enää luuritöitä. Tuli opiskelujen ohella 16-vuotiaasta asti tehtyä n.viisi vuotta lehtimyyntiä ja voi veljet niitä aikoja.! Illasta kävi 3-4h pälpättämässä puhelimeen ja 100€ oli se tulos minkä kanssa lähti aina ulos. Sanokoon kateelliset puhelinmyyjistä mitä tahansa, mut jos homman osaa niin sillä lyö leiville.

Ps, KUUNTELE KOVIA MYYJIÄ, niiltä saa hyviä tipseja ja iskulauseita.

T. Yhtyneiden Kuvalehtien myyntilistoilla top10 monta vuotta.

2

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex-lehtimyyjä

Itsekin olen joskus myynyt lehtiä vuosien varrella.

Mutta miten lehtimyynti sujuu nykyään? Kun aikakauslehtiä on tarjolla alle 10€ kolme lehteä ja tilaajalahja. Löytyy netin kautta parhaat tilaajalahjat - josta voi ottaa pätkän mieleistään lehteä ja saa haluamansa lahjat.

Ostetaanko lehtiä nykyisin puhelinmyyjältä? Yleensä kai puhelinmyyjät yrittävät myydä pitkiä jaksoja kestotilauksena. Olisi kiva tietää myös missä firmassa myytte lehtiä. Itse aikoinaan myin lehtiä Turotimissa.

Millaisia myyntispiikkejä käytätte? Onko kukaan rehellinen ja sanoo vain sen mitä tarjoaa vai vetoatteko esim. että olette voittanut arvonnassa tai osallistunut tutkimuksiin jne. joilla jutuilla pääsette lehtitarjouksiin...?

• .....

Itse oon tehnyt tässä lehtimyyntiä nyt vuoden ja kyllä hyvin menee kaupaks lehdet tai siis ainakin itse saan myytyä ihan kivasti ja palkkakin on sit sen mukainen :) Eli ei mitään valittamista.. Puhelinmyynnistähän lehtiä ostetaan eniten. Itse en myy mitään kovin pitkää jaksoa vaan 5kk ja kestotilauksena, jonka voi sitten asiakas itse määräaikaistaa missä vaiheessa tahansa. Enkä ikinä sano, että asiakas on voittanut arvonnassa tai osallistunut tutkimuksiin vaan niinkuin spiikissä sanotaan eli "kiitoksena vanhoista ostoista". Olen Mediapexillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe