Aina kun me halaillaan mun poikaystävän kanssa tai maataan sylikkäin sängyssä, minä kostun heti... Ja minua pelottaa että poikaystäväni haistaa sen tai jotain. :S Onko tää ihan normaalia? Oon myös huomannut muutaman kerran että poikaystävälläni on alkanut seistä kyseisissä tilanteissa. Ollaanko me jotenkii kummallisia tapauksia vai onko muilla tämmösiä kokemuksia? Meistä kumpikaan ei ole tehnyt edes mitään seksiin viittaavia aloitteita, mutta jotenkin tuo fyysinen läheisyys saa kiihottumaan...
Kiihottuminen halatessa
10
3270
Vastaukset
- ei ollenkaan
Se on ihan normaalia. Kaikki kiihottuvat eri tavalla ,jokku herkästi ja toiset taas ei.
Itselläni ei ole samankaltaisesta kokemusta ,mutta ystävälläni on. Ja uskon ,että ei se poikaystävääsi pahemmin haitta ,mutta voit kysyä häneltä sitä jos se kovasti vaivaa. Eli ei syytä huoleen ,se ei ole outoa. :)- häpäelaari
Minulla on vielä pahempi ongelma. Sitä sattuu esimerkiksi tanssiessa ja pahinta jos vielä ulkopuoliset näkevät tilanteen. Jos vaikka tanssii hitaita lähekkäin, nainen kietoo kätensä kaulalleni ja lantiot menevät aikalailla vastakkain ja miehillähän on tapana ottaa naista esim pepusta vähän kiinni.. ja kun olen lähekkäin näisen kanssa niin erektio yllättää heti ja mitä tulisi tehdä, ymmärrätte varmaan miltä se näyttää ja tuntuu naisesta kikikova patukka pystyssä.:D Mitä tulisi tehdä? Ja jos nainen ei ole edes kovin tuttu tai jos on tuntenut vasta kyseisen illan ajan.
- ?Outoako?
häpäelaari kirjoitti:
Minulla on vielä pahempi ongelma. Sitä sattuu esimerkiksi tanssiessa ja pahinta jos vielä ulkopuoliset näkevät tilanteen. Jos vaikka tanssii hitaita lähekkäin, nainen kietoo kätensä kaulalleni ja lantiot menevät aikalailla vastakkain ja miehillähän on tapana ottaa naista esim pepusta vähän kiinni.. ja kun olen lähekkäin näisen kanssa niin erektio yllättää heti ja mitä tulisi tehdä, ymmärrätte varmaan miltä se näyttää ja tuntuu naisesta kikikova patukka pystyssä.:D Mitä tulisi tehdä? Ja jos nainen ei ole edes kovin tuttu tai jos on tuntenut vasta kyseisen illan ajan.
Tuo on kyllä varmasti noloa... Mutta toisaalta, minkäs sille sitten voi. Yritä ajatella jotain inhottavaa..?
- töötsss
Normaalia, itsellä alkaa seisoa jo siitä kun tyttö hymyilee minulle.
- näkökulma::::kfe
ajatteleppa näin, kyllä on aika helvetin hyvä asia että poikaystävälläsi seisoo, hyvin suurella todennäköisyydellä olet hänen mielestään hyvännäköinen/kiihottava
- lol :D
Mulla rupee jo pelkästä suutelusta seisoo ku suudellaan :D
- aivan normaalia
Itselläni nousee veitikka pystyyn jo pelkästä yhden aivan uskomattoman hyvännäköisen nuoren naisen näkemisestä. Ja on tuota joskus pieni määrä spermaakin tullut housuun sen nuoren naisen näkemisestä. Voi että, kun uskaltaisin vain mennä puhumaan sille.
- ?Outoako?
Huhhuh, eilen maattiin kolme tuntia sängyssä ja halailtiin... Sen jälkee olin niin märkänä et luulin että pissat tuli housuun
- ....................
ei kai tuossa mitään outoa ole.
- jealousrose
häpäelaarille vastaus tytöltä, joka tykkää miesten kanssa tanssimisesta xD
Mielestäni olen lähinnä saavuttanut jotakin, jos olen tanssinut (ilmeisesti hyvin) ja miehellä alkaa seisoa.. Tosin aika monesti en sitä huomaa, kun en niin hirveän selväpäisenä kuitenkaan baarissa tanssahtele, mutta kun sen huomaan olen toosi tyytyväinen.. ei se mielestäni ällöä ole, tietääpähän kerrankin mitä mies ajattelee.. :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455130Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1191626Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151459Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501376- 131183
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4107081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60817Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27793