exä tulee käymään, pääse eroon hetkeksi näistä. Sillä on vaikea elämän vaihe.
Eikä kyse ole mistään panosta, todellakaan.
Kuvittele musta mitä haluat, taidat vaan ilkeillä ja vittuilla mulle täällä.
Teet aloituksia ja sitten kiellät kaikki, monellako eri ihmisellä leikit samaan aikaan. Miten voit pistää kaiken leikiksi?
Jaahas
9
238
Vastaukset
- nautinnollisia hetki
Ota nyt ihmeessä irti kaikki herkut, kunnon painit keskustelun ja lohduttelun jälkeen. Niin minäkin teen tollasessa tilanteessa. Mitäs sitä panttaamaan kun tilanne on mikä on ja kaiken lisäks tuttukin ;)
- .
No ota se exäs sitten jos tää kaikki on sinusta vaan leikkiä. Ei ainakaan mun puolelta.
- Vai niin..
No eipä koske ainakaan minua viestisi.
- Heh eh
ei se ole ex jos se tulee käymään.
- liikuntatekeehyvää
Voihan sitä olla kumpikin urheilumielellä :)
- Ööö mitäs
jos pääsisit siitä "exästä" eroon ja vasta sitten keskittyisit uuteen ihmiseen? Jooko? Yhteen kerrallaan voisi vaikka onnistua.?
- kuitenkaan
Sä et leiki?
Ethän?
Joku aloittaa, en minä. - cdghtregkiimnn
Nyt olet kyllä ymmärtänyt minut ihan väärin enhän minä vittuile puhun vain asjoista niitten oikeilla nimillä
- Olet jotenkin
pirun säälittävä tapaus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h473143- 342855
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070