Muutimme paritaloon rauhalliselle alueelle. Viereisestä omakotitalosta kuuluu joka päivä (kuten nyt, kun istun pihallani) hirveä suihkukonemainen hurina. Kun olen kävellyt talon ohi, tuntuu että hurina tulee sieltä talon rakenteista. Voiko se olla jokin ilmastointilaite? Miten noin kovaa ääntä voi pitää, ilman että siitä ei saa valittaa? Ääni on ihan oikeast kuin pieni lentokone käynnistäisi moottoreitaan.
Hurina on häiritsevää, ei pelkkää hruinaa vaan siihen yhdistyy korkeaa vinkunaa. Mikä hitto se voisi olla? Voiko siitä valittaa johonkin?
Kova hurina naapurin talosta
12
606
Vastaukset
- terv tähtitaivas
Mikä hitto siinä on kun jotkut ihmiset aina näkee vaivaa naapureistaan.Ja toi saatanan valitusrumpa käynnissä?Mulla on ollut ihmisiä aina naapurina ja en tiedä edes kaikkien nimiä.Tässä missä asun niin kyllä kuuluu kaikenlaisia ääniä mutta mitä sitten?Mikä saatanan vika teissä valittajissa oikein on .Eikö siihen lääkärikään enään auta.Mitä sinäkin kiertelet sitä taloa ja kyyläät mitä siellä tehdään lähde nyt terveyskeskukseen pian ja kerro mitä tänne olet kirjoitellut.Ala harrastamaan jotakin että aikas kuluu muussakin kuin kyttäyksessä.
- Campanen
Yksi syy voi olla ilmalämpöpumppu, mutta ei ihan niin voimakas kuin kerrot.
Sehän se on, että naapureista lähtee elämisen ääniä. Jos odotuksesi ovat olleet suuret rauhasta, niin hautaa se haave samoin tein. Aina on jotakin,johon et vain voi puuttua. - 12qwas
se on keskuspölynimuri
- Tuttua on
Kuulostaa vahvasti keskuspölynimurilta. Sen poistoputki nimittäin pitää juuri tuollaista suihkukonemaista mekkalaa, joka kuuluu kauas asti. Ainakin meillä kuului, kun ok-talossa asuttiin. Mutta, että joka päivä ja ilmeisen kauan. Sitä en voi käsittää.
- päreet palaa joskus
ap-valittajan jutussa voi olla asiaakin, jos on sattunut sairaalloinen siivoushullu naapuriin, joka huudattaa keskuspölynimuria useita tunteja putkeen ja päivittäin, niin eihän siinä omalla terassilla, tai pihalla voi silloin olla.
Imurin poistoputkeen saa erilaisia äänenvaimentimia, tai siihen voi itse rakentaa jotakin tuulettuvaa kotelointia. Taajaanasutulla alueella pitäisi olla selkeä käsitys siitä, mikä ylittää siedettävän tason.
Aina ei kannata ensimmäisenä Valittaa, asiasta voi aloittaa keskustelun ystävälliseen sävyyn naapurin kanssa.
- Kova kiljunta
Jospa sinulla on kuulo mennyt kakaroidesi kiljunnasta. Minälin kuvittelin muuttavani rauhalliselle aluelle. Mutta kun alkoi tulla uusperhettä napuriin niin rauha oli mennyttä. Mihinkään ei voi valittaa vaan on siedettävä. Laittavat vielä kiljunta maton terassini viereen niin en linnunlaulua kuule koskaan. Kuulolaite päässä saan viettää koko kesälomani terasillani.
On kumimatto terassin vieressä lännessä ja idässä eikä auta valittaminen. - Sietokyky mennyt
Oletko saanut vastauksen naapurin hurinoista ? Minä huomasin samaisen ongelman muutama päivä sitten Yritin saada unta vintillä mutta hurina oli sietämätön Ajattelin että olen tulossa hulluksi Heti kun oli hiljaista hurina kuului kaikkialla Olin varma että korvis jotain vikaa Sitten löytyi selitys Naapurin auto tallista tuli se ääni En tiedä mikä sen aiheuttaa Ilmeisesti pitänee selvittää Toivottavasti asialle voi jotain Tai pitäisikö valittaa jonnekin ja auttaako se Pää on kyllä hakeamis pisteessä
- asiallinen mies
Arvelisin syyksi naapurin rouvan hieromasauvan. Kuuluuko myös kiljahtelua?
- aisallinen mies
Samaa ajattelin. Naapurissa kaiketi asuu MILF.
- asiallinen mies
Ettei vaan tämä eräs Kirsi asuisi naapurissasi? Hän on aiemminkin herättänyt levottomuutta meissä miehissä.
- aisallinen mies
asiallinen mies kirjoitti:
Ettei vaan tämä eräs Kirsi asuisi naapurissasi? Hän on aiemminkin herättänyt levottomuutta meissä miehissä.
Ajatteli taas samaa, kuinka ollakaan, niin meillä miehillä on sama ajatus. Minullakin on nukkuminen ollut levotonta ja päivällä ajatus ei kulje kuin Kirsin pyöreissä ja pehmeissä vartalon kaarissa. Saisinpa olla tuo hänen hieromasauvanssa.
- gdhf
kannabistehdas? niissähän käytetään voimakkaita tuulettimia. kannattaa vinkata kytille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780