kun olet karkoittanut mut läheltäsi. Olet vain halunut suojella mua pahalta=sinulta
Oikeestaan saisin kiittää sua
18
263
Vastaukset
- oi kuinka olet ihana
Samoin. Kiitti oikeen paljon. Ei tarvii pelätä et lähelle enää tulisin.. no en ole kyllä aikoihin enää tullutkaan, et varmaan olet osannut jo siihen varautua että en.
Toivottavasti mietit tuota koko loppuelämäs et olinko oikeasti paha, koska sä oot niin väärässä.- Oletko varma
että vastasit oikealle ihmiselle ??
- - Sivusta -
Mikähän on mennyt persiilleen sillon jos toinen näkee pahana ja itse on toista
mieltä ? - -
Oletko varma kirjoitti:
että vastasit oikealle ihmiselle ??
En, mutta mun luonne on sellanen et kuvittelen et kaikki ilkeät viestit on mulle vaikkei oliskaan.
- mikä lienee
- Sivusta - kirjoitti:
Mikähän on mennyt persiilleen sillon jos toinen näkee pahana ja itse on toista
mieltä ?Tässä hommasa on mennyt persiilleen kaikki alusta lähtien ja molemmin puolin.
- Se on paha
- kirjoitti:
En, mutta mun luonne on sellanen et kuvittelen et kaikki ilkeät viestit on mulle vaikkei oliskaan.
sitä yhtä kohtaan.
- -
Se on paha kirjoitti:
sitä yhtä kohtaan.
ei välttämättä.
- Tottakai on,
- kirjoitti:
ei välttämättä.
sähän haukut sillon syytöntä ihmistä kuten tossa ekassa vastauksessas.
- !
Hui kuinka kauhea aloitus. Oikein kylmä puistatus meni läpi kropan.
- Menikö tää
naiselle vai miehelle ?
- Selvästi on
naisen aloitus, se on niille niin tyypillistä.
- aivan hyvin.
Selvästi on kirjoitti:
naisen aloitus, se on niille niin tyypillistä.
se voi olla miehenkin aloitus
- Ole hyvä.
Niin tiesit sen heti mutta halusit vain enemmän ? Miksi
parempi näin ,pelkäsin että minuun tarttuu sinun hyvyys ja rakkaus - mr ..
Kiitos kun pahoitit mun mielen :'(, mä et vain luota muhun, siinä kaikki ja siksi pidät pahana. Mä ymmärrän että luottamus on mennyt koska niin onnettomasti kävi, oli kypsymättömyyden huippu silloin.. sä pelkäsit mua kun soitin sulle, sen kuuli sun äänestä, sä myöskin ymmärtäisit paremmin, miksi mitenkin kävi, ja etkä näkisi siinä enää mitään pahaa, jos saisin joskus mahdollisuuden kertoa miksi mitenkin kävi.. nyt vain siellä arvelet ja manailet... itse olen pohtinut asiaa monesta näkökulmasta ja alan pikkuhiljaa näkemään siinä hyviäkin juttuja... itse olin niin sinisilmäinen, etten ymmärtänyt, että jotain niin pahaa olisi ollut olemassakaan kuin stalkeri, johon ymmärrän jos mut yhdistit siihen, mutta kyse ei todellakaan ollut mistään stalkeroinnista vaan jostain aivan muusta... Luottamus palaa aikanaan, kun näet ettei toinen olekaan paha, voi kunpa tuska helpottaisi.. :'( taikka tilanne aukeisi ja tuska siten voisi helpottaa
- "vainottu"
noh, ehkä turhan raflaava sana, mutta kokemuksena minulle kovin tuttu, ja mahdollisimman ikävä asia. Kaikilta suunnilta katsottuna. Jonkilainen sijaiskärsijä ehkä paremminkin, kohalon sanelemana.
Jos nyt olisit tuollaisen kohdannut, niin rehellisyydellä ja suoruudella lähestyminen voisi olla hyvä tapa. Nämä palstat eivät todellakaan voi ainakaan autaa siinä asiassa. Onnea matkaan. - mr ..
"vainottu" kirjoitti:
noh, ehkä turhan raflaava sana, mutta kokemuksena minulle kovin tuttu, ja mahdollisimman ikävä asia. Kaikilta suunnilta katsottuna. Jonkilainen sijaiskärsijä ehkä paremminkin, kohalon sanelemana.
Jos nyt olisit tuollaisen kohdannut, niin rehellisyydellä ja suoruudella lähestyminen voisi olla hyvä tapa. Nämä palstat eivät todellakaan voi ainakaan autaa siinä asiassa. Onnea matkaan.toivon että joku päivä olisi voimaa soittaa hänelle.. sekoan kohta oikeasti lopullisesti, sehän tästä vielä puuttuukin :( kuvittelen (ehkä toivon) että hän olisi täällä juttelemassa mun kanssa mutta todellisuudessa sitäpä ei voi tietää... ja tuohon palstan viestien sumaankin alkaa seota joten tätäkin paikkaa kannattanee välttää, no tuntojen purkua vartenhan tämä paikka onkin, ihmisten sontaluukku jonne syvimmät tunteet voi suoltaa.. rukoilkaa mun puolesta jotten sekoa, miksi kohtalo teki mulle tämän.. olen jo itkenyt katkerasti mutta ..........
- :)
Minusta se hyvä teko toista ihmistä kohtaan,varsinkin sellaista ihmistä kohtaan joka näkee kaikessa vain pahaa!!
Suojella toista pahalta ja samalla välttyä itse kaikelta siltä. - bhuikeea
Olisin varmasti sen tehnyt paljon aiemmin jos vain olisin tiennyt että tapailet edelleen ystävääsi . Voisin jopa ajatellla että salasit sen tahallasi sillä tiesit että se on kynnys kysymys. Keskustelu siitä että kuka on paha tai hyvä kuka tunne vammainen mustasukkainen vainoharhainen ja mitä nitä muita olen täältä saannut lukea on aivan turhaa kunpa sinulta riittäisi ymmärrystä lopettaa lopettaa moinen käytös .Ja keskittyä elämässäsi siihen mikä on hyvää ja nauttia siitä minun leimaaminen ei elämääsi vie eteenpäin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203010Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622702Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562476Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312427Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581978Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181509Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121502- 731434
- 491419
- 571379