Olen lukusia kertoja kysynyt venepaikkaa vuokralle espoon haukilahdesta. KUKA POISTAA VIESTINI JA MIKSI!??????? Jätin yhteystietoni ilmoitukseen, miksi viestieni poistaja EI ilmoita asiasta minulle?
Kuka tätä palstaa valvoo??
MITÄ!!!!??????
31
523
Vastaukset
- 17
usko jo että tämä ei ole myynti/osto/vuokraus palsta tai tarkemmin ottaen ei mikään näistä palstoista. lue palstan säännöt ensin ja huutele sitten.
- iso jytky
TÄMÄ ON SUURI VÄÄRYYS, Urpiaisen syy!!!
- kortilla mennään
käteinenkin laittoi kaikki käteiset Porttokaaliin, joten vie ilmoitus Kiwenlahden ilmoitustaululle.
- Rommaaus
Minä vien ihan vittuillessani sen sinun ilmoituksen Haukilahden ilmoitustaulultakin. Hahhahhaa. Hae vaan paikkaa suosiolla muualta.
- buahuauhauhauhauha
Rommaaus! Vie ihmessä. Perusdorka idiootti kouluttamaton köyhä pikkusieluinen suomalainen. Taidan ostaa koko sataman ja potkia sut ja pikkupurtilos pois sieltä.
Enjoy while you still can.- Autojobbari_OMG
ihan hauska juttu, jos ei tietäis että corollastas on vielä puolet maksamatta pankille.
- Mitä!!!!?????
Corollani on Range Rover Supercharged ja pankkini HSBC. Em. pankki lainaa rahaa vain Landcruiser mallisiin japskeihin. Kiitos kommentistasi, uskomatonta luovuutta ja tyyliä. Todella mielikuvituksellista, kiitos vielä kerran.
- 34
selvitä sä sillävälin mikä se supercharged on
- Riku Rikas
Katso nyt hyvä ihminen kun minun ei tarvitse. Selvitys tapahtuu automaattisesti kauppatilanteessa autoa ostettaessa. Ainakin täällä ulkomailla. Toki kyllähän jokainen DI tietää jo muutenkin mitä se tarkoittaa. Polttomoottoritekniikan perusopinnot luettu n. 12 vuotta sitten. Mutta, jälleen kerran; kiitos sivistyneestä kommentistasi. Kiitos vielä kerran. Olet oikein miellyttävä ja fiksun oloinen kaikin puolin. Vielä kerran kiitos kaikesta.
- 16
niihin perusopintoihin se on tosiaan tainnut jäädäkin, kun vastaus jäi selittelyn tasolle.
- Rautanen j.
Ulkomaalaiset etsivät Espoossa venepaikan Kirkkojärveltä eikä Haukilahdesta.
- Riku Rikas
nimimerkille 16, ei jäänyt perusopintoihin, kiitos kommentistasi. Mikäli haluat lisää tietoa yleisensivistyksen piiriin kuuluvista substansseista niin suosittelen kontaktipinnaksi internetiä jota jo osaat käyttää. Älä suotta epäile muiden kykyjä tai haluja selitellä asioita. Toiset vain pärjäävät elämässä paremmin kuin toiset. En ota kantaa siihen, kuka tässä tapauksessa on kenenkin mielestä pärjännyt tai tulee pärjäämään paremmin. Kun kerroit tietäväsi Corollastani; mikä ei osunut oikeaan niin ihan oman kuriositeettini kannalta kysyisinkin millä autolla sinä ajat? Ei ole noloa kertoa totuutta, hinnallakaan ei ole merkitystä. Tässä kohtaa huomauttaisin vielä, että jos itse asuisin suomessa niin ei minullakaan olisi Rangeen varaa. Suomessa autot kolme kertaa hintavampia suhteessa muihin maanosiin.
nimimerkille Rautanen j. , olen kommentistasi täysin samaa mieltä. Toivottavasti kuitenkin ymmärsit, että tässä substanssissa on kysymys suomalaisesta henkilöstä joka asuu ulkomailla.- 19
ootko pakolaisena siellä ulkomailla? sua syrjittiin täällä kotimaassa corollan takia, niin hait turvapaikkaa?
- Great success
19 kirjoitti:
ootko pakolaisena siellä ulkomailla? sua syrjittiin täällä kotimaassa corollan takia, niin hait turvapaikkaa?
En ole pakolaisena ulkomailla, suomi pitää kyllä huolen kansalaisistaan jotka eivät pärjää omillaan. Em. toiminta rahoitetaan valtion verotuloilla. Henkilöt jotka tienaavat sen verran, että veroprosentit huitelevat yli 55 prosenttiyksikköä ei kannata suomessa töitä tehdä. Olen ulkomailla täysin omasta halukkuudestani, positiooni oli erittäin hankala päästä; ts. tavoittelemisen arvoinen asia monessakin suhteessa.
Et ilmeisesti ymmärtänyt edellisestä viestiketjusta, että tuo Corolla asia on täysin keksimäsi asia; ei siis todellinen.
Et kuitenkaan vastannut alkuperäiseen kysymykseeni?
Olen omaksi huvikseni ylimääräisen vapaa-ajan takia vastaillut ahkerasti täysin ala-arvoisiin ja sivistymättömiin kommentteihisi. Keskustelu on täysin hakoteillä kun katsotaan alkuperäistä keskustelun aihetta. Hauskaa on ollut, olet selvästikin tyypillinen suomalainen "veijari".
Kiitos kaikista kommenteistasi; luulen, että muutkin lukijat ovat saaneet hieman viihdykettä kerrakseen. Mutta kaikki hauska loppuu aikanaan.
Henkilökohtaisesti odotan vielä sivistymätöntä vastaustasi tähän kirjoitukseen, mutta tuleva kommenttisi tuskin sisältää vastausta alkuperäiseen kysymykseeni.
Mukavaa veneilykesää. - 18
Great success kirjoitti:
En ole pakolaisena ulkomailla, suomi pitää kyllä huolen kansalaisistaan jotka eivät pärjää omillaan. Em. toiminta rahoitetaan valtion verotuloilla. Henkilöt jotka tienaavat sen verran, että veroprosentit huitelevat yli 55 prosenttiyksikköä ei kannata suomessa töitä tehdä. Olen ulkomailla täysin omasta halukkuudestani, positiooni oli erittäin hankala päästä; ts. tavoittelemisen arvoinen asia monessakin suhteessa.
Et ilmeisesti ymmärtänyt edellisestä viestiketjusta, että tuo Corolla asia on täysin keksimäsi asia; ei siis todellinen.
Et kuitenkaan vastannut alkuperäiseen kysymykseeni?
Olen omaksi huvikseni ylimääräisen vapaa-ajan takia vastaillut ahkerasti täysin ala-arvoisiin ja sivistymättömiin kommentteihisi. Keskustelu on täysin hakoteillä kun katsotaan alkuperäistä keskustelun aihetta. Hauskaa on ollut, olet selvästikin tyypillinen suomalainen "veijari".
Kiitos kaikista kommenteistasi; luulen, että muutkin lukijat ovat saaneet hieman viihdykettä kerrakseen. Mutta kaikki hauska loppuu aikanaan.
Henkilökohtaisesti odotan vielä sivistymätöntä vastaustasi tähän kirjoitukseen, mutta tuleva kommenttisi tuskin sisältää vastausta alkuperäiseen kysymykseeni.
Mukavaa veneilykesää.odottelin ensin vastausta alkuperäiseen supercharged kysymykseen. totesit vain omistavasi pari vanhaa A4:sta joissa on pari hassua leimaa. hienoa on kuitenkin että minulle suodaan mahdollisuus edes näin internetin välityksellä keskustella tuollaisessa asemassa olevan henkilön kanssa. henkilökohtaisesti aijon kirjoittaa vielä parisataa vastausta näihin älykyyteni ylärajaa hipoviin kirjoituksiisi, joiden tulkitsemiseen menee monta tuntia, että saan kaikki sivistyssanat selvitettyä.
- Oopri67
Mikset vuokraa venepaikkaa sieltä ulkomailta? Älä ainakaan täältä vuokraa sitä, vaan pysy ihmeessä siellä.
- naurava kulkuri
Johan toi ulkomaan snobbari vastas sun supercharged kyssäriin:
Katso nyt hyvä ihminen kun minun ei tarvitse. Selvitys tapahtuu automaattisesti kauppatilanteessa autoa ostettaessa. Ainakin täällä ulkomailla. Toki kyllähän jokainen DI tietää jo muutenkin mitä se tarkoittaa.
Miks et sä kerro sille millä autolla ajat? - 30
naurava kulkuri kirjoitti:
Johan toi ulkomaan snobbari vastas sun supercharged kyssäriin:
Katso nyt hyvä ihminen kun minun ei tarvitse. Selvitys tapahtuu automaattisesti kauppatilanteessa autoa ostettaessa. Ainakin täällä ulkomailla. Toki kyllähän jokainen DI tietää jo muutenkin mitä se tarkoittaa.
Miks et sä kerro sille millä autolla ajat?tuo ei vastaa siihen mitä se tarkoittaa. vaikka olenkin tyhmä ja ruma, niin en silti noin tyhmä. ruma kuitenkin.
- sivusta seuraaja
30 kirjoitti:
tuo ei vastaa siihen mitä se tarkoittaa. vaikka olenkin tyhmä ja ruma, niin en silti noin tyhmä. ruma kuitenkin.
Ainaki toi ulkomaan snobbari anto jotain ittestään, sä et ees vastannu sille. Muaki rupes kiinostaa et millä sä ajat vaik eihän sil mitään välii oo.
- 29
sivusta seuraaja kirjoitti:
Ainaki toi ulkomaan snobbari anto jotain ittestään, sä et ees vastannu sille. Muaki rupes kiinostaa et millä sä ajat vaik eihän sil mitään välii oo.
kyllähän mä vastaan kun toi pakolainen ensin vastaa mun kysymykseen.
- sivusta seuraaja
Sähän oot ihan spede! Johan se kerto miks se ei tee duunii suomes. Äijä jankkaa taas tota pakolaisasiaa vaik se jo perusteltiin miljoonavuotta sitte. Vastaisit ees mulle mil ajat?
- 28
lol. ei tarvi koittaa uusilla nimimerkeillä. kyllä se vastaa jos osaa, mutta siinä se ongelma taitaa ollakin.
- Napapiiri22
Pisteet snobbarille!
- perso veneille
28 kirjoitti:
lol. ei tarvi koittaa uusilla nimimerkeillä. kyllä se vastaa jos osaa, mutta siinä se ongelma taitaa ollakin.
Hauska kiistanaihe teillä. Tässä googlasin vastauksen kaikille:
supercharger is an air compressor used for forced induction of an internal combustion engine.
The greater mass flow-rate provides more oxygen to support combustion than would be available in a naturally-aspirated engine, which allows more fuel to be burned and more work to be done per cycle, increasing the power output of the engine.
Power for the unit can come mechanically by a belt, gear, shaft, or chain connected to the engine's crankshaft.
When power comes from an exhaust gas turbine a supercharger is known as a turbosupercharger[1] – typically referred to simply as a turbocharger or just turbo. Common usage restricts the term supercharger to mechanically driven units.
Enpä usko että kukaan teistä tiesi tarkkaan mistä on kysymys. 28! Mikä pirssi? - 22
perso veneille kirjoitti:
Hauska kiistanaihe teillä. Tässä googlasin vastauksen kaikille:
supercharger is an air compressor used for forced induction of an internal combustion engine.
The greater mass flow-rate provides more oxygen to support combustion than would be available in a naturally-aspirated engine, which allows more fuel to be burned and more work to be done per cycle, increasing the power output of the engine.
Power for the unit can come mechanically by a belt, gear, shaft, or chain connected to the engine's crankshaft.
When power comes from an exhaust gas turbine a supercharger is known as a turbosupercharger[1] – typically referred to simply as a turbocharger or just turbo. Common usage restricts the term supercharger to mechanically driven units.
Enpä usko että kukaan teistä tiesi tarkkaan mistä on kysymys. 28! Mikä pirssi?okei no vaikka toi menee vähän rimaa hipoen niin uusi mersu. helpottiko?
- 18
Kun kaikki kerran haluaa tietää niin autoni merkki on Opel, venettäkään en oikeasti omista.
- 33
hei halpa 5 sentin trollihoro pysy omilla palstoillasi.
- ei ikinä töissä FIN
Ulkosuomalaiset rulettaa! Halvat veneet&autot&prätkät ja suuret tulot. Ei suomalaista kommunistiverotusta!
JEE JEE - Fairline boats
Köyhät kyykkyyn!!
- Mumma Bullah
Te olla hölmoja kaiki. Minä olen naida suomityöttä, rikas kuin kroisto!
Minula paljon kuukaisi toimen tuloa, osta niilä bensa minu hieno lahjavene baylineri. Siinä poore amme jossa minä tyttöni kansa viettää paljon aika. Hienoo olla suomalaine! Kiitos teile ku maksa verot mun hyvaks.- 37
huh. ehdin jo säikähtää että olet purjehtija, mutta ei sitten mitään. jatka samaan malliin. hyvää veneilykesää teille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321423
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011114Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81908