En tiedä mihin tämä keskustelu olisi kuulunut,mutta laitan sen tänne.
Tilanne on se että mun menkat ovat myöhässä nyt 3 päivää,ja tein 2 testiä ja kumatkin näyttivät negatviisitä.
Mahdollisuus on se että olen raskaana,koska mieheni kanssa meillä meni kodoomi rikki,ja osa spermasta tuli sisälleni. Ja minulla oli juuri silloin ovoluuti,eli HYVIN mahdollista että olen raskaana,mutta lapsi on tervetullut kyllä,että aborttia en tee, jos olen raskaana.
Menkat eivät koskaan ole myöhässä,ne aina alkaa ajallaan.. Ikää minulla on 25. Välillä aamuisin ollu pahoinvointia,ja mahaan särkee>/pistelee,enemmänkin vasemmalle puolelle,valkovuoto lisääntynyt hurjasti. Nännit vähän kipeet.. ruokahalu lisääntynyt,eli syön kokoajan,vaikka minulla ei ole nälkä.. kauheesti unia nähny lapsesta. Ja palelen ja hikoilen kokoajan,en tiiä onks mulla kuuma ja kylmä.. tosi outoa.. Maha turvonnu vähäsen,ja jotenkin sellanen olo,etten vaa jaksa liikkua mihinkää,normaalisti olen hyvin aktviininen.. Menkakipuja minulla yleenssä on,mutta nyt ei tunni MISSÄÄN et ne tulisi.. paitsi että toi maha vähä kipee jne,mut ei oo sellasia kipuja. voisko joku kertoo,että millasia oireita teillä oli,ja pitäiskö mennä lääkäriin ottamaan verikokeet? kerran olin raskaana 4 vuotta sitten,ja tein abortin,ja silloin oli jo 7 viikolla,ja silloin oli selvät oireet että raskaana olen.
Kiitos jos joku ihana jaksaisi vastailla,kauhee painiikki täällä,ehkä yliinnostunut,ku niin haluaisimme vauvan :)
Apua tarvitaan...
6
114
Vastaukset
- mammaksjo
sulla on siis ollut silloin ovulaatio...
odottele rauhassa vielä se kaks-kolme päivää ja tee raskaustesti vielä kerran. jos oireet on oikeita eikä kuviteltuja, niin aika selvähän tuo on.
jos ei menkkoja näy siltikään, niin ota yhteyttä vaikka lääkäriin. täällä kun ei kukaan osaa oireidenkaan perusteella sanoa sen varmemmin mitään, mitä itsekään tiedät... - äidiksitahtova
Jos vauvaa olette halunneet, miksi olette käyttäneet kondoomia? =)
Ja kun haluatte vauvan, 50/50 todennäköisyys on se, että olet raskaana tai kuvittelet oireet. Ja jokainen raskaushan on erilainen. Ensimmäistä kertaa kun me yritimme lasta, kuvittelin vaikka mitä raskausoireita, pahoinvoinnit, väsymykset, ruokahalun ja turvotuksen (turvotusta esiintyy tavallisemmin vasta myöhemmillä viikoilla, ei alkuraskaudessa), menkat myöhästyivät minulla ainoastaan kovasta toiveesta. Oletko käyttänyt hormonaalista ehkäisyä, lääkkeitä tai ruokavalio ollut erilainen?
Suosittelen kuitenkin rauhoittumaan ja odottamaan sitä, että menkat ovat viikon myöhässä (näin asiantunteva henkilökunta kehottaa tekemään, oli raskaustesti kuinka tarkka tahansa), jos olet raskaana parissa päivässä hCG veressäsi on moninkertainen, ja varmasti näyttää mahdollisen raskauden. Tsemppiä!! =)- ruuuusunen 25
kondomia käytimme sen takia,koska emme ole sellasella linjalla,että nyt tehdään lapsi. Mutta ku nyt näin kävi,niin meille se on iha sama,koska kyllä se vauva saa tulla jos on tullakseen =) että ei me missään kauhuissaan olla,naurettiin vaa asialle,ja mietittiin,että no nytkö se sit tapahtuu,ja oli ihana tunne..
Ruokavalio ei ole muuttunut,ja olen lopettanut nuva ringin käytön jo viime elokuussa,joten siitä tämä myöhästyminen ei voi johtua.
Aina menkat muuten tullu ajoissa,mutta nyt myöhässä. Ja oireita en kuvittele,vaan ihan oikeesti on paha olo(aina välillä) ,ja tänään huomasin et pohkeet kipeet,eli tosi rento olo kokoajan.. valkovuotoa minulla on aina ollu,mutta näin runsaasti ei oo koskaan tullu.ja kun painan rintojani niihin sattuu. sitten selkä kipee,ylä ja ala,ja päätäkin jomottaa aina välillä.. ja tosiaan pahin on toi et nimenomaan VASEMMALLE puolelle vatsaa sattuu,et pistää aina välillä..ja kun painan vatsaani,alavatsaa siis niin sattuu.. Mutta odotan loppuviikkoon,ja jos ei sit näy,niin meen kyllä lääkäriin.. luin myös netistä,että kaikilla ei näy normitestissä raskaus,et vasta verikokeissa.. Kiitos vastauksista =) täällä vähä pakko rentoutua jo :D hehe.. Millasia oireita teillä oli,ja missä vaiheessa ne oikein alkaa tulemaan ja kunnolla..? - ruuuusunen25
piti viellä kysästä sen,että onko väliä teenkö testin aamulla,ilalla vai päivällää.. oon tehnyt kaikki testit ilalla.. ja nyt mietin,että pitäiskö se tehdä aamulla.. nyt alko taas närästää ja päätä särkee.. ja olokin paha,tulee oike sellanen tunne mahasta.. Joillakin on jtn tiputtelua tullu,mutta mulla ei tuu muuta ku valkovutoa vaan,ja kauheesti.. ja oikeen paksua sellaista.. vesassa ravaan 3-4 kertaa tunnissa.. kokoajan paine alavatsassa,et pissa.. seksiä harrastimme n 3 viikkoa sitten. ja menkat olisivat pitänyt jo alkaa.. ääh.. inhottava tunne..
- äidiksitahtova
Heippa taas! Testit suositellaan tehtäväksi aamupissasta, koska et ole kerennyt nauttimaan esim. vettä joka laimentaa pissaa =)
Jotkut oireistasi kyllä sanovat että voisit olla raskaana (esim. rintojen arkuus ja pahoinvointi), mutta yleensä närästys ja turvotus ovat mukana vasta paljon myöhemmin kun maha on kasvanut :) Naisen keho on kummallinen, pienikin stressitila voi myöhästyttää menkkoja, kuten jo aikaisemmin sanoin, itselläni myöhästyivät menkat viikon, ihan silkasta toiveesta että olisinpa raskaana. Ja kaikenlaiset pienet jutut tuolla alakerrassa myös vaikuttaa, toivotaan nyt kuitenkin että kaikki on sinulla kunnossa=) Ja toivotaan tietysti että se plussa tulisi! Tulehhan kertomaan kuinka kävi =) - ruuuusunen 25
no ei ne tullu tänäänkään,voihan hitsin hitsi :D oli kauhet kivut päivällä,mut ne katos.. Tulen kertomaan sitten miten tässä käy jne :D huh.. plusssssaa halutaan ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750