muutaman kuukauden vanha tietokone ostettu gigantista, käyttöjärjestelmänä windows 7 home premium 64 bit.. ensin se on aina välillä ilmoittanut oikeella alhaalla työpöydällä että windows 7 kopio ei ole aito, kuitenkin tietokoneen ominaisuuksissa näkyy että aktivoitu, okei en senkummemmin välittänyt tuosta.. mutta nyt menee jo liian pitkälle!! ruutuun tuoli keltasella huutomerkillä varustettu viesti "jotta voit käyttää kaikkia microsoft windows R toimintoa, kuten toimintoa kaikki Windows update - päivitykset, viimeisimmät päivitykset tulee hankkia. Tuotetuen saaminen edellyttää, että ohjelmiston Microsoft Windows(R) kopio on vahvistettu aidoksi"
mitä pidäisi nyt minun tehdä, onko microsoftilla joku bugi vai onko minun lisenssi jonkun toisen henkilön käytössä?? mutta voiko se olla mahdollista edes? :(
onko microsoft ihan huumeissa??
9
171
Vastaukset
- dwfegrth
löysin sivun, jossa piti lataa ja asentaa windowsactivationupdate .. no minähän latasin ja suoritin asennuksen, ja tuli ilmoitus että asennus suoritettu ... no sitten kun menen takas sinne samalle sivulle ja painan että "Jatka" niin tulee punaisella ilmotus että ensin pitää asentaa toi activation juttu, ei paska menee hermot ...
"...löysin sivun, jossa piti lataa ja asentaa windowsactivationupdate..."
Jos et ole trolli jota vahvasti epäilen niin olet asentanut koneellesi ties mitä paskaa.
Asenna käyttöjärjestemä uudelleen puhdasasennuksena. Koneen mukana tuli ohjeet miten se tehdään.- ei juma****
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Jos et ole trolli jota vahvasti epäilen niin olet asentanut koneellesi ties mitä paskaa.
Asenna käyttöjärjestemä uudelleen puhdasasennuksena. Koneen mukana tuli ohjeet miten se tehdään.miksi mun pitäisi asentaa käyttöjärjestelmä uusiks ?? en ole tehnyt mitään väärin että miksi tälläisiä ilmoituksia tulee?? jos firefoxin yms asentaminen aiheuttaa tämän niin vien koneen suoraan takaisin myyjälle.
ei juma**** kirjoitti:
miksi mun pitäisi asentaa käyttöjärjestelmä uusiks ?? en ole tehnyt mitään väärin että miksi tälläisiä ilmoituksia tulee?? jos firefoxin yms asentaminen aiheuttaa tämän niin vien koneen suoraan takaisin myyjälle.
Mihinkään Windowsiin ei ole koskaan voinut / tarvinnut / ei ole mahdollista asentaa joltain "löydetyyltä sivustolta" mitään windowsactivationupdate:a
Jos olet jostain "sivulta löytänyt" jonkun windowsactivationupdaten niin se on haittaohjelma.- nonko
ei juma**** kirjoitti:
miksi mun pitäisi asentaa käyttöjärjestelmä uusiks ?? en ole tehnyt mitään väärin että miksi tälläisiä ilmoituksia tulee?? jos firefoxin yms asentaminen aiheuttaa tämän niin vien koneen suoraan takaisin myyjälle.
Oletko asentanut kaikki windows updaten päivitykset. Myös valinnaiset. Siellä on kyllä joku aitous päivitys jotta voi käyttää ohjelmia. Näin muistaisin. Tuli täs keväällä.
- NSDAP---
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Mihinkään Windowsiin ei ole koskaan voinut / tarvinnut / ei ole mahdollista asentaa joltain "löydetyyltä sivustolta" mitään windowsactivationupdate:a
Jos olet jostain "sivulta löytänyt" jonkun windowsactivationupdaten niin se on haittaohjelma.heh heh......
"Mihinkään Windowsiin ei ole koskaan voinut / tarvinnut / ei ole mahdollista asentaa joltain "löydetyyltä sivustolta" mitään windowsactivationupdate:a"
löysitkö inteesiivisten googlausten ja kaveri postausten ja netti keskustelu ryhmien seuraamisella ton.
ihan hyvä sinänsä että kerrot ton nyt jollain sunnuntai käyttäjä opella on mahis löytää sun arvokas ilmoitus.
todellisuudes se on painonsa arvoonen kullas.
kerro saitti jossa on kaikkien tulevien win7 järjestelmien päivitysten nikki.
- ...
Vie takaisin Giganttiin, ja sano että haluat vaihtaa sen toimivampaan ja lailliseen käyttöjärjestelmään. Ota ostokuitti mukaan.
- jiri paška
Myyhän gigantti maccejakin ja ne ei ikinä kysele käyttiksen aitouden perään, jos ei erehdy asentamaan macciin windowsia jolloin taas kaikki on mahdollista.
- Jalaa
Et sit vois käydä tarkistamassa tuota asiaa? Sen pystyy näkemään tosi helposti, että onko käyttöjärjestelmä aktivoitu/ei ole. Tietokone kuvaketta klikkaat hiiren oikealla painikkeella, ja valitset Ominaisuudet. Avautuvassa ikkunassa on alimpana kohta missä lukee Windowssin aktivointi. Mikäli siinä ei lue, että Windows on aktivoitu, niin sen voi tehdä itse. Aktivointi tapahtuu syöttämällä koneen mukana tullut käyttöjärjestelmän asennuskoodi sille varattuun kenttään ja hyväksymällä se. Aktivointi kestää muutaman minuutin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760