Jos Rakennat talvi 2011 -2012 niin kivitaloa tai millaista taloa sitten rakennatkaan, niin tarjoan sinulle mahdollisuuden tehdä se hiukan edukkaammin kuin suoraan yrityksiltä.. eli toimit itse työnantajana jolloin kulut ovat huomattavasti pienemmät ja turhat välikädet jäävät pois.
Tällähetkellä työskentelen espoossa 3-kerroksisen harkkotalon kimpussa joka valmistuu noin marraskuun-joulukuun vaihteessa.
osaamiseeni kuuluu kirves-,muuraus-,laatoitus,Lv-, yms rakennustyöt ja hoidan myös samalla vastaavan mestarin palvelut. Mahdollisuus tulla tutustumaan kohteeseen ja voin laittaa kuvia s-postilla.
sinulle vaivatonta rakentamista ja edullisempaa.... mielummin pääkaupunkiseudulta. Laita viestiä ajoissa [email protected] sillä teen mielummin vain yhtä kohdetta kerralla alusta loppuun enkä hypi paikasta toiseen . :)
Rakennatko Talvi-11 - kesä 2012
6
181
Vastaukset
- Rak.mest. kusettaa
Eli valvot itse omaa tekemistäsi! Totaalista huijausta.
- Suuri puhallus
Tämä palsta ei ole mainostoimisto. Älkää ihmeessä ottako palveluja tolta huijarilta!
- Nuutiska
Antakaa toisten työllistää itse itsensä ja menkää narisijat töihin sieltä tietokoneiden äärestä.. kuluttamasta takapuolianne ja veronmaksajien rahoja.
Itse tiedän useita mestareita jotka toimii juuri noin ja onhan niissä kavereissa eroa ja tarkkana pitää olla!!
- puutteellinen mainos
Laita nyt nimi näkyville ja numero myös kun kerran mainostat.
- urmas virosta
taitaa olla 5 ryssää töissä ja ite ajaa ISOLLA MERSULLA vai??LAATUTYÖ hahahhahahah...
- Meit on monex
kuka hitto pitää ryssiä ja virolaisia töissä!! ei ainakaan normijärkiset... laiskoja ja varastavat työkalutkin.....
sitäpaitsi sillä on varmaan Bemari ... ei mersul kukaan ajele!!
Urmaskin narisee kun ei o duunia.... mene kotiin itkee mammanviekkuun...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770