Ei olla tyttöystävän kanssa viellä harrastettu seksiä, mutta sormipeliä tullut hieman harrasteltua. Ensimmäisellä kerralla hieroin hetken "sisältä päältä", kun yritin sukeltaa itse "pilluun" (en keksinyt muuta sanaa :/ ) niin huomasin ilmeestä että se sattui ja en ole sen jälkeen mennyt niin pitkälle että se sattuisi. Hän kertoi ettei ole itsekkään mennyt ikinä pidemmälle koska se sattui ekalla kerralla kun kokeili.
Itse en hirveästi naisen vehkeistä tiedä, mutta sen verran olen kuunnellut tunneilla että ensimmäinen itsetyydytys sekä yhdyntä kerta saattaisi tuottaa kipua? En halua satuttaa häntä ja se tuntuu pahalta katsoa kun sattuu. Tämä lienee normaalia, mutta mitä pitäisi tehdä? Vaikka tyttöystäväni (yllätysyllätys) on nainen niin hän ei silti osannut kertoa miksi se sattuu ja mitä pitäisi tehdä joten olisimme kiitollisia jos joku kertoisi omista kokemuksistaan ja keinoista mikä tuottaisi ekoilla kerroilla vähiten kipua.
Tytöt vastatkaa, kiitos =)
5
175
Vastaukset
- werwerwerfew
Ei sen pitäis sattua ellei immenkalvo oo vielä ehjä. Se on pakko rikkoo jossain vaiheessa, ja se sattuu.
Oon ite tyttö, ja mulla se hajos urheillessa. Sattu ja verta valu :(- Ihmettelenpä vain 93
Hajos urheillessa : O ? Saanko kysyä mikä laji. Itse olen harrastanut kaikken näköistä aina ratsastukseta tankotanssiin, ja omani on kyllä ehjänä pysynyt
- ybittytttt
Ihmettelenpä vain 93 kirjoitti:
Hajos urheillessa : O ? Saanko kysyä mikä laji. Itse olen harrastanut kaikken näköistä aina ratsastukseta tankotanssiin, ja omani on kyllä ehjänä pysynyt
Urheiluahan se on seksikin =)
- sormet peliin.
Kun alatte harrastaa sormetusta seuraavan kerran, hyväile tyttöä ensin muualta. Suudelkaa, ja suutele häntä myös kaulalle ja rinnoille. Hyväile rintoja ja vatsaa. Sitten vähitellen lähempää pillua, sisäreisiä ja pakaroita. Tämä auttaa tytön kostumisessa, jolloin sormetus ei satu niin paljoa. Sama juttu sitten kun harrastatte varsinaista seksiä. Kyllä se aluksi vähän sattuu, mutta ei sitten enää seuraavilla kerroilla.
- UnknowCouple
Kyllä tyttöystäväni kosteana on ollut ja kovaa, joten siitä se ei liene johtuneen :) Ja olen joo hyväillyt ensin pitkänaikaa kädellä hieroen mahaa, reisiä, pebaa, kasvoja (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760