Lemin jehu

setä suvituuli

sitä en ainakaan kehu.ehkä kuusi kertaa olen kyseisessä paikassa käynyt,ja joka kerta olen saanut väljähtyneen oluen.ja se karsina siinä ulkopuolella,vain pahnat puuttuvat.

17

1918

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5456465

Monta kertaa siun pitää vielä siellä käydä, että ymmärrät valittaa oluen laadusta?

• j

juo kaljas kotona ja hommaa pahnas sinne

• ruma näky

on siinä jehun edessä todellakin "karsina".turvonneet porsaat imemässä kaljaa siellä hö,hö,hööööö.me aiomme kerätä adressia,siitä että ne kaksi kamalaa karsinaa poistetaan sieltä.toivottavasti niitä maiseman pilaajia ei ensi kesänä enää tule kalja porsaineen,hö,hö,höööö.

• Laitan nimeni

heti adressiin,tuokaa jo se esille!!!! Hyvä,hyvä!!!! Kannatetaan ideaa,hyvä,hyvä!

• terassihai

tuu vaa tänne sekaa istumaa,kyllä tänne mahtuu.

• ei kukaan halua
        terassihai kirjoitti:

tuu vaa tänne sekaa istumaa,kyllä tänne mahtuu.

istua turvonneitten,punakoitten,hikihaisu,kaljamaha,ruikulihousu,rääväturpa,päivärahat juotu,känniääliö äijien kanssa jossain kuppasessa lemin REHU terassilla. hävetkää kaljan kittaajaat,ette ole muuta kuin toistenne mikkelin kittaajia,kivittämässä sokkelia toisiinne,HYI!!!!!!

• LPRnainen

Lemi on muutenkin paska paikka.

• Anonyymi

Todellakin täysin paskapaikka. Asukkaita myöten. Piste.

• huspois

Ethän edes asu siellä, miksi väkätät sitten Lemistä, muuta muualle jos ei naapurin seura kiinnosta.

• LPRnainen

Fun fact: Lemillä on enemmän baareja, kuin ruokakauppoja.

• kuhakysyn

Mistä baarista löytyy lemin parhaat naiset?

• Peruslemiläinen

Parhaat löytyvät laitumelta. Kulkevat 4jalalla

• XjuoppoXnainenX

Mistä kapakasta saa Lemin parhaat kaljat? Olen kuullut, että Jehussa on ainakin ihan paskaa kaljaa. Onko Lemillä edes kaljaa muualla myynnissä?

• Kylmääolutta

Lemi on toki sisäänpäin lämpenevä paikka, mutta hyvä paikka elää ja asua. Meillä tehdään parhaat kiukaa, klapikoneet, särä yms. Emme kaipaa tänne ulkopuolisia urputtajia.. Jehun henkilökunta on ystävällistä porukkaa ja olut on ihan kylmää ja raikasta. Sinunlaisesi v..tunaaman tunnistaa jo kaukaa ja sinulle on varattu ns.omatuoppi mikä on kyllä olutta mutta jo kertaalleen juotua. Tulehan käymään, taas pissittää.

• MetallikaupunkiBurning

Lemillä räväkkä tulipalon alku tänään kai salaman aiheuttamana ja oli onnea onnettomuudessa ettei tuullut. Hirvittävä tuho olis tullut. Yötä aamua myöten helikoptereilla sammuteltu. Olisi pelkän savunkin ajamina Lemiläisiä pakosalla vai Lemiläisiä pakolaisia. Tiedä sitä sitten Joutsenoonko sijoittaisivat.

• Anonyymi

Lemiläiset ovat aina tervetulleita Joutsenoon.Oikeen mukavia ihmisiä

• Anonyymi

Yks jännä ominaisuus tässä Lemissä on se että paska haisee joka paikassa mutta banjot ei soi. Elikkä maalaiselämää, mutta pelkästään ne huonot puolet siitä. Mikäs siinä jos on esim. masokisti tai muuten sekaisin. Tässä ketjussa aiemmin kirjoittanut LPRnainen vaikuttaa siltä että siinä oisi vaimomatskua, ellen olisi jo toista vaimoa hommannut Suomen Monacosta eli Lappeenrannasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe