sitä en ainakaan kehu.ehkä kuusi kertaa olen kyseisessä paikassa käynyt,ja joka kerta olen saanut väljähtyneen oluen.ja se karsina siinä ulkopuolella,vain pahnat puuttuvat.
Lemin jehu
17
1918
Vastaukset
- 5456465
Monta kertaa siun pitää vielä siellä käydä, että ymmärrät valittaa oluen laadusta?
- j
juo kaljas kotona ja hommaa pahnas sinne
- ruma näky
on siinä jehun edessä todellakin "karsina".turvonneet porsaat imemässä kaljaa siellä hö,hö,hööööö.me aiomme kerätä adressia,siitä että ne kaksi kamalaa karsinaa poistetaan sieltä.toivottavasti niitä maiseman pilaajia ei ensi kesänä enää tule kalja porsaineen,hö,hö,höööö.
- Laitan nimeni
heti adressiin,tuokaa jo se esille!!!! Hyvä,hyvä!!!! Kannatetaan ideaa,hyvä,hyvä!
- terassihai
tuu vaa tänne sekaa istumaa,kyllä tänne mahtuu.
- ei kukaan halua
terassihai kirjoitti:
tuu vaa tänne sekaa istumaa,kyllä tänne mahtuu.
istua turvonneitten,punakoitten,hikihaisu,kaljamaha,ruikulihousu,rääväturpa,päivärahat juotu,känniääliö äijien kanssa jossain kuppasessa lemin REHU terassilla. hävetkää kaljan kittaajaat,ette ole muuta kuin toistenne mikkelin kittaajia,kivittämässä sokkelia toisiinne,HYI!!!!!!
- LPRnainen
Lemi on muutenkin paska paikka.
- Anonyymi
Todellakin täysin paskapaikka. Asukkaita myöten. Piste.
- huspois
Ethän edes asu siellä, miksi väkätät sitten Lemistä, muuta muualle jos ei naapurin seura kiinnosta.
- LPRnainen
Fun fact: Lemillä on enemmän baareja, kuin ruokakauppoja.
- kuhakysyn
Mistä baarista löytyy lemin parhaat naiset?
- Peruslemiläinen
Parhaat löytyvät laitumelta. Kulkevat 4jalalla
- XjuoppoXnainenX
Mistä kapakasta saa Lemin parhaat kaljat? Olen kuullut, että Jehussa on ainakin ihan paskaa kaljaa. Onko Lemillä edes kaljaa muualla myynnissä?
- Kylmääolutta
Lemi on toki sisäänpäin lämpenevä paikka, mutta hyvä paikka elää ja asua. Meillä tehdään parhaat kiukaa, klapikoneet, särä yms. Emme kaipaa tänne ulkopuolisia urputtajia.. Jehun henkilökunta on ystävällistä porukkaa ja olut on ihan kylmää ja raikasta. Sinunlaisesi v..tunaaman tunnistaa jo kaukaa ja sinulle on varattu ns.omatuoppi mikä on kyllä olutta mutta jo kertaalleen juotua. Tulehan käymään, taas pissittää.
- MetallikaupunkiBurning
Lemillä räväkkä tulipalon alku tänään kai salaman aiheuttamana ja oli onnea onnettomuudessa ettei tuullut. Hirvittävä tuho olis tullut. Yötä aamua myöten helikoptereilla sammuteltu. Olisi pelkän savunkin ajamina Lemiläisiä pakosalla vai Lemiläisiä pakolaisia. Tiedä sitä sitten Joutsenoonko sijoittaisivat.
- Anonyymi
Lemiläiset ovat aina tervetulleita Joutsenoon.Oikeen mukavia ihmisiä
- Anonyymi
Yks jännä ominaisuus tässä Lemissä on se että paska haisee joka paikassa mutta banjot ei soi. Elikkä maalaiselämää, mutta pelkästään ne huonot puolet siitä. Mikäs siinä jos on esim. masokisti tai muuten sekaisin. Tässä ketjussa aiemmin kirjoittanut LPRnainen vaikuttaa siltä että siinä oisi vaimomatskua, ellen olisi jo toista vaimoa hommannut Suomen Monacosta eli Lappeenrannasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569