Oletteko sairaalloisen lihavat naiset huomanneet saman? Mitä enemmän painoa tulee, sen useammin ja enemmän tekee mieli seksiä? Mä luulen että se on joku lihavuuteen liittyvä vika tai sairaus. On tosi inhottavaa olla koko ajan kiihtyneessä tilassa, ja yritä siinä sitten löytää joku mies, kun kaikki miehet inhoavat läskiä. :((
Ehkä se liittyy jotenkin siihen nautiskelevaan ja hedonistiseen elämään. Jää koukkuun herkkuihin ja haluaa koko ajan lisää jotain hyvää?
olenko ainoa?
9
245
Vastaukset
- 96kg
No minulla ei mene noin vaan laihduttaminen lisää halujani seksiinkin.
Luulen sen itselläni johtuvan vain ja ainoastaan siitä että itsetunto nousee kun kilot tippuvat ( olen tosin pudottanut ''vasta'' noin 15kg ja toinen mokoma ainakin on edessä tiputettavaa vielä. Olen toisn syömishäiriöinen ollut koko ikäni joten kaikki liittyy vain ja ainoastaan ruokaan, tavalla tai toisella mutta se varmuus mitä saan kun kiloja lähtee niin tuo minulle haluja, tai uskallan haluta miestä ja nauttia seksistäkin enemmän. Näin minulla mutta meitä on joka junaan .. - xl
Mitä enemmän tulee kiloja sitä vähemmän tekee mieli seksiä, kunnes ei tee mieli ollenkaan. 25 kg viime keväästä.
- Trollaati trollaati
Surkee trolli.Ja jotkut vielä vastailleetkin kuin oikeeseen viestiin.
- xl
Ihan sama mitä täällä vastaa ja mihin vastaat, yhtään kokonaista asiallista keskustelua ei täällä ole.
- Lets go meininki
Vaikka onkin ilmiselvä trolli, niin saahan siihen vastata. Mulla halut loppui, kun olin yli 100 kiloinen. Nyt painoa pudonnut ja halut palanneet.
- fdsffggbb
Johtunee siitä, että mitä vaikeampi jotain on saada, sitä enemmän sitä tekee mieli.
- xl
fdsffggbb
Ootkos iihan tosissas? jumalakaan ei auta tilaasi
sä olet innostunut ahmimiseen etkä erota päivää yöstä
teitä ylilihavia siedetään, kun ei muutakaan voida, ystävällisesti.- LL-11
Joku jatkuvasti puutteessa elävä mies, pyrkii kartoittamaan saisiko HÄN edes lihavalta ja uskoo ettei muut sille anna...
Sitten on näitä sairaita, jotka haluava sen lihavan naisen.
TV stä tuli dokumentti, jossa mies letkulla lorotti öljyä naisen suun kautta että lihoo ja pysyy lihavana. Se nainen ei päässyt huoneen ovesta ulos, vasta kuin seinä poistettiin..
Läski voi olla fyysinen vankila ovet tehdään keskiverto kokoisille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16212387
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454640Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1393659Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392758Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021516Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461