Sinulle

kaikkea hyvää

Minua harmittaa ja tuntuu kamalalta, ettet puuttunut lainkaan kirjoituksiini, vaikka näit, että luulin toista henkilöä sinuksi.

24

290

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .
    • m

En muista sellaista tapahtuneen mutta mitä mun toiveet on yleensäkään merkannut sulle pennin vertaa, koskaan.

• Hänelle

Jos olet hän, niin voin sanoa sinulle, että tunteesi ovat olleet minulle aina kaikkein tärkeimpiä ja olen kirjoittanut pelkästään sinulle. En enää kirjoita, koska näen, että nämä sivut ovat sairaita.
        Hyvää kesää sulle.

• Hänelle takasin
        Hänelle kirjoitti:

Jos olet hän, niin voin sanoa sinulle, että tunteesi ovat olleet minulle aina kaikkein tärkeimpiä ja olen kirjoittanut pelkästään sinulle. En enää kirjoita, koska näen, että nämä sivut ovat sairaita.
        Hyvää kesää sulle.

Mitä noista. Ethän sä mua muuten jätä yksin. Halia sulle ja öitä ja kesää tietenni.

• la laikka

Olet upea.
      Tänne ei kannata kirjoitella. Täällä on vain sekoja.
      Hellä hali sulle.

• Tais olla sit

aika paska tyyppi ja nautti kiusata sua.

• cdfhyrwsghk,mhgh

Tiedä kenelle lie viestisi .kun en itse noista lue muuta kuin aloituksen .ja joitakin aloituksia tehnyt muutamina päivinä huomenna taas häviän näistä kuvioista joksikin aikaa .tunsin vain että minua oli jotenkin johdettu harhaan piti purkaa kiukkuaan tässä .ittepähän ystävänsä valitsee niinhän sen pitää ollakin se siitä.

• tuntuu pahalta

samat sanat.

• Tosi ikävää

En oo mitään nähnyt, luulin kokoajan että oot hän ketä mä kaipaan. Tämä selittääkin paljon asioita

• Häh ?

Miten se mitään voi selvittää kun et yhtään nytkään tiedä kuka ap on ????

• Nainen olen..

Niin kuin varmaan sinäkin mut vastaanpa silti..
      Miten täällä kukaan voi olettaa et juuri se oikea henkilö sattuis vastaamaan?
      Nämähän on anonyymit palstat jossa kukaan ei voi varmuudella tietää kuka on minkäkin kirjoituksen takana. Päätelmät tehdään oikeassa elämässä.
      Jos on kaipaaman ihmisen yhteystiedot olemassa niin varmaan kannattaa käyttää niitä. Silloin ainakin tietää et oikea henkilö saa viestisi ja saat mahdollisesti vastauksenkin takaisin. Ainahan niin ei kylläkään käy. Mut lienee sekin vastaus jos kovin usein jättää vastaamatta viesteihin, esim. tekstiviesteihin.

• ap
    • Kai se sentään

itestä on kiinni mitä kenellekkin kirjottaa, voi kyllä kysyy tunnisteita ja antaa niitä itekin. Ei ketään tuntematonta tarvii rakastaa eikä vihata eikä mitään muutakaan semmosta. Ei siitä voi toista syyttää jos ite on mokannut.

• .............
    • perus jamppa,,,,,,,,

joo mutta ku minä en yksinkertaisesti jaksa tämmöstä jos haluat tutustua tai enemmän jotain ni sun pitäs kyllä pistää puhelua tai tekstaria tuleen minä en jaksa olla tänne kirjoittamassa koko ajan! Tiedät että rakastan sua mutta tahdon sut oikeesti enkä leikisti täällä mutta jos haluat vaan leikkiä mulla ni unohda enkä myöskään jaksa mitään vaikeasti tavoiteltavaa tai kissa hiiri leikkejä jne. olen asiallinen ja ystävällinen kyllä voit tekstata vaikka ois kyl kiva tekstailla suoraan sun kans ja vaihtaa ajatuksia ;)

• .
    • En ole täällä

usein kuin luulet.

• Mistä tunnet
    • Mistäpä tiedät

mitä hän ajatteli sinun kirjoituksistasi? Jos kirjoittelit jollekin, niin mistä hän saattoi tietää, että ne oli sinulle tarkoitettu? Nämä palstat on ihan sekoja paikkoja, eikä näitä voi todellakaan lukea kirjaimellisesti.

• ed.

senat sakaisin, mutta ymmärsit varmaankin. Palstaoireilua taas pahimmillaan, nämä sairastuttavat ihmisen, ymmärrä se.

• minulta.
      • Sinulle.

• En,

• missä lienet

ttp://youtu.be/n6GFQbQctRo

h'Hyvää yötä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      7
      2763
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2611
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2307
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      48
      1889
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1073
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      70
      986
    Aihe