Rattijuoppous

Kalevi1956

Rattijuopoista kirjoitetaan aina kaikenlaista pahaa ja ihmiset ovat täysin ymmärtämättömiä, siitä asiasta että tämä on meille sairaus. Itse olen kärynnyt ratista 8 kertaa, olen käynyt hoidoissa yms. mutta aina sorrun uudellee. Koittakaa ihmiset ymmärtää, että tämä on sairaus. Kuten syöpäkin rattijuoppous uusiutuu.

8

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17

Kyllä ymmärrys loppuu kun ajat jonkun ihmisen hengiltä!!! Olet täysin pösilö, minulta et ymmärrystä saa!!!!!!

• Kalevi1956

Hyvä että ymmärrät minua! Sillä en ole ajanut ketään kuoliaaksi. Hyvää kesää kaikille.

• Streit

Ei rattijuoppous ole sairaus, toisin kuin homous. Kännissä ajaminen on puhtaasti omaa tyhmyyttä ja siitä pitäisi saada kovemmat rangaistukset. Esim. kortti pois loppuelämän ajaksi ja tuhansien eurojen sakot vaikka olisit työtön pummi.

• Kalevi1956

Kortti on poissa, mutta eihän sitä autoa kortilla ajeta. Sakkoja olen maksanut useita tonneja, vaikka en olekkaan työtön. Tai olen omasta tahdostani työtön, kun aikanaan liike/sijoitusasiat ovat menneet kohdalleen. niin ei tarvitse työtä tehdä eikä yhteiskuntaa rasittaa.

• Kalevi on turvariski

Kalevi

Tunnen kohtaasi pelkkää sääliä. Alkoholismi on todella sairaus, mutta ei oikeuta ajamaan autoaa kännissä.

Olet vain raukka, ja paskahousu, kun kehtaat edes puolustella kortitta ajoa humalassa. Mielestäni sinut pitäisi sulkea mielisairaalaan, koska ilmeisesti olet liikkuva pommi yhteiskunnassa. Tapa itsesi, jos humalasi sitä vaatii, mutta lakkaa leikkimästä muiden hengellä.

• Atro Litrahuuli

Kalevi ei sentään ole keekeri.

"Peräpohjolan poliisi havaitsi kolmen aikaan keskiviikkoyönä auton lumipenkassa. Onnettomuuspaikka sijaitsi Kemin Sauvonväylällä.

Ulkomaisissa kilvissä olevan auton vierellä seisoskeli 45-vuotias mies, joka ei tunnustanut kuljettaneensa autoa, vaan väitti tuntemattoman miehen toimineen kuskina. Alkometri näytti miehellä 1,43 promillen lukemia.

Poliisipartio valisti miestä toteamalla, ettei lumesta löytynyt kuin hänen jalanjälkiään. Tähän vastauksena mies väitti kuskin poistuneen paikalta ilmateitse.

Selitys ei mennyt partiolle läpi ja mies toimitettiin verikokeen kautta Kemin poliisivankilaan.

Poliisi epäillee miestä muun muassa törkeästä rattijuopumuksesta ja kulkuneuvon kuljettamisesta oikeudetta.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011011913032021_uu.shtml?ref=telkku

• 17

Et, et vielä ole ajanut ketään hengiltä!!!! Alkoholisuus ei ole sairaus!!!!! Lopetin itse 10vuotta sitten, vain silleen että en ota!!!! Ilman a-klinikoita eikä mitään muutakaan apua, se on omasta päästä kiinni juo tai ei!!! En kehu itseäni, mutta sinä olet tosi surkea ja tosi pösilö!!!

• Kalevi1956

Nyt on sellainen viikko, että joutuu veneellä liikkumaan. Ratiossa puhui jostain liikennekampanjasta, joka kestää koko viikon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      114
      7293
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5233
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3412
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1501
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      48
      1290
    Aihe