Ihmiset ovat kääntyilleet pelilaudalla kun eivät tiedä mikä on totta mikä ei
kiitos valheidesi
Lopulta he luottavat minuun.
Sinä tuhoudut omiin verkkoihisi.
Ruma, olet ruma.
Kääntyvät sua vastaan
33
452
Vastaukset
- Kiitos vaan,
en koskaan ajattellut itseäni kauniiksi :)
- Haloo!
Hakeudu hoitoon !
- Kukakohan olet??
Ohhoh! Kuka uskoo olevansa itse noin kaunis että on pokkaa sanoa toista rumaksi? Ja jokuko suhun luottaa?
- 666 ***
sisäisestä rumuudesta kyse; pahuudesta
- -
666 *** kirjoitti:
sisäisestä rumuudesta kyse; pahuudesta
Oliskohan aloittaja itse se joka niitä valheita toisen tekemisestä suoltaa?Toivottavasti nämä hänen pelinsä "ihmisnappulat" ottavat huomioon tämän. Kaikin puolin ruma viesti aloittajalta.
- ai-van!
- kirjoitti:
Oliskohan aloittaja itse se joka niitä valheita toisen tekemisestä suoltaa?Toivottavasti nämä hänen pelinsä "ihmisnappulat" ottavat huomioon tämän. Kaikin puolin ruma viesti aloittajalta.
Valehtelu, mustamaalaus, manipulointi, "pelinappulat"- kaikki tuo on rumaa. Ihmiset eivät ole onneksi aivan tyhmiä, ainakaan kaikki - huomaavat kyllä, kuka on se valehtelija, joka toi paskan tullessaan.
- paha saa palkkansa!
ai-van! kirjoitti:
Valehtelu, mustamaalaus, manipulointi, "pelinappulat"- kaikki tuo on rumaa. Ihmiset eivät ole onneksi aivan tyhmiä, ainakaan kaikki - huomaavat kyllä, kuka on se valehtelija, joka toi paskan tullessaan.
Haloo viesti oli pahalle ihmiselle.
- kalevi k.
eli johonkin osui ja upposi!en ole kirjoittaja mutta taitaa olla samainen henkilö joka kirjoittanut nämä kaikki törky kommentit ja antanut niille plussat vai onko täällä noin paljon pahuuden kannattajia, sisäisesti rumia ihmisiä.valheilla on lyhyet jäljet yleensä ja elämässä käy niin että se joka energiansa laittaa toisen tuhoamiseen kokee kivuliaan kuoleman.viimeistään siinä vaiheessa kun miettii tekosiaan ennen kuolemaansa.
- T:666
paha saa palkkansa! kirjoitti:
Haloo viesti oli pahalle ihmiselle.
Sinun mielestä paha ei välttämättä ole toiselle paha. Aika varmaan vilkuilla sinne peiliin.
- villi arvaus sivusta
- kirjoitti:
vai olisikohan niin että sinä itse olet se johon tämä viesti osui????
- HÄPEÄ!
ai-van! kirjoitti:
Juuri sitä sinun elämäsi on täynnä!Ei muuta.
- csdfhjjktrwsfjk
ihmiset pelinappuloitako . ihmisethän yleensä uskovat sen minkä tahtovat läheistään on helppo uskoa mutta uskovatko he loppujen lopuksi . mitähän ne valheet oikein ovat kiinnostaisi tietää. Ja ennen kaikkea miksi joku niitä levittäisi .oletko ehkä itse omalla käytökselläsi saannut sen kaiken aikaan. ja onko ne valheita . Minulla silmät päässä näen kyllä hyvin . korvat joilla kuulen hyvin. Olisit vähän harkinnut mitä minulle puhut ja sen minkä näin sille en voi mitään . Vai ihmiset oletko nyt mahdollisesti itse musta maalannut minua .Eiköhän tämä asja ole käsitelty syytä minusta lopettaa tähän eikä enää paisutella tätä tämän enenpää kun ei tämä tästä tämän kummemmaksi muutu . siis oli niin tai näin anna hyvä ihminen jo olla
- en anna olla
Hahahahhaah
Paljastuit vitun hintti.
"miksi joku niitä levittäisi .oletko ehkä itse omalla käytökselläsi saannut sen kaiken aikaan. ja onko ne valheita" Öö. valheet on valheita ja tosi on totta onko sinulla ollut ollenkaan vanhempia jotka olisivat opettaneet tän selvän eron?
"Olisit vähän harkinnut mitä minulle puhut ja sen minkä näin sille en voi mitään "
Kuulostaa kiristykseltä eli myönnät paskanpuhumisesi saatana.
Nytkö annan olla.? Nytkö kun sinä yritit tuhota minut. Ei, se mene vain Niin.
- Ja tämä viesti
puolestaan ehkä rumin mitä olen lukenut täältä
Sielutonta ja rumaa täällä ikävöit...kumma. - ei pelissä mukana
Kiitti.Rumahan mä olen aina ollut, siinä ei mitään uutta ole.
- Näinkö on?
Hokasin vasta tänään päivällä, että omasikaan ei taida tietää sun tempauksista? Ei ainakaan totuutta.
- Oletko varma
että haukuit oikean henkilön ?
- .
Oletko varma kirjoitti:
että haukuit oikean henkilön ?
Eihän täällä voi varma olla. Eli vastaus on ei.
- Kannattaako silloin
. kirjoitti:
Eihän täällä voi varma olla. Eli vastaus on ei.
toimia ihan noin ? Toivottavasti sait ainakin itsellesi hyvän mielen. Ja jonkun toisen mielen pahoitettua.
- Ainakin on
rumat ajatukset siitä ketä aattelit kun kommenttiasi kirjoitit.
- .
Kannattaako silloin kirjoitti:
toimia ihan noin ? Toivottavasti sait ainakin itsellesi hyvän mielen. Ja jonkun toisen mielen pahoitettua.
Eikai aloittajan tarvi mieltään pahoittaa, jos ei ole mitään salattuja tempauksia piiloteltavana. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Jos aloittaja taas on hän keneksi luulin, niin sittenhän voisi vastata onko salannut tekosiaan omiltaan vai ei.
- ???
. kirjoitti:
Eikai aloittajan tarvi mieltään pahoittaa, jos ei ole mitään salattuja tempauksia piiloteltavana. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Jos aloittaja taas on hän keneksi luulin, niin sittenhän voisi vastata onko salannut tekosiaan omiltaan vai ei.
Mitäs se sitten sinulle kuuluu ?
- .
??? kirjoitti:
Mitäs se sitten sinulle kuuluu ?
Luulisi että olisi hyvä tieto ainakin niille jotka "luottavat". Ehkä mutkan kautta kuuluu myös mulle. Oletuksena siis, että aloittaja on tietty hlö. Vaikenemisen taidan tulkita aloittajalta myöntäväksi vastaukseksi ;)
- Älä hyvä immeinen
. kirjoitti:
Luulisi että olisi hyvä tieto ainakin niille jotka "luottavat". Ehkä mutkan kautta kuuluu myös mulle. Oletuksena siis, että aloittaja on tietty hlö. Vaikenemisen taidan tulkita aloittajalta myöntäväksi vastaukseksi ;)
mee noin halpaan. Äläkä koskaan tuomitse ketään nimettömän viestin perusteella. Se on epäinhimillistä toimintaa. Kyllä asiat pitää pystyä selvittään muullalailla jos selvittämistä on.
- .
Älä hyvä immeinen kirjoitti:
mee noin halpaan. Äläkä koskaan tuomitse ketään nimettömän viestin perusteella. Se on epäinhimillistä toimintaa. Kyllä asiat pitää pystyä selvittään muullalailla jos selvittämistä on.
No enhän tässä ketään tuomitse. Ehkä joskus vielä selvitetelläänkin livenä juurta jaksaen. Toivottavasti niin.
- .
. kirjoitti:
No enhän tässä ketään tuomitse. Ehkä joskus vielä selvitetelläänkin livenä juurta jaksaen. Toivottavasti niin.
En tiedä oletko mutta jos ja kuvittelet mun kirjoittaneen aloituksen niin meidän yhteys voi päättyä sitten tähän. Mä en pysty enää vastaanottaan sun kiusaa.
- .
. kirjoitti:
En tiedä oletko mutta jos ja kuvittelet mun kirjoittaneen aloituksen niin meidän yhteys voi päättyä sitten tähän. Mä en pysty enää vastaanottaan sun kiusaa.
Aihe tuntui tutulta, mutta ei tainnut aloittaja ollut hän/sinä keneksi ensin luulin. Ehkä joku nuorehko tyttö? Mutta anteeksi, provosoin/provosoiduin liikaa. En tarkoittanut kiusaamiseksi, omia ajatuksia esitin ääneen, ehkä kuitenkin liian kärkevästi. Siitä anteeksipyyntö.
- Pöh..
Ihan höpöjuttuja.
- annetaan olla
Eikö ole parempi vaihtaa maisemia, jos noin kieroa touhua teillä töissä...Pelataan ja säädetään
- voimia sinulle
kyllä elämä opettaa tai paha sairaus vie mennessään pahat...loppujen lopuksi ihmiset kyllä tietävät eivät he ole tyhmiä.narsismi on vakava sairaus useimmiten johtuu aivokemiasta tai olemattomasta minästä.nämä tyypit tiedetään kukaan ei vain uskalla puhua julkisesti...
ei kait uskalla kun narsistin kostohan on aina pirullinen, silkkaa henkistä väkivaltaa joka nujertaa kovankin ihmisen.
- narskulle
saathan sinä yrittää.kyllä sinun toimintatapasi kaikki tietävät ja takana päin naureskelevat vielä ihmettelet miksi sulle vittuillaan kyllä sinä tiedät mitä olet.
narskulle kirjoitti:
saathan sinä yrittää.kyllä sinun toimintatapasi kaikki tietävät ja takana päin naureskelevat vielä ihmettelet miksi sulle vittuillaan kyllä sinä tiedät mitä olet.
miksi nimittelet minua narskuksi? Perustele, koska olen tuntematon/nimetön sulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2895445- 705026
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484136- 513830
- 413458
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873107Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692972- 382130
- 442081
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272068