Mua ei suututa, ei vihastuta, en ole surullinen. Hieman vain huolestuttaa sun olo. Älä lietso itseäsi. Ei kai nyt pahaa oloa kannata tahallaan aina tuntea...
Huoh
8
202
Vastaukset
- en lietso
Kaikki ok. Haikea olo vaan, mutta se menee ohi.
- Huojentavaa
Hyvä, haikeus on laimea tunne. Huojentavaa tietää, että kaikki ok niin voin lakata murehtimasta näistä.
- = paha.
Mistä hän nyt voisi tuntee pahaa oloa ,sun kirjoituksestako ?
- ::::
pöh
- !!
Paskat sua mikään huolestuta, jos olisit oikeesti huolissas kysyisit siltä toiselta aivan suoraan!!!
- surrur suru
Sua ei kai koskaan suututa, vihastuta, surustuta mikään? Ihailtavaa ja kadehdittavaa, olisi mukava olla huoleton ihminen...
Mutta et voi kieltää toisen pahaa oloa. jos on paha olla, niin silloin on. Se menee ohi. Mutta jos sen tukahduttaa, se vain kasvaa entisestään. Sen pitää saada purkautua, ymmärrätkö?- Ei suututa
Mä toivon, että se puretaan suoraan mulle, jos olen sen aiheuttanut, koska haluan auttaa. Tuntuu ikävältä jos ei saa auttaa. Silloin se todellisesti vasta purkautuukin. Ei näistä koskaan tiedä, niin ei voi todellisesti olla huolissaankaan. Huutaisi vaikka kerran päin naamaa, niin saisi kerralla kaiken pois ja voisin korjata jäljet heti.
Kyllä muakin surustuttaa esim. silloin kun muut on surullisia kun samaistun niiden kokemuksiin ja tunteisiin. - Sait minut kyyneliin
Ei suututa kirjoitti:
Mä toivon, että se puretaan suoraan mulle, jos olen sen aiheuttanut, koska haluan auttaa. Tuntuu ikävältä jos ei saa auttaa. Silloin se todellisesti vasta purkautuukin. Ei näistä koskaan tiedä, niin ei voi todellisesti olla huolissaankaan. Huutaisi vaikka kerran päin naamaa, niin saisi kerralla kaiken pois ja voisin korjata jäljet heti.
Kyllä muakin surustuttaa esim. silloin kun muut on surullisia kun samaistun niiden kokemuksiin ja tunteisiin.Sanat jotka lausuit kun erosimme...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948