Sinä olit sellainen

Kukahan tämän keksi

Toisinaan mietin olenko minä tarpeeksi älykäs. Tuntuu että syntymästä asti on ollut jossain pohjalla jokin viisaus, mutta se jäi monien asioiden tallomaksi. Tahdon vain kultaisen lusikkani takaisin, se on jossain. Onkohan minulla väärä horoskooppi-merkki :) No, onpahan tällekkin kunniaa kerätty, sekä lokaa joka on sulanut osittain pois. Tiedän kyllä että on jossain tietyt rajat, joiden ylittämisestä tulee jotain ikävää. Suurimmat rajat tulee jo hedelmöityksen yhteydessä: mihin perheeseen syntyy, millainen olet, sekä mihin maantieteelliselle alueelle kotiutuu. Mitähän seuraavaksi...

Tiedän että on olemassa sellainen joka on kuin ukkosmyrskyn salama. Hänestä voisi saada virtaa. Häntä kun voisin kuunnella...löytäisin varmuuden että kaikki menee hyvin. En ole varma olisiko minulla mitään sanottavaa hänelle, eikä minulla ole mikään kiire mihinkään. Hän olisi varmasti kaikkein paras ystävä mitä voisi olla. Meidän ei tarvitsisi sanoa toisillemme mitään, miltä tuntuisi pitää sinua kädestä? En minä tiedä.

Luulen että meillä molemmilla on loppujen lopuksi samat ongelmat. Ainut huolenaiheeni on se millainen perhe hänellä on. Uskovaiset on jotenkin pelottavia. Pahimmillaan he rikkovat jotain minulle tärkeää, ja sitten sanotaan että taivaassa saat paremman. En kuitenkaan usko että he tekisivät niin. Kaikkein inhottavinta on se jos sanotaan että "sinua koetellaan." Eivät he taida olla sellaisia. Silloin kun niin tehdään, niin koettelemus on se etten heitä sanomalehteä nurkkaan, jos en ole ehtinyt poistua ennen sitä. Toisaalta rauhoitun nopeasti, mutta sitten saattaa tulla jotain lisää. Sitten kun olen yksin niin vähän jotain arvotonta tavaraa saa heittää :) En ole ikinä rikkonut mitään arvokasta.

Meillä on vain yksi tie edessä tässä tilanteessa. Sitten jossain vaiheessa tulee tienristeys ja sen jälkeen lisää. Sinä saat ajaa autoa tiellämme eteenpäin ja minä voin olla kartanlukija tai toisinpäin jos haluat. Mitä kauvemmin odotetaan niin sitä enemmän tuhoa ainakin minulle tulee. Voisin yrittää uudestaan sitä mitä ennen, mutta tässä kävi näin. Ei ole ollut mitään "suuria tunteita", mutta olen halunnut tehdä jotain asiani eteen. En ole tehnyt mitään kenenkään kanssa, mutta niille asioille ei tarvita mielestäni mitään näyttämöä. Niille tulee arvoa kun katsotaan mitä tapahtuu ja odotetaan. Se on oikea näyttämö.

Olisi outoa jos kohtaisin sinut. Tulisin onnelliseksi jos muistaisit minua jotenkin.

4

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2.3.5

Kukahan kirjoitti?

• Tiedätkaikuka

Kovinkaan moni muu ei siihen pystyisi joten ehkä se olen minä.

Mitä 2.3.5 tarkoittaa?

• 7.17.24

alareunan tarkistusnumeroita :)

• iso hymy

ja kaikkea hyvää sulle.
      tuskin tää mulle oli, mut jotenkin nauratti. Hyvällä siis tietenkin.

Muistan jotakuta ilolla, mut nyt en osaa ja ehdi kummempaa.
      Kaunista viikonloppua, joka ikiselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe