Ihastus "syö miestä"

J

Miten saan naisen pois ajatuksistani olemme tavanneet ihan kaveri mielessä.
Mutta olen todella ihastunut häneen, hän taas ei ole kiinnostunut siinä mielessä minusta. olemme käynneet asiasta keskustelun/viestittelyn muutama kk sitten.

Mutta jos ilmaisen hänelle kiinnostukseni luulen että ajan hänet pois. Enkä halua sitä. Sillä harvoin tapaa toista ihmistä, joka on oikeasti niin mukava ja mielenkiintoinen.

Nielenkö vain katkerasti tappion mitä olen tehnyt tähänkin asti.
Ja miten pystyn tutustumaan toisiin naisiin, kun tämä yksi on koko ajan mielessä.

Huonona asiana täytyy vielä mainita että olen todella huono naisten iskemisessä/tutustumisessa. Enkä tapaa paljon naisia, sillä en juuri käy baareissa ym..

5

615

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokenut konkari

Aika klassinen tarina.

Tapaat naisen ja kohtaat häntä riittävän usein että huomaat hänet paremmin kuin muut ihmiset. Hän tietysti mukava. ja mielenkiinotinen ainakin jollakin tapaa. Sitten kun tätä jatkuu niin jossakin vaiheessa kysyt asiaa naiselta. Hän tietysti sanoo ei koska naisethan eivät yleensä kiinnostu tällaisista kaverimiehistä. Mies jää jumiin ihastukseen kiinnostuksen jälkeen koska edelleen kohtaa naista eikä viitsi leikata yhteyksiä poikki.
      Tilannetta tietysti pahentaa se jos mies ei ole muiden naisten kanssa paljon tekemisissä ja on huono iskemään naisia. Tämä johtaa sitten siihen että nainen joka häntä kohtaan on mukava jo valmiiksi ja joka on siinä ulottuvila kiinnostaa tolkuttoman paljon.

Aika parantaa ja tietynlaisen etäisyyden ottaminen. Ala kattelemaan muitakin naisia sillä silmällä enemmän.

Kysy itseltäsi mitä sinä haluat? Kitua tunteessa aivan kuin se oikeuttaisi johonkin?
      Yrittää uudestaan lyödä päätä seinään että josko sieltä valo pilkahtaisi ennen kuin pää aukeeaa vai?

Tiedän tasan tarkkaan miltä se tuntuu koska oleilen erään naisen lähipiirissä josta olin kiinnostunut ja jonkin verran ihastunut. Se menee kyllä ohi tässä aikanaan.
      Pahinta on se että jossakin vaiheessa tulet kaipaamaan tuota ihastumisen tunnetta etkä enää varsinaisesti sitä toista ihmistä. Ihastuminen on alkanut elää omaa elämäänsä ja on vain muisto joka voi satuttaa eritoten jos sille ei ole vaihtoehtoja muuta kuin olo tunnetyhjiöistä.

Ala suuntaamaan energiaasi muihin asioihin ja kun hän noin selkeästi on ilmoittanut ettei kiinnosta tai antanut ymmärää niin on liikuttava eteenpäin eikä jäätävä jumiin.
      Maailma on täynnä naisia ja niiden joukossa monta monituista erityistä naista joita kohtaan voit tuntea tuota samaa kuin häntä kohtaan.

Minulla menee vielä aikaa, mutta näen jo missä se siima katkeaa. Kävi sikäli huono tuuri ettei nainen koskaan kertonut suoraan noissa tilanteissa asiaa vaan vielä tähänkin päivään asti asia on ollut epäselvä oliko hän kiinnostunut vai ei.

Sinä tiedät, joten muista että hän on valintansa jo tehnyt. Sinulla on enää kamppailtava tunteidesi kanssa jotka ovat ihan sinun omiasi.

• Kokenut konkari

Niin ja aivan kuten sinulle niin minullekin roikkuminen fantasioissa ja mahdollisuuksissa jotka eivät toteudu on ajan sekä energian hukkaa.

Anna tunteillesi tilaa ja huomaa että niitä on monenlaisia useitakin ihmisiä kohtaan.

• Naisen kokemaa

Ihastumiset kaveriin, ystävään. Kyllä siinä aikaa menee ennenkuin siitä eteenpäin pääsee. Eikä ne kaikki tuntemukset ole minnekkään hävinneet vieläkään. Tiedostaa vain faktat, hvyäksyy tilanteen ja jatkaa elämäänsä. Turhat fantasiat vievät vain energiaa, kokemusta on. Toivoen, että ihmisen kanssa voi kuitenkin vielä yhteyksissä olla vaikka tilanteen tietääkin. Aikuisena ihmisenä kohdata asiat niinkuin ne ovat, kypsästi. Ehkäpä huultakin tilanteesta heittäen, ilman draamaa joku päivä, kun pahimmat tunnemyräkät hellittävät. Elämää vain.

• arvaus vain

Aloitusviestin luettuani ajattelinkin että sinä saattaisit vastata tähän ketjuun. Samaa mieltä olen, aikuisiahan tässä ollaan. Jos kaverimielessä haluat nähdä niin don't be a stranger.

• aasiko

Joopasijoo.Ei voi suunnistaa eteenpäin taakseen katsomatta koska tälle tarinalle ei ole vielä pantu lopullista pistettä.
      Omat tunteet on tod.näk. vahvemmat kuin toisella mutta en usko hänenkään olevan täysin tunteeton.Eväät ei riitä aloitteen tekoon mutta en voi päästää irtikään niin kauan kuin hän katsoo ihmettelevästi ja hakeutuu kosketusetäisyydellekin.Kärvennyn hiljaisella tulella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2870
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      357
      2537
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      45
      2308
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2282
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1868
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1399
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1392
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      72
      1303
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1250
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      9
      1229
    Aihe