Mitä ajatella?

Sep1on

Olen aivan älyttömän ihastunut naiseen. Tutustuimme, kun näemme toisemme töittemme kautta satunnaisesti. Päälle kuukauden olemme jutelleet netissä päivittäin. Juttelemme kaikesta, maailman tapahtumista henkilökohtaisiin asioihin. Kirjoittelumme on myös flirttailevaa, ja aika paljolti kaksimielistäkin. Hän sen yleensä aloittaa, ja minä tietysti tohkeissani olen mukana. Hän myös sanoo minulle kohteliaisuuksia. Yksi kerta hän puolusti minua erittäin tosissaan yhdessä työ asiassa joka oli epäselvä.

Eräs päivä sitten annoin hänelle numeroni, sanoin että voi soittaa jos haluaa. Hän soittikin vielä samana päivänä. Menin aivan lukkoon, en osannut sanoa mitään. En tiedä mitä ajatella, kaikki olisi muuten selvää, asiassa on kuitenkin iso mutta. Hän on varattu. Nainen myös tietää, että minä olen kiinnostunut hänestä.

Miksi hän käyttäytyy näin, kiinnostanko häntä? Onko hänen omassa suhteessaan joku vikana? Leikkiikö hän vain tunteillani? En ota tästä selkoa. Joten jos te naiset voisitte kertoa, miksi tälläinen käytös... Tai miksei miehetkin.

11

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvää pässin lihaa

Varattu käyttäytyy noin kun tunnustelee sun mielenkiintoa. Ei taida uskaltaa suoraan käydä asiaan. Selvästi haluu sun kanssa juttuja. Vaikee sanoo mitä. Veikkaan ihan suhdetta ei pelkkää seksiä. Puolustaminen viittais syvempiin tunteisiin. Näyttäis siltä että haaveilee susta mutta ei ole uskaltanut suoraan toimintaan alkaa. Varmalta näyttäis että päiväunissaan pyörit.

• n.

On selvästi kiinnostunut susta. Pitää susta enemmän kuin kaverina. Ei muuten soittaisi sulle. Haluaa tutustua paremmin.

Koska hän on varattu, ei voi käydä ns. suoraan asiaan vaan lämmittelee ja tunnustelee tilannetta, sua, itseään. Missä mielessä on kiinnostunut, vaikea sanoa. Suhde vai seksimielessä?! Aika näyttää. Vetovoima teillä ainakin on kohdillaan.

Ehkä hänen suhteessaan on jotain huonosti, voi olla ettei saa kotona huomiota tai muu tökkii. Ehkä arki on tylsääkin tylsempää kotioloissa ja työpaikalla sinä tuot piristyksen ja tämä teidän välinen sanailumme piristää. Ja kuin huomaamatta, tunteetkin on tulleet mukaan. Ehkä kenties näin?

• Mansku>

Ei niinkään selvää. Voi hyvin olla, että omassa suhteessaan menee oikein todella hyvin ja siksi rohkenee flirttailla muuallakin. Ei kannata olettaa liikoja vaan yrittää olla avoin ja hyvä kaveri. Moni ihminen haluaa, että olisi hyvä sielunkumppani ilman varsinaista suhdetta, sitä voisi ehkä sanoa ystävyydeksikin.
      Jos oma suhde ei toimi tai on vaikeeta, niin silloin ei usein pysty rakentelemaan muitakaan suhteita.

• Bansku35

Ei oo kaikilla noin. Kaikille oman suhteen toimimattomuus ei oo raskasta. Siihen suhtautuu välinpitämättömyydellä ja muut ihmiset näyttää yhtääkkiä tosi kiinnostavilta. Pitkään hidasta loppua tehneen suhteen loppu on helppo. Huomio siirretään hiljakseen muihin.

• Mansku>
        Bansku35 kirjoitti:

Ei oo kaikilla noin. Kaikille oman suhteen toimimattomuus ei oo raskasta. Siihen suhtautuu välinpitämättömyydellä ja muut ihmiset näyttää yhtääkkiä tosi kiinnostavilta. Pitkään hidasta loppua tehneen suhteen loppu on helppo. Huomio siirretään hiljakseen muihin.

Totta tuokin, mutta se joka tuntee suhteessä tulleensa jätetyksi ja toisella on joku muu niin silloin voi itsetunto olla ainakin jonkin aikaa huono, jos haluaisi edelleen jatkaa. Mutta jos kaikki on hyvin ja luottamus suhteessa on hyvä niin pikku romanssintapaisia ulkopuolisiin ei ehkä pysty välttämään eikä kaikki haluakkaan. Mä taidan olla sellainen itse.

• tikahtuu nauruun

Vähän on vaikea sanoa että mitä hän haluaa tuossa tilanteessa. Jos te juttelette kaikenmaailman asiat, niin miksi ette keskustele esim. perheasioita? Voisit varmaan kysäistä vähän tilanteesta. Parempi varmasti olisi niin saisit selvyyden. Kuunteles vähän itseäsi ja erityisesti tuota teidän keskustelua? Taidat ola se jota viedään kuin pässiä narussa vähän sellainen tunne tulee. Naikkosella on sana halussa ja sun letkautuksesi on just sopivia pitämään sopivan vireen tuossa. Ei oo mikään ihme että menit sanattomaksi..... :)) Hahhaa,kai sä nyt jotakin sait pihistyä luuriin? :DD

• Sep1on

Kyllä taisin muutaman sanan saada sanotuksi. Perhe asiat ovatkin ainut asia, josta olemme puhuneet vain pintapuolin.

Viime yönä, juuri kun oli kirjoittanut tämän, nainen soitti taas. Kyseli vain kuulumisia, oli viihteellä. Eli ainakin hän ajattelee minua. Ja aamulla herätessäni häneltä oli tullut puheluita. Vielä en ole soittanut takaisin.

Tuntuu että sydän tulee kurkusta ulos, kun vain kuulenkin hänestä. Niin lujaa se alkaa lyömään. En tiedä mitä tässä tekisi. Jos alan kyselemään häneltä perheestä, karkoitanko hänet tiehensä?

• Hyvä ajatus

Et karkoita. Eiköhän nainen halua selvyyttä myös vaikka ei ole uskaltanut ottaa asiaa sarvista.

• Sep1on

En kerennyt vielä kysymään... Tänään näin hänet kaupungilla, miehensä kanssa. Ei näyttänyt menevän lainkaan huonosti... Onneksi hän ei nähnyt minua, tipuin pilvilinnoista maanpinnalle. Kai se on kestettävä, ja yritettävä unohtaa omat tunteet. Mitä muutakaan tässä voi... Kyllä se vaan kirpaisi niin hemmetisti.

• Katkera ex-uskova!

Sun on ajateltava asiaa niin, että hänen laisia ihmisiä on maailma pullollaan. Oletko ajatellut että hän on vähän kuin Päivi Räsänen. Jumala sekä raamattu hänen turvanaan ja taivaan ihanat enkelit suojaavat heidän kiihkeitä suudelmiaan. Hyvä että ei fanfaarit soi kun heidän onnea halutaan näyttää muillekin. Miksi he eivät lue raamatun sanomaa Jeesuksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3964
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      50
      3879
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2659
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1799
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe