Saako citroenin hansikaslokerossa pitää muuta kuin hanskoja. Olen kuullut että alkaa ongelmia tulemaan jossa siellä pitää jotain asiaan kuulumatonta. Huollossakin tarkistivat että siellä on vain hanskat.
Hanskat
40
252
Vastaukset
- onko hanskat
näppylä vai latexi malliset ?
- C5
Siellä voi pitää vaikka eväitä. Siksi sen saa myös jäähdytettyä tarvittaessa. Siinä vasemmalla on ventiili, mistä lämpötila valitaan.
- Erno Jäntti
Mites se venttiili toimii. Olen yrittänyt liikuttaa sitä mutta ei liiku mihinkään. Olisi niin kiva kun saisi nakkisämpylät viileään.Minkälaisia eväitä olet kuljettanut. Oletko kaikkiruokainen..Minä vihaan kasviksia.Veljeni ei syö muuta kuin lihaa. Pidätkö sinä lihasta.Äitini on pidätetty. Minulla on ollut Citroen vuoden ja kaksi kuukautta.
- Cee5
Olette selvästi veljeksiä, molemmat ihan vihanneksia.
Äitisi olisi pitänyt pidättää aiemmin, jo ennenkuin tapasi isäsi. Olisi maailma säästynyt sinunlaiselta turhakkeelta.- Erno Jäntti
Onko sinulla veljeä. Mikä värinen isäsi on. Minun isä oli musta,hän on jo kuollut. Kuoli auto onnettomuudessa meni sitikan ohjausakseli rinnasta läpi. Äitini on kyllä pidätetty ennenkin,viimeisin pidätys johtui pahoinpitelystä. En ole turhake olen ison yrityksen johtaja,luulen ettei sinusta olisi siihen. Ketä äänestit vaaleissa,minä äänestin kokoomusta. Onko sinulla ulostus vaivoja,minulla on toisinaan.Kaunis aamu,täytyy lähteä ruokkimaan korppeja.
- eccont
Erno Jäntti kirjoitti:
Onko sinulla veljeä. Mikä värinen isäsi on. Minun isä oli musta,hän on jo kuollut. Kuoli auto onnettomuudessa meni sitikan ohjausakseli rinnasta läpi. Äitini on kyllä pidätetty ennenkin,viimeisin pidätys johtui pahoinpitelystä. En ole turhake olen ison yrityksen johtaja,luulen ettei sinusta olisi siihen. Ketä äänestit vaaleissa,minä äänestin kokoomusta. Onko sinulla ulostus vaivoja,minulla on toisinaan.Kaunis aamu,täytyy lähteä ruokkimaan korppeja.
Tässä koko kuva Citroen autoilijoista. Muistan lukeneeni Jarmo Pasilan tutkimuksen joka osoittaa että 35 prosenttia Citroenin omistajista kärsii mielenterveys ongelmista. Voin kyllä uskoa.
- fag
Karttaa pidän myös hansikaslokerossa. Sitikassa on kyllä hyvä pitää työ rukkasia mukana.
- Myös löytyy
hanskojen lisäksi valiumia jotka kuuluvat vakiovarusteisiin
- Joutukaa sielut on
Voisitko esittää joitakin todisteita väitteistäsi ? Etpä tietenkään kun olet sekopää hörhö ja oikea turhake tässä maailmassa.
- Erno Jäntti
Joutukaa sielut on kirjoitti:
Voisitko esittää joitakin todisteita väitteistäsi ? Etpä tietenkään kun olet sekopää hörhö ja oikea turhake tässä maailmassa.
Miksi sinun mielestä kaikki muut ovat turhakkeita, entä sinä itse miksi kuvittelet olevasi ylempi meitä muita mitkä ovat sinun ansiosi. Osaatko pestä autosi. Oletko muuten käynyt Ruotsissa. Minä olen monasti,aivan hieno maa. Veljeni on taas huonona hänelle on kevät ja alku kesä vaikeaa aikaa. Onko sinulla veljeä,voiko hän kovin hyvin. Oliko isäsi juoppo, hakkasiko hän sinua. Minulla on ulkovessa.
- Selvän teki
Erno Jäntti kirjoitti:
Miksi sinun mielestä kaikki muut ovat turhakkeita, entä sinä itse miksi kuvittelet olevasi ylempi meitä muita mitkä ovat sinun ansiosi. Osaatko pestä autosi. Oletko muuten käynyt Ruotsissa. Minä olen monasti,aivan hieno maa. Veljeni on taas huonona hänelle on kevät ja alku kesä vaikeaa aikaa. Onko sinulla veljeä,voiko hän kovin hyvin. Oliko isäsi juoppo, hakkasiko hän sinua. Minulla on ulkovessa.
Sekopää se on tämä Ernokin, pitkä lääkitys ja masentuneisuus lamaannuttaneet aivot. Veljelläänkin vaikeita aikoja. Onkos siellä ulkovessassa edes paperia sinulle ripuliselle ?
- Erno Jäntti
Selvän teki kirjoitti:
Sekopää se on tämä Ernokin, pitkä lääkitys ja masentuneisuus lamaannuttaneet aivot. Veljelläänkin vaikeita aikoja. Onkos siellä ulkovessassa edes paperia sinulle ripuliselle ?
On siellä kaksoiskreppiä ja kun siihen laittaa kalkkerin väliin niin saa meno ja tulo tositteen verotusta varten. Velipojalla tosivaikeaa nyt kun ilmat lämpeni ja minun ripuloinnit haisee kovin ja sitten on noita raatokärpäsiä niin raadon paljon.
- Erno Jäntti
Erno Jäntti kirjoitti:
On siellä kaksoiskreppiä ja kun siihen laittaa kalkkerin väliin niin saa meno ja tulo tositteen verotusta varten. Velipojalla tosivaikeaa nyt kun ilmat lämpeni ja minun ripuloinnit haisee kovin ja sitten on noita raatokärpäsiä niin raadon paljon.
Miksi sinä veli hyvä kirjoitat minun nimimerkillä. Meidän kukkapenkissä oli aamulla jänis. Yritin juottaa sille maitoa. Tänään oli Sitikkani tasapaino koneessa,miten saattoi maksaa 525euroa tuo toimenpide. Otin pois tänään pitkät kalsarit riisuin myös veljeni. Äiti pääsee lomille ensi viikonloppuna vankilasta.
- Erno Jäntti
Erno Jäntti kirjoitti:
Miksi sinä veli hyvä kirjoitat minun nimimerkillä. Meidän kukkapenkissä oli aamulla jänis. Yritin juottaa sille maitoa. Tänään oli Sitikkani tasapaino koneessa,miten saattoi maksaa 525euroa tuo toimenpide. Otin pois tänään pitkät kalsarit riisuin myös veljeni. Äiti pääsee lomille ensi viikonloppuna vankilasta.
Hyvä veili älä solvaa veljeäsi. On meillä tarpeeksi vaikeaa kun on Toyotan korjaamolaskut menneet ulosottomiehelle. Eikö myydä tuo varastettu sitikka kun sse on jo 25 v vanhakin, myydään varaosiksi niin ei jäädä kiinni.
- Erno Jäntti
Erno Jäntti kirjoitti:
Hyvä veili älä solvaa veljeäsi. On meillä tarpeeksi vaikeaa kun on Toyotan korjaamolaskut menneet ulosottomiehelle. Eikö myydä tuo varastettu sitikka kun sse on jo 25 v vanhakin, myydään varaosiksi niin ei jäädä kiinni.
Taas kirjoitit minun nimimerkillä. Älä ärsytä minua. Olen vaarallinen mies kun suutun. Onko sinulla Toyota. Miksi ihmeessä olet tällä palstalla tämä on tarkoitettu sitikoille. Oletko koulukiusattu,minä olen. Minä kostin ja tapoin kiusaajani. Olen ajatellut vaihtaa sitikan pois Mutta en tiedä mihin vaihtaisin. Käytätkö alkoholia minä en käytä.
- Urmas Purnas
Sytytin juuri valot ja kalsareista katkesi kuminauha, voi pahus!
- Anna Ensi Jäntti
Olet nyt sitten toiskätinen. Ei sun olis tarvinnut noita kalsareitasi polttaa vaikka nuo meidän pojat tuossa riitelevät.
- Antitojotisti
Kannattaa tojojuntit vaan pitää pienempää ääntä.On se niin mukavaa kun saa apukuski kylmää olutta hanskalokerosta nautiskeltavaksi kuumana kesäpäivänä taukopaikalla.Varusteet on kaiken a ja o ja niitä riittää Citroenissa,hienoa!
- toyoman
Kyllä Toyota on niin hyvä auto että se on paras ja se on niin turvahuippu että voi juoda kaljaa vaikka ajossa kuljettajakin.
- Joopa joo
Joo teitä tojotolloja riittää, viime viikolla olin puhallusratsiassa niin siinä poliisi juuri poliisi siirsi Toyotaa sivumaalle ja kuskia talutettiin mustaanmaijaan, kai ei ollut oikein ajokuntoinen kun jalat näyttivät keitetyltä makaroonilta. Siinä tojotollomän sai sitten kai tuota turahuippukyytiä kun siinä maijan ovella vielä laittoivat raudat ranteisin kun vähän pyristeli vastaan.
Tilastotkin osoittavat, että rattijuoppona on useimmiten tojota kuski. No kai se tojota tuntuu paremmalta autolta pikku sikunassa. Heh heh. - Erno Jäntti
Joopa joo kirjoitti:
Joo teitä tojotolloja riittää, viime viikolla olin puhallusratsiassa niin siinä poliisi juuri poliisi siirsi Toyotaa sivumaalle ja kuskia talutettiin mustaanmaijaan, kai ei ollut oikein ajokuntoinen kun jalat näyttivät keitetyltä makaroonilta. Siinä tojotollomän sai sitten kai tuota turahuippukyytiä kun siinä maijan ovella vielä laittoivat raudat ranteisin kun vähän pyristeli vastaan.
Tilastotkin osoittavat, että rattijuoppona on useimmiten tojota kuski. No kai se tojota tuntuu paremmalta autolta pikku sikunassa. Heh heh.Sinäkin olet ajanut humalassa autollasi, minä tiedän. Käyttääkö vaimosi peruukkia. Miksiköhän minun sitikkani aina vain täristää vaikka eilen oli tasapainoitus koneessa. Pitää tänään ajaa Euroopanlaajuiseen kokoukseen,inhottava ajaa kun täristää. Taidan mennä sittenkin taksilla. Miten mummosi jaksaa onko ruokahalut tallella. Minun mummoni on jo kuollut tukehtui lihanpalaan. Käykö vaimosi ravintoloissa,haluaisin tavata hänet ja nähdä hänen suunsa.
- Poika by Erno Jäntti
Erno Jäntti kirjoitti:
Sinäkin olet ajanut humalassa autollasi, minä tiedän. Käyttääkö vaimosi peruukkia. Miksiköhän minun sitikkani aina vain täristää vaikka eilen oli tasapainoitus koneessa. Pitää tänään ajaa Euroopanlaajuiseen kokoukseen,inhottava ajaa kun täristää. Taidan mennä sittenkin taksilla. Miten mummosi jaksaa onko ruokahalut tallella. Minun mummoni on jo kuollut tukehtui lihanpalaan. Käykö vaimosi ravintoloissa,haluaisin tavata hänet ja nähdä hänen suunsa.
Isi taas liiooittelee kun on unohtunut lääkkeet ottaa. Sitä sen kun muisti. Kaikenlisäksi ei se isomummo kuollut mihinkään lihapalaan vaan kyseessä oli puoliska toistasataa kiloisesta siasta. Eikä äitini käy ravintoliossa se on dieetillä.
- Totta vieköön
Poika by Erno Jäntti kirjoitti:
Isi taas liiooittelee kun on unohtunut lääkkeet ottaa. Sitä sen kun muisti. Kaikenlisäksi ei se isomummo kuollut mihinkään lihapalaan vaan kyseessä oli puoliska toistasataa kiloisesta siasta. Eikä äitini käy ravintoliossa se on dieetillä.
Aika sikaista porukkaa. Nöf nöf röf uiiiiiiiiii, paskan sikamaista.
- taas nähtiin
Joopa joo kirjoitti:
Tilastotkin osoittavat, että rattijuoppona on useimmiten tojota kuski. No kai se tojota tuntuu paremmalta autolta pikku sikunassa. Heh heh.Minkäs merkkinen auto se olikaan eileisessä lehdessä, kun ajoi naisen kumoon, ja pakeni paikalta. nainen kuoli vammoihinsa.
Tiedossa oli että kyseessä oli harmaa toyota hiace. Tänään sitten lehdessä, että kuski ilmottautui poliisille. Epäily törkeä rattijuopumus, kuolemantuottamus, onnettomuus paikalta pakeneminen,ym. Tappaja juoppo taas tojotalla liikenteessä.
- Urmas Purnas
Minulla on lemmikkisika sen nimi on Erno se pitää kaljasta ja hiipii aina salaa naapurin ruosteiseen Tojoon kuskinpenkille ja röhkii ihan hirveesti.
- Erno Jäntti
Minullakin oli kissa mutta se katosi tai oikeastaan minä kadotin sen,tiedättehän veljeni pitää lihasta. Älä anna kaljaa kissallesi juo juoppo itse mutta älä anna kissalle. Voi tätä kiirettä äiti tulee lomalle minun pitää puunata joka paikka puhtaaksi äiti on hyvin tarkka. Millä minä äidin haen kun sitikan kyytiin hän ei istu,kai taksilla sitten. Näin parkkipaikalla naisen polkupyörän, haistelin istuinta.Haisteletko sinä naisten pyörän istuimia. Onko sinulla ollut sukupuolitauteja. Minulla ei, olen puhdas. Olen puhdas arjalaista rotua. Hitler oli suuri mies. Ranskan kuuluisi olla Saksan vallan alla. Menen tänä kesänä Ranskaan työ kokoukseen. Tunnen monta Citroenin johtajaa. Veljeni oli tänään tappanut fasaanin ja syönyt sen. Syötkö sinä lintuja vai oletko kasvissyöjä.
- THP 150
Minä laittaisin sinne Champagne Supernovan !
- Erno Jäntti
Ah mikä kesä aamu ja vielä vapaata. Taidanpa riisua itseni alasti ja mennä ulos,voisin pestä vaikka Citroenin. Voisin kyllä käydä tänään katsomassa uusia mersuja jospa sellaiseen siirtyisin. En ole koskaan saastuttanut itseäni naisen kanssa. Oletko sinä.Mersu se voisi olla seuraava autoni. Tarkkailen naapureitani kameroilla jotka olen asentanut rajavyöhykkeelle. Olen tehnyt heille selväksi että minun puolelle ei ole koskaan mitään asiaa. Tarkkailetko sinä naapureita. Veljeni on vielä lukittuna huoneessaan täytyy käydä päästämässä irti ja antaa hänelle lihaa joka on tällä kertaa lammasta. Olen huomannut että hän on katsonut naapurin koiraa sillä silmällä,että hän joko tappaa sen tai raiskaa.Raiskaatko sinä eläimiä.
- Näköjään helteet
sekottaa citikka tampioiden päät lopullisesti
- näyttävät
Kyllä näyttävät lopunkin seonneen.
- 222222222222222
näyttävät kirjoitti:
Kyllä näyttävät lopunkin seonneen.
Hulluja riittää.
- Erno Jäntti
222222222222222 kirjoitti:
Hulluja riittää.
Tidätkö hulluuden ja nerouden raja on erittäin ohut. Käyttääkö vaimosi tamppooneja. Kesä on tullut. Sitikkani nostaa lämmöt aika korkealle. Käytkö koskaan teatterissa. Rakastan teatteria ja taidetta,olen taiteellinen sielu. Minä en hikoile koskaan vaikka on kuinka kuuma en hikoile.
- Urmas Purnas
Minä en ole hullu ne muut on hulluja ne väittää että puhun itsekseni ja se on vale.
Ja kyllä on niin hikikin Camryn ilmastointi puhaltaa lämmintä, nyt tuli jano, missä ne kaljat on sanokaa, aijaa jääkaapissa no hyvä, AAHHHH no nyt mennään soskuun hakeen palkkaa, siellä on muuten hyvät liksat eikä työ oo raskasta.
Camryssa ei oo ruostetta. Erno mun lemmikkisika ei suotu menee sinne se menee aina naapurin ruosteiseen Corollaan kuskin penkille ja röhkii hirveesti, se pitää kaljasta. - Erno Jäntti
Et ole hullu. Eikä se haittaa jos puhut itsesi kanssa,kaikki me ollaan luojan luomia. Onko sinulla vaimo. Lopeta se kaljan juominen. En ole koskaan alkoholiin koskenut. Ajaako vaimosi polkupyörällä. Mikset ole töissä jos sossusta joudut rahaa hakemaan. Sossut pitäisi lopettaa ja näin minun puolueeni kokoomus tulee vielä tekemään. Pidän karpalomehusta,juotko sinä mehuja. Sinulla on lemikkisika teillä on varmaan lystiä yhdessä.
- Erno Jäntti Junior
Joo ei ole isi koskaan ole juonut se ryyppää vaan.
- lapset tarhaan
todella huono provo.
- Erno Jäntti
No jepulis. Nyt on Mersu alla. Tuli tehtyä kaupat. Olen erittäin tyytyväinen valintaani. Hyvästi sitikka. Äiti hoidettu takaisin vankilaan. Oli tyytyväinen Mersun hankintaani. Mutta olipa siinä viikon loppu äiti ja veli aiheutti hankaluuksia. Olen ihmeissäni veljen ruoka haluista hän syö minut konkurssiin. Nyt menen haistelemaan naisten polkupyörien istuimia. Olen myös varastanut yhdet isot alushousut pyykkinarulta haistellut niitä ja onanoinut.
- Tero Onanias Vatipää
Oliko kivaa, minä tykkään katsella naisia pusikoista, minulla on harmaa Toyota
se on hyvä kyttäysauto koska kukaan ei huomaa sitä.- Tero Onanius Vatipää
Multa jäi vähän yli kaksi vuotias Avensis pusikkoon seisoon kun se oli käyntiinlähdössä aikalailla ronaillut niin laitoin kourallisen viakraa tankkiin ja sinne pusikkoon se jäi seisomaan vinoon kuin pisantorni. joten älä anna viakraa sille Toyotallesi, siitä kyllä tulee kestoseisokki tojollesi. Minulla on ollut nyt sitte hermot kireellä vaikka olen onanoinut messenkerissä.
- Ceevitonen
Tero Onanius Vatipää kirjoitti:
Multa jäi vähän yli kaksi vuotias Avensis pusikkoon seisoon kun se oli käyntiinlähdössä aikalailla ronaillut niin laitoin kourallisen viakraa tankkiin ja sinne pusikkoon se jäi seisomaan vinoon kuin pisantorni. joten älä anna viakraa sille Toyotallesi, siitä kyllä tulee kestoseisokki tojollesi. Minulla on ollut nyt sitte hermot kireellä vaikka olen onanoinut messenkerissä.
Kovimpa on Citroen seksikäs Tojotan miesten mielestä kun tänne niin hanakasti tulevat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994