demokratiaa?

vänifäni

Kuulkaas nyt taaviankat, se ei ole mitään sananvapautta tai demokratiaa, että tulette täysin asiaankuulumattomien kommenttienne kanssa aukomaan päätänne palstalle, jonne teillä ei älylliset resurssit tunnu riittävän. Sitä kutsutaan moukkamaisuudeksi ja räkänokka-käytökseksi. Kasvakaa miehiksi jo. Se kertoo vain karkeasta harkintakyvyn puutteesta, hopeinen ave se onkin oikea harkintakyvyn helmi, kuinka yksilöölistä, wau!. Käytöstänne voi kommentoida lähinnä lapselliseksi, onko kivaa nolata itsensä anonyymisti, joskus olen kysynyt millä itse cruisailet, taitaa hävettää itteännekin kun ei kukaan koskaan paljasta, sitä omaa peltilehmäänsä. Ketään ei kiinnosta, jos autobildi on jotain mieltä, ei ketään, tai siis ehkä laumasieluista nillittäjää, mutta siihen se jää. Teitä varten pitäisi kehittää joku bittiraid, millä tuollaiset lustokuoriaiset saisi karkoitettua länsimaisesta kulttuurista. Ei ole miehen hommaa tuo mikkihiireily.

28

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fööniceeeviiiiis

samaa mieltä kanssasi, lustokuoriaset ja sitkalle naurajat vois lähettää rillaamaan jonnekin muualle, pari nettiteknikkoa mukaan

• Totta on kyllä.

Mutta minkäs sille mahtaa kun kieroon kasvaneita älyvapaita ja kateellisia riittää, että joutuu kysymään mistä niitä oikein tulee. No syykin on selvä ei riitä rahat kuin vanhan rotiskon ostoon ja loput rahat uhrataan AutoBild tapaisten lehtien ostoon.

• Ei ole

miehen hommaa aukoa päätä anonyymisti!! eli et ole vänifäni yhtään parempi kun muutkaan täällä pyörivät vaikka yritiät niin esittää

• sitikkasiiri

No ei kai kukaan nyt tälle palstalle kirjoittele omalla nimellään, ajattele vähän! Nimimerkin käyttö on täysin hyväksyttävää ja vakiintunut käytäntö nettifoorumeilla.

• sitikkasiiri

vastaus tarkoitettu nimimerkille "Ei ole", ettei tule väärinkäsityksiä

• vänifäni
        sitikkasiiri kirjoitti:

vastaus tarkoitettu nimimerkille "Ei ole", ettei tule väärinkäsityksiä

Jep, niin oletinkin, jos "ei ole" haluaa esittäytyä niin ihan vapaasti, voidaan vaikka tavata jos jotain asiaa, mutta edelleenkään,kukaan ei ole tullut in person länkyttämään autopildin testistä yhtään mitään, miksiköhän? Muotoilultaan sitikat ovat aina olleet aikaansa edellä, vielä jopa tänä päivänä, se on vissiin kaikkien pakko myöntää, ainut hyvän näköinen japanin muotoilu mun mielestä on vanha 70-luvun celica, sellaisella olisi ihan hienoa ajella, mutta muuten tuon kaukaisen kansan lootat on jäänyt aika vaisuiksi ja peesaamista tuntuu olevan, en tiedä pitääkö paikkaansa mutta olen kuullut, että kaukoidässä ei ole saatu aikaiseksi yhtään keskeistä innovaatiota autoalalta vaan ideat ovat tulleet hyvin pitkälti euroopasta/jenkeistä ja sitten sitä peesataan, vai onko jollain nimetä joku keskeinen läpimurto innovaatio siltä suunnalta, enkä nyt tarkoita mitään itsestään himmentyvää hanskalokeron valoa, vaan tyyliin cruise, ilmastointi, abs,esp jne...

• aikaansaseuraava
        vänifäni kirjoitti:

Jep, niin oletinkin, jos "ei ole" haluaa esittäytyä niin ihan vapaasti, voidaan vaikka tavata jos jotain asiaa, mutta edelleenkään,kukaan ei ole tullut in person länkyttämään autopildin testistä yhtään mitään, miksiköhän? Muotoilultaan sitikat ovat aina olleet aikaansa edellä, vielä jopa tänä päivänä, se on vissiin kaikkien pakko myöntää, ainut hyvän näköinen japanin muotoilu mun mielestä on vanha 70-luvun celica, sellaisella olisi ihan hienoa ajella, mutta muuten tuon kaukaisen kansan lootat on jäänyt aika vaisuiksi ja peesaamista tuntuu olevan, en tiedä pitääkö paikkaansa mutta olen kuullut, että kaukoidässä ei ole saatu aikaiseksi yhtään keskeistä innovaatiota autoalalta vaan ideat ovat tulleet hyvin pitkälti euroopasta/jenkeistä ja sitten sitä peesataan, vai onko jollain nimetä joku keskeinen läpimurto innovaatio siltä suunnalta, enkä nyt tarkoita mitään itsestään himmentyvää hanskalokeron valoa, vaan tyyliin cruise, ilmastointi, abs,esp jne...

Mazda oli 60 luvulla kopioinut BMW moottorin ja Tekniikan Maailma totesi siitä, että kiitettästi on esikuvansa näköinen. kaikki japsit olivat kai takavetoisia ja niin japsit kuin muut ovat sittemmin siirtyneet etuvetoon matkien Citroeniä joka oli maailman ensimmäinen etuvetoinen sarjatuotanto auto.
        Valitettavasti kopiot ovat aina kopioita.

• ettei totuus kuitesk
        aikaansaseuraava kirjoitti:

Mazda oli 60 luvulla kopioinut BMW moottorin ja Tekniikan Maailma totesi siitä, että kiitettästi on esikuvansa näköinen. kaikki japsit olivat kai takavetoisia ja niin japsit kuin muut ovat sittemmin siirtyneet etuvetoon matkien Citroeniä joka oli maailman ensimmäinen etuvetoinen sarjatuotanto auto.
        Valitettavasti kopiot ovat aina kopioita.

jos näin olisi ihmettelen sitä miksi ne "kopiot" toimivat paljon paremmin-yleensähän ne kopiot on paljon heikommin tehty-kerro mistä tämä sitten johtuu??
        Sanottakoon sitten vielä että JOKAINEN auto-alan ammattilainen tietää että japsit ovat kestävyydeltään,haluttavuudeltaan,paremmin hiinnan säilyttäviä kuin citroenin ja jos vaikka katsot vertailuja niin huomaat että citroenit eivät edes ominaisuuksiltaan pärjää sen kummemmin testeissä.

• vänifäni
        ettei totuus kuitesk kirjoitti:

jos näin olisi ihmettelen sitä miksi ne "kopiot" toimivat paljon paremmin-yleensähän ne kopiot on paljon heikommin tehty-kerro mistä tämä sitten johtuu??
        Sanottakoon sitten vielä että JOKAINEN auto-alan ammattilainen tietää että japsit ovat kestävyydeltään,haluttavuudeltaan,paremmin hiinnan säilyttäviä kuin citroenin ja jos vaikka katsot vertailuja niin huomaat että citroenit eivät edes ominaisuuksiltaan pärjää sen kummemmin testeissä.

Mitä nää autoalan ammattilaiset on, joita kovasti siteeraatte,onko ne ihmisiä jotka ovat kovasti sitä mieltä, että ovat auto-alan ammattilaisia, vai kenties niitä huoltomiehiä, joilta kyllä merkistä riippumatta jälki on aika ailahtlevaa. (Älkää vaan puhuko takseista mitään...)Monenkin ison autotalon asiakkaana voin sanoa, että valitettavasti työnlaatu on ollut tasaisen moitittavaa. Hinta on kyllä hirveä. Niin nyt kehiin niitä auktoritetteja joita palvotte, ketä ne siis on. Kaupallisia lehtitalojen työntekijöitä ei lienee voi laskea.
        Miten niin yleensä kopiot on heikommin tehtyjä, en ymmärrä logiikkaasi lainkaan, eikä sillä ole mitään tekemistä tämän ketjun kanssa.
        Testeihin tuijottajat, jotka eivät kykene muodostamaan omaa mielipidettä, voisi mennä keskustelemaan vaikka jonnekin muualle, eix vaan, täällä keskustellaan , tai siis pitäisi keskustella omista rakkineista, eikä nillittää jonkun toisen rakkineesta, ethän sinä sillä joudu ajamaan, joten mistä moinen kakeruus pohjautuu?? Heikko itsetunto, laumasieluisuus, seläntakaahuutelijat??

• tosin tiedän kuka oo
        vänifäni kirjoitti:

Mitä nää autoalan ammattilaiset on, joita kovasti siteeraatte,onko ne ihmisiä jotka ovat kovasti sitä mieltä, että ovat auto-alan ammattilaisia, vai kenties niitä huoltomiehiä, joilta kyllä merkistä riippumatta jälki on aika ailahtlevaa. (Älkää vaan puhuko takseista mitään...)Monenkin ison autotalon asiakkaana voin sanoa, että valitettavasti työnlaatu on ollut tasaisen moitittavaa. Hinta on kyllä hirveä. Niin nyt kehiin niitä auktoritetteja joita palvotte, ketä ne siis on. Kaupallisia lehtitalojen työntekijöitä ei lienee voi laskea.
        Miten niin yleensä kopiot on heikommin tehtyjä, en ymmärrä logiikkaasi lainkaan, eikä sillä ole mitään tekemistä tämän ketjun kanssa.
        Testeihin tuijottajat, jotka eivät kykene muodostamaan omaa mielipidettä, voisi mennä keskustelemaan vaikka jonnekin muualle, eix vaan, täällä keskustellaan , tai siis pitäisi keskustella omista rakkineista, eikä nillittää jonkun toisen rakkineesta, ethän sinä sillä joudu ajamaan, joten mistä moinen kakeruus pohjautuu?? Heikko itsetunto, laumasieluisuus, seläntakaahuutelijat??

mitähän jos sitten korjaist omat romusi sitten itse,ainahan niitä valttajia piisaa,kaikki pitäisi tehdä ,paskasta auto ja tottakait puoli ilman.
        No kyllä jos vaikka katsoo jotain vaatteita nyt vaikka esimerkkinä niin alkuperäinen on hyvä ,mut kopio ihan syvältä .
        Nimenomaan ainakin oma kokemukseni on valitettavasti negatiivinen citroenista mitä esim. jälleenmyyntiarvoon tulee ja vikaisuuteen.
        Laumasieluisuus-heh heh jos jotain sielua haet citroenista,olet kyllä ihan pihalla ja mitään yksilöllistä puoltakaan on helvetin vaikee löytää jos autoa kuitenkin rustataan satojatuhansia kappaleita-jo on meinaan yksilöllinen valinta...seläntakaahuutelijat...pistä numero peliin niin voin tulla ihan keskusteleen kasvotustekkin.

• kummallista vänkäämi
        tosin tiedän kuka oo kirjoitti:

mitähän jos sitten korjaist omat romusi sitten itse,ainahan niitä valttajia piisaa,kaikki pitäisi tehdä ,paskasta auto ja tottakait puoli ilman.
        No kyllä jos vaikka katsoo jotain vaatteita nyt vaikka esimerkkinä niin alkuperäinen on hyvä ,mut kopio ihan syvältä .
        Nimenomaan ainakin oma kokemukseni on valitettavasti negatiivinen citroenista mitä esim. jälleenmyyntiarvoon tulee ja vikaisuuteen.
        Laumasieluisuus-heh heh jos jotain sielua haet citroenista,olet kyllä ihan pihalla ja mitään yksilöllistä puoltakaan on helvetin vaikee löytää jos autoa kuitenkin rustataan satojatuhansia kappaleita-jo on meinaan yksilöllinen valinta...seläntakaahuutelijat...pistä numero peliin niin voin tulla ihan keskusteleen kasvotustekkin.

Miksi sinä et voi hyväksyä sitä, että jotkut ovat kanssasi eri mieltä Citroenista. Monet ovat siihen tyytytväisiä. Miksi haluat muuttaa tätä asiaa?

• höh höhöh
        kummallista vänkäämi kirjoitti:

Miksi sinä et voi hyväksyä sitä, että jotkut ovat kanssasi eri mieltä Citroenista. Monet ovat siihen tyytytväisiä. Miksi haluat muuttaa tätä asiaa?

juuri näin myös itsellesi

• vänifäni
        tosin tiedän kuka oo kirjoitti:

Ihminen joka tuntee tarvetta nillittää jonkun muun valinnoista , jotka ei tälle pallokalalle kuulu pätkääkään , siis en todellakaan halua keskustella kanssasi mistään saati tavata. Mitä oikein kuvittelet. Toki sitikka ihmiset keskivertoa parempia käytöstapoja omaavina (näemmä) voi keskustella kanssasi, jos sulla jokin asia painaa mieltäsi. Voit päästä koeajollekin jos oikein kauniisti pyydät. Numeroani nyt vielä vähemmän haluan antaa. Yksilöllisyydellä tarkoitetaan muista erottuvaa muotoilua tai teknisiä ratkaisuja, ei sitä, että autoa on tehty joku viis kappaletta, äähh miksi edes yritän selittää sulle jotain, unohda koko juttu ja hakeudu oman autosi palstoille.

• vastaus sinulle

tokkopa kukaan ostaa avea sillä että se olisi jotenkin yksilöllinen vaan erittäin varma toiminen auto jokapäiväiseen käyttöön eli juuri siihen mihin auto on tarkoitettukin.
      citroen yksilöllinen....joopa joo....

• Minä ihmettelen.

Se on vain tosi kummaa mikä tojomielisiä nii9nkuin sinäkin tulee tänne kirjoittamaan automerkistä jota ei tunne eikiä ole omistanut. Sitä et sinä eikä muut kaltaisesi kykene hyväksyttävästi selittämään.
        On se vain tosi kummallista.

• hohoijaaaaa
        Minä ihmettelen. kirjoitti:

Se on vain tosi kummaa mikä tojomielisiä nii9nkuin sinäkin tulee tänne kirjoittamaan automerkistä jota ei tunne eikiä ole omistanut. Sitä et sinä eikä muut kaltaisesi kykene hyväksyttävästi selittämään.
        On se vain tosi kummallista.

no minä olen ainakin omistanut/omistan citroenin ja sanon ihan suoraan ettei siinä ole mitään yksilöllistä kuin pikuviat ja kaasunestejousitus,tosin eipä sekään nyt niin kummoinen ole.
        Ei siinä ole mitään kummallista.

• vänifäni

mix just hopeinen, ku kaikilla muillakin on sellainen, vai? Tutki muotokieltä ja koita olla puolueeton, kumman tehtaan vehkeet ovat massasta erottuvia? Puolueettomasti...

• punais.vänifäni rups
        vänifäni kirjoitti:

mix just hopeinen, ku kaikilla muillakin on sellainen, vai? Tutki muotokieltä ja koita olla puolueeton, kumman tehtaan vehkeet ovat massasta erottuvia? Puolueettomasti...

Olen aina sanonut että pidän uusista citroenista muotoilun takia,en muusta.
        Mutta sen väitän että jos autoa tehdään miljoona niin yksilöllisestä autosta on turha puhua vai väitätkö toista??
        Olen muuten nähnyt paljon hopean värisiä citroenejakin,joten ei kait väri pilaa autoa(ei muuten ole hopean värinen auto minulla ,eikä tojo)
        Kun aina kehutte citroenin ajettavuutta esim. japseihin verrattuna niin se on itse petosta,ainakaan autolehdet eivät asiaa tue,eikä omatkaan kokemukset C5 mitään erityisen mairittelevia ole.
        Ehkä citroeninkin kannattaisi olla keksimättä niitä "innovaatioita"...laittaisivat edes perusasiat kuntoon ,vaan eivät jatkuvasti vuodesta toiseen erittäin vika alttiiden autojen maineessa ja niistä johtuen jälleenmyynti arvokin suorastaan surkea.Ei pyörää joka vuosi tartte uudestaan keksiä ja ainakaan maksattaa jokaista tuotekehittelyä asiakkailla.Kyllä niitä japseistakin on keksintöjä tullut,mutta jääköön ne nyt mainitsematta...jos jotakin autoista tiedät niin varmaan tiedät mitä sieltä on tullut.

• C5 3.0 HdiA
        punais.vänifäni rups kirjoitti:

Mutta sen väitän että jos autoa tehdään miljoona niin yksilöllisestä autosta on turha puhua vai väitätkö toista??
        Olen muuten nähnyt paljon hopean värisiä citroenejakin,joten ei kait väri pilaa autoa(ei muuten ole hopean värinen auto minulla ,eikä tojo)
        Kun aina kehutte citroenin ajettavuutta esim. japseihin verrattuna niin se on itse petosta,ainakaan autolehdet eivät asiaa tue,eikä omatkaan kokemukset C5 mitään erityisen mairittelevia ole.
        Ehkä citroeninkin kannattaisi olla keksimättä niitä "innovaatioita"...laittaisivat edes perusasiat kuntoon ,vaan eivät jatkuvasti vuodesta toiseen erittäin vika alttiiden autojen maineessa ja niistä johtuen jälleenmyynti arvokin suorastaan surkea.Ei pyörää joka vuosi tartte uudestaan keksiä ja ainakaan maksattaa jokaista tuotekehittelyä asiakkailla.Kyllä niitä japseistakin on keksintöjä tullut,mutta jääköön ne nyt mainitsematta...jos jotakin autoista tiedät niin varmaan tiedät mitä sieltä on tullut.

Noinhan se on jos ei ole kokemuksia ja käyttä tuota tojoterojen liturgiaa.

• vänifäni

Määrittele erittäin varma (kerrottakoon nyt myös sekin että erittäin varmat päivätkään ei ole varmoja, joskus tuntuu kun törmää tällaiseen erittäin varmaan kaveriin, että ko menetelmää on yritetty...), ei sellaista olekaan, kaikki ihmisen tekemä hajoaa, vai väitätkö kenties muuta, kyse on siitä miten panostat huoltoihin, eli löytyykö rahaa ylläpitää kotteroa, jotenkin vaikuttaa että nää länkyttäjät on aika persaukista porukka, jotka säälittävästi säästävät kun tekevät itse, ei se oo mitään säästämistä, se vaan lykkää pommia seuraavalle kotteronne omistajalle, teiltä pitäisi hitsata konepelti kiinni. Jos koslanne on erittäin varma, ei hyvää päivää mikä termi!...miten niitä kaikenkarvaisia lootia sitten löytyy määräaikaishuoltojen ulkopuolella sieltä nostureilta, miten? Ihan kaikkien merkkien huolloissa on abaut saman mittaiset jonot, eikös vaan...
        Puhun kokemuksesta, myös siitä sinun merkistäsi. Erittäin varmaa kesää kaikille nerittäin varmoille päskilerseille...

• finni fännille
        vänifäni kirjoitti:

Määrittele erittäin varma (kerrottakoon nyt myös sekin että erittäin varmat päivätkään ei ole varmoja, joskus tuntuu kun törmää tällaiseen erittäin varmaan kaveriin, että ko menetelmää on yritetty...), ei sellaista olekaan, kaikki ihmisen tekemä hajoaa, vai väitätkö kenties muuta, kyse on siitä miten panostat huoltoihin, eli löytyykö rahaa ylläpitää kotteroa, jotenkin vaikuttaa että nää länkyttäjät on aika persaukista porukka, jotka säälittävästi säästävät kun tekevät itse, ei se oo mitään säästämistä, se vaan lykkää pommia seuraavalle kotteronne omistajalle, teiltä pitäisi hitsata konepelti kiinni. Jos koslanne on erittäin varma, ei hyvää päivää mikä termi!...miten niitä kaikenkarvaisia lootia sitten löytyy määräaikaishuoltojen ulkopuolella sieltä nostureilta, miten? Ihan kaikkien merkkien huolloissa on abaut saman mittaiset jonot, eikös vaan...
        Puhun kokemuksesta, myös siitä sinun merkistäsi. Erittäin varmaa kesää kaikille nerittäin varmoille päskilerseille...

terveiset vaan sinne satakuntaan,pyöriskeleen eron kiemuroissa-onnea ja menestystä sitä todellakin tarvitset.
        Sulle varmaan ne varmat päivät eivät ole varmoja,mutta onhan ne yksilöllisiä.
        säälittäviä jotka tekevät itse???...jokuhan ne aina kuiteskin tekee,toiset mitä osaavat,toiset mitä haluavat-sellaista elämä on.

• Joo ja
        finni fännille kirjoitti:

terveiset vaan sinne satakuntaan,pyöriskeleen eron kiemuroissa-onnea ja menestystä sitä todellakin tarvitset.
        Sulle varmaan ne varmat päivät eivät ole varmoja,mutta onhan ne yksilöllisiä.
        säälittäviä jotka tekevät itse???...jokuhan ne aina kuiteskin tekee,toiset mitä osaavat,toiset mitä haluavat-sellaista elämä on.

Satakunnan nimi tulee siitä, että sieltä löytyy joka hetki satakunta puolihullua vänäfäniä tai sekopäätä. On hyvinkin nimensä veroinen.

• 28
        punais.vänifäni rups kirjoitti:

Kerroppa nyt ne japskien keksinnöt autotekniikkaan. Niitä ei nimittäin pahemmin taida olla. Japanilaiset ovat vain tehokkaasti kopioineet muiden keksinnöt ja soveltaneet niitä ja kun siihen on yhdistetty aikoinaan kurinalainen kulttuuri ja kasvojen menettämisen pelko ja muut perinteet, syntyi tehokas ja laatuun kykenevä tuotantotapa. Se oli lisäksi melko kustannustehokas.

Japani ei ole enää entisensä, yritykset eivät enää hoida työntekijöitään hautaan saakka ja länsimainen "rappiokulttuuri" on jo saanut otteen. Tämä on näkynyt mm. Toyota-konsernissa. Kasvuhimot ja voittojen maksimointi on vienyt laadun viemäristä alas aiempaan verrattuna. Tästä kertovat lukuisat takaisinkutsut, joita japanilaisvalmistajalla aikoinaan ei pahemmin ollut. Osasyynä on myöskin jenkki- ja EU-valmistajien kiristynyt kilpailu. Varsinkin jatkuvaasti kiihtyvä valmistajien profiloituminen, missä esim BMW ja Audi ovat onnistuneet mainiosti (Audi, entinen kansanauto, mielletään nykyään premium merkiksi ja jota myös PSA yrittää kovasti uudella DS-sarjalla) on myrkkyä japanilaisille.. heille sopii parhaiten tuo kopioiva ja soveltava massatuotanto.

• tojo ja tuulipuku

Tuosta tojokuskin vastaksesta kuului selvästi tuulipuvun kahina.

• anocitikka

Turha nauraa Citikalle, merkki on erittäin arvostettu autoilu- ja tuningpiireissä.
      Se ettei merkki säilytä arvoansa niin hyvin kuin muut eurooppaliset merkit, ei ole mitään tekemistä yksilöllisyyden kanssa, päin vastoin.

• asiantuntija.

mitä te tyhmät kinaatte selvästä asiasta citikka ja muut ranskikset on ja pysyy automaailman vitsinä.

• sitikkasiiri

Olisi ihan oikeesti kiinnostavaa tietää minkä alan asiantuntija antaa tällaisen lausunnon ja millä perusteella!

• asiantutija

Minä olen todella nerokas proctologisti, huippuälykäs vielä , joo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6448
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      83
      4933
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      105
      3191
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3032
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2235
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1616
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1211
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1192
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1106
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      884
    Aihe