Onko joillakin hieman taipumusta oman elämänsä tyrkyttämiseen ja todellisuutta paremman tilanteen kertomiselle Facebookissa?
- Luuletteko oikeesti, että vittu jotain kiinnostaa se teidän elämänne ja se harrastamanne teeskentely ei paista läpi?
Nyt äly hoi!
8
208
Vastaukset
- hyllyvä pylly
mitä se kellekkää kuulluu jos käyn aamulla heti herättyäni naamassa kattomassa mitä muille kuuluu ja kirjottamassa millainen aamukakka mun lapsella tuli ja oikeen valokuvat kera ja päivällä päivittelen suojatöisä lissää kuulumisia ja kerron vaan ne asiat mitkä meni hyvin ja sitten teen lissää lapsiaki ku muutki ja elän niinku muut ja niin edelleen oon vähän maalainen ja mun pittää laittaa lissää kuviaki ku me käytiin tivolissa siis hupisaarssa tossa viikonloppuna mieheni ja lasteni kanssa ja voi vittu ku tulis kuula ja tappas jos nyt rehellinen oon...........
- ÄlykäsIndividualisti
Minä en harrasta facebookia. Minä harrastan tieteitä ja taiteita, ylipäänsä korkeakulttuuria. Tärkeältä ja hyvin palkatulta työltäni jäävän vähäisen vapaa-aikani käytän matkusteluun kulttuurisesti merkittävissä kohteissa, ja henkevään keskusteluun ja väittelyyn runsaslukuisen älykkö-ystäväpiirini kanssa. Minä elän Oikeaa Elämää, johon facebook ja tuulipuvut eivät kuulu! Mutta minä olenkin sivistynyt ja hyvännäköinen kaupunkilainen, en mikään maalaisjuntti. Suonissani virtaa sininen veri, olen sukua Euroopan aatelisille. Toisin sanoen -olen Parempi Ihminen.
- isoperse-iita
Minä luen Facebookista muiden kuulumiset säännöllisesti, aamuisin, päivisin, iltaisin ja päivitän omaa statustani. Kiva kun on naamakirja, niin ei tarvitse muuta kuin matkia toisten perhe-elämää.
Ärsyttää ihmiset jotka ovat vain taustalla tai eivät ole naamassa ollenkaan. - Yhteydenpitäjä
Minuapa kiinnostaa facebook ja sen tuomat tarinat perheenjäsenten elämästä ja kuulumisista, kun asuvat pitkin poikin suomea niin ei viitsi ihan joka päivä soitellakaan vaikka tosi rakkaita ovatkin, ja ikävä vaivaa.
Minulla onkin facebook -kavereina VAIN perheenjäsenet! Että on siitä hyötyäkin... - itse naamaton
"Minulla onkin facebook -kavereina VAIN perheenjäsenet! Että on siitä hyötyäkin..."
- Oikein!
Enin osa kuitenkin Facebookin käyttäjistä on sellaista porukkaa, joiden persoonaa ei kukaan jaksa livenä, eli siksi kysellään Facebook.kavereiksi kaikki kaltaisensa entiset inttikaverit ja naamatutut -jotta saadaan 200 kaveria, eli ollaan muka suosittuja;)
Uteliaiden, kateellisten, vittupäiden teeskentelykenttä koko naama.
Oikein kätettynä kyllä naamakirja hyvä, mutta kun kukaan ei jaksa niitä itsensä ja elämänsä tuputtajia ja muuten vain toisten elämästä kiinnostuneita kateellisia! - kiia g
Mulla facebook on alkanut oikeesti ahdistaa. Mietin vaan että että jos poistun sieltä niin pidetäänkö mua "pimahtaneena"? Kertokaa profiilinne poistaneet kokemuksianne fb afterlifesta?
- lyndsey
No kyllähän siinä voi tulla ihmettelyjä tyyliin "mikähän sille nyt tuli"..
- fb säästä rahaaki
Kateellinen epäsosiaalinen tyyppi taijat olla. Mitä se sua haittaa jos ihmiset siellä roikkuu, ympäristölle parempi kun kohtaavat toisensa siellä mitä saastuttavilla autoilla hurisuttelisivat pitkin kylie.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h82768Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141463- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948