Saksalaislääkärit suosittavat Platinium

vesi eheyttää?

Onko Suomessa kokemuksia Platinium-liuoksen käytöstä seksuaalisen suuntautumisen eheyttämisessä? Minkä potenssin valmiste olisi toimivin?

http://ranneliike.net/teema/katoliset-laakarit-saksassa-antavat-homeopaattista-eheytyshoitoa-homoille?msg=dhx0&srt=2&cid=3&aid=5623

http://www.spiegel.de/wissenschaft/medizin/0,1518,766184,00.html

6

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homeopaatti vastaa

      Kannattaa käyttää tässä asiassa vain koulutettua klassista homeopaattia, joka osaa valita yksilöllisen hoidon - eikä mitään kotiapteekkia. Jos oireet aluksi pahenevat, niin muista, että kyseessä on ihan normaali puhdistusreaktio.

    • vesi eheyttää?

      Voitko suositella jotakin homeopaattia sukupuoli- ja seksuaalikysymyksissä? Matka ei ole este. En tunne alaa enkä tiedä, miten klassinen homeopatia eroaa muista suuntauksista. Kirjoitit puhdistusreaktiosta ja oireiden pahenmisesta aluksi. Tulee ensi alkuun siis lisää impulsseja - ihastumisia saman sukupuolen ihmisiin, seksuaalista kiinnostusta - ja miten pitkään puhdistumisprosessi kestää? Onko muutos eheäksi heteroksi mahdollinen?

      • classicus

        Suosittelemme Sinulle klassista kristittyä homeopaattia, joka voisi yhdistää korjaavaan terapiaasi homeopaattisten valmisteiden rinnalle Saksan kristittyjen lääkärien suositteleman "uskonnollisen neuvonnan". Vaihtoehtohoidoista paran avun identiteettisi korjaamiseen saat homeopatian ja sielunhoitoterapian yhdistelmästä. Ota rohkeasti yhteyttä koulutettuun homeopaattiin ja varaa aikaa neuvontaa varten. Saat varmasti katetta rahoillesi.


    • rikotusta ehjäksi

      Klassisesta homeopatiasta löysinkin tietoa. Siinä ei yhdistellä eri aineita vaan keskitytään vain homeopaattisiin valmisteisiin. Mutta miten on? Tietoa, pliis, ketkä Suomen homeopaateista tuntee näitä seksuaali- ja sukupuoliasioita? Kenellä on hengellinen puoli myös hallussa?

    • skebå

      Tähän "sairauteen" tehoaa homeopatia yhtä tehokkaasti kuin muihinkin. Sen skeptikkona joudun nyt myöntämään...
      Sillä se lähtee millä tulikin, potensointi ratkaisee.

    • hei halloo...

      Mitä tarkoitat "skebå", mitä tämä tarkoittaa sukupuoli-identiteetin ja seksuaalisen suuntautumisen kannalta? "Sillä se lähtee millä tulikin, potensointi ratkaisee."

      Miksi useampi homeopaatti ei vastaa? Miksi sielunhoitaja-homeopaatit eivät kommentoi? Miksi skepot puuttuvat identiteetin ja seksuaalisuuden ongelmiin tällä homeopaattien palstalla? Kummallista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe