Taas RS3 otti voiton

RS3

1. Audi RS3
2. Porsche Cayman R
3. BMW 1er M Coupe

http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/bmw-1er-m-coupe-audi-rs3-porsche-cayman-r-neue-sportwagen-im-vergleichstest-3706309.html?show=2

RS3 on selvästi luokkansa paras auto ja RS3:sen suorituskyky on myös aivan omaa luokkaa. Audi se vaan osaa!
Toki Cayman ja 1er ovat myös hyviä autoja.

11

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mökkimatkoilleko?

Missä suhteessa tavalliselle kolmilapsiselle hyvätuloisellekin ja asuntovelkaiselle perheelle nuo ovat kilpailukykyisiä autoja. Jos yhdenkin järkisyyn keksit miksi tuollaisia kannattaisi hankkia omilla rahoilla, niin kuulisin mielelläni...

• ----

No ei nuo olekaan suunnattu millekään velkaiselle perheelle. Pitäisikö kaikkien autojen sitten olla jotain halpoja ja tilavia? Autoja katsos kun on monenlaisia. Sitä paitsi varakkaalle pienelle perheelle RS3 on passeli vaihtoehto.

• ja sanomana on?

kyllä jokainen 90-luvun A3:lla ajava amis voi taas olla ylpeä. Onnea!

• Aatelinen1

Kyllä noihin autoihin saa olla jo todella varakas. Ainoaksi autoksi noista ei ole yhdestäkään perheelliselle.

• Kokemus kunniaan

Höpö höpö. Meillä on 3 hlö perhe ja autona on A3 Sportback. RS3:ssa on samat tilat kuin perus Sportbackissa ja hyvin olemme A3:lla tulleet toimeen.

• Audisti1

No saa olla kyllä kuin sillit suolapurkissa matkoilla. Meillä kans 3 henkinen perhe, 2 aikuista ja yksi taapero turvaistuimessaan. Kuljettimena meillä S3 sportbacki, jossa neliveto syö hieman tuota tavaratilaa. Mieluiten kuljetaan toisella tilavammalla autollamme. Ainoaksi autoksi en huolisi lapsiperheellisenä tuota A3, S3 tai olkoon vaikkapa RS3. Eri asia tietenkin, jos ei tarvitse matkustaa pidempiä matkoja kuin silloin tällöin ja tavarat mahtuu takakonttiin.

• seat kuski

miten neliveto syö tavaratilaa

• kivoja kaikki

onko noilla testeillä oikeasti jotain merkitystä kun puhutaan tuon luokan autoista?
      Harvalla on mahdollisuus Suomessa käydä ulosmittaanassa kaikkia ehoja ja ominaisuuksia mitä kyseisissä autoissa on.
      Eli eikös noissa ole tärkeintä se mistä sattuu tykkäämään ulkonäön- ja merkin puolessta.
      Ainoastaa tenaville jotka kehuvat autolehtitiedoillaan tuosta voi olla merkitystä, ainakin tämän palstan perusteella.

• S3:n ominaisuudet tulee esille joka kilometrillä eikä tarvitse ajaa ylinopeutta; tarkka ohjaus ja jäykkä alusta takaa kuskin tunnon autoon ja tiehen-> auto pysyy näpeissä. suorituskyky helpottaa erityisesti ohituksia rekoista ym., isot eli tehokkaat jarrut saavat pysähtymään nopeammin, turvallisuutta sekin.

• voi pikku poikaa

eiköhän nuo muutkin täytä nuo kertomasi ehdot ihan yhtä hyvin, vai olet kokeillut kaikki kolme?

• öky1111

Jokainen tallaan tallaan tavallaan, ja köyhät kyykkyyn ! jos ei ole vara rs3 tai muuhun vastaavaan niin osta sitten 1.6. a3 :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4659
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      272
      2376
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2247
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1642
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe