Puhdistaja

Rouva 54

Tämä sattui viime kesänä, taisi olla kesäkuun alkupuolella ja on tositapaus.
Olen 54 vuotias leskiruova ja minulla pieni kesämökki upean järven rannalla.
Naapurimökissä oleskelee kesäisin kaupunkilaispariskunta ja heidän hivenen
ujo 19 vuotias poika olkoon nimi nyt vaikka petri(keksitty).
Poika on monesti useammankin yön yksin mökillä ja viime kesän alussa
sain pojan kiinni itseteosta kun hän oli ulkohuussini alla kurkkimassa ja runkkaamassa kun kävin asioilla.
Annoin pojalle kunnon tukkapöllyt (olen aika riski maatalon emäntä)
antaessani pojalle selkäsaunaa kiihotuin itsekkin hiemän kun nuori poika
haluaa katsella tämmöistä hieman ylipainoista vanhaa akkaa, ja aloinkin miettiä mitä keksisin että saisin tästä pojasta itselleni lelun kesäisin.
Puhuttuani pojan kanssa ja uhkailtuani että ilmoitan hänen vanhemmilleen
hänen touhuistaan poika naama punaisena suostui vessaorjakseni.

Tein pojalle listan mitä vessaorjan tehtäviin kuului.

Ensimmäinen kerta pojalle tulikin jo illalla, kävelin ulkohuussille päin ja näin
pojan heidän mökkinsä pihalla heittämässä tikkaa, vanhemmat olivat taas kyläilemässä joten katsoin tilaisuuden tulleen.
Huikkasin pojalle että seuraa perässä heti, poika tulikin juoksujalkaa perääni, kävelimme ulkohuussille ja käskin pojan avata huussin oven.
Sisälle päästyämme määräsin pojan nostamaan hameeni ylös ja laskemaan
pikkuhuosuni alas, poika teki mitä käskin ja huomasin jo kuinka hänen alakerrassa olo kohouma huosuissa.
Istuin alas tarpeilleni ja poika katsoi vieressä naama punoittaen, ähisin tahallaan hieman liioitellusti ja kun olin valmis käskin pojan huussin lattialle makaamaan selälleen.
Laskin hitaasti takapuoleni pojan naaman päälle ja sanoin että nyt alat nuolemaan perseen ja pillun puhtaaksi, täällä ei enään käytetäkkään wc paperia.
Poika nuoli isoa hikistä persettäni puhtaaksi ja yökkäili samalla, sanoin että lopeta se yökkääminen sillä tämä tulee olemaan sinun koko kesän tehtävä.
Perseeni putasattua määräsin pojan nuolemaan kusisen vittuni puhtaaksi ja nuolla piti niin kauan että minulla tuli.
Päästettyäni pojan altani huomasin että hänellä oli tullut koska veryttelyhousut olivat ihan märät, käskin ottamaan housut pois ja pukemaan minun mummoalkkarit jalkaansa. Poika teki niin kuin pyysin ja sanoin että seuraava putsaus on sitten aamulla.
Siinä kesä meni nopeasti pojan putsatessa perseeni ja vittuni satoja kertoja.
Nyt odottelen jo että he saapuvat taas mökilleen ja pikku putsaajapoikani pääsee taas töihin.
Olen keksinyt hänelle paljon uusiakin nöyryyttäviä tehtäviä, ehkä jo sunnuntai iltana hän saa nuolla koko hikisen kroppani saunasta tultuani ja olen kasvattanut kunnon karvapehkon alapäähäni että vittuni tuoksuu kunnolla kun pidän useamman päivän kumisia pikkuhousuja enkä pyyhi vittuani kusella käydessä, taitaa petrille tulla mukava kesän aloitus.

31

16980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rouva 54

      Ottaisin mielellään vinkkejä muiltakin mitä petrille keksitään, lupaan toteuttaa hyviä ehdotuksia ja ilmoittelen niistä sitten myöhemmin miten toimivat.
      Kiitokisa etukäteen.

    • SM

      Olet kyllä hyvät rangaistukset keksinyt poikaparalle, mutta laitappa nyt tuo Petri
      putsaamaan vessanalunen paljain käsin pelkästään sinun pikkuhousut jalassa.

      Voisit myös alkaa hoitaa tuon virtsaamisen suoraan Petrin suuhun.

      Laita Petri pesemään käsin likaiset alusvaatteesi järven rantaan niin että muutkin mökkinaapurit näkevät hänet.

      Käske poika makuuhuoneeseesi ja levität tavarasi näkyviin ja käske poika runkkaamaan niin että tulee ja sen jälkeen syömään omat spermansa lattialta.

      Tässä näitä muutamia ehdotuksia, lisää voin laittaa myöhemmin.

      • Haluikkaita on

        Erosin viisi vuotta sitten ja ajattelin kokeilla nuorempaa, olen 52v rehevä eukko. Yllättävän helppoo oli saada nuoria sänkyyn. Kyllä kun komentaa saa nuorenkin tekemään mitä haluu. Olen tykästynyt kun annan suihin päältä vittua ja saan kunnolla, välillä suihkun kera mutta ei haittaa. On poikia mitkä tulee uudelleen "käsittelyyn" kun ilmeisesti haluavat olla naisen komennossa.


    • kunnon kipua

      piiskaa sitä polttoraispuskalla palleille.

    • Rouva 54

      Kiitoksia vinkeistä, tuon alusvaatepesun taidan ainakin toteuttaa sekä voisin harkita tuota suoraan suuhun pissaamistakin.

      Lisää vinkkejä vain tulemaan, minulla on aika paljon tykötarpeita täällä mökillä
      sekä ostaakkin voin mikäli niin hyviä ehdotuksia tulee.
      Loppukesästä voisin jopa harkita pillun antamista pojalle jos kesä hyvin menee.

      • Poika kuriin

        Jos sinulla on joku mies, joka panee sinua paljaalla, niin nuoleta pojalla
        vastanaitu pillusi puhtaaksi. pissatb olisi myös hyvä juottaa suoraan pillusta.
        Anna pisun roiskua kun saat orkun.


      • Humbrey Bogart

        Onko poika saanut jo pillua?


      • Kesälesli 53
        Poika kuriin kirjoitti:

        Jos sinulla on joku mies, joka panee sinua paljaalla, niin nuoleta pojalla
        vastanaitu pillusi puhtaaksi. pissatb olisi myös hyvä juottaa suoraan pillusta.
        Anna pisun roiskua kun saat orkun.

        Jäin kaupunkii kolmeksi kuukaudeksi kesäleskeksi, poika alkon kulmalla pyys hakemaan viiniä. Sanoin etten hae mutta voin tarjota kotonani, tuli ja juotiin välillä väkeviäkin. Kun laitoin aamutakin päälle huomasin kun katselee helman välistä pilluani. Sanoin että jos haluu katsella niin riisuu housut pois ja naama punasena riisu sesovan kalun, tuli viereeni istumaan ja seisaaltani näytin pilluani. Työnsin pään haaroihini ja poika rupes nuolemaan, sit vein sänkyyn ja sanoin että jos haluu pitää nuolla ensin. Siinä järjestyksellä mentiin koko kesä välillä molempiin paikkoihin. Kun toinen suostuu niin tulee kaikkea kokeiltua, tuntu ettei kesällä muuta tullu kun antanut suihin ja panettanut itseään. Onneksi vielä välillä on tilaisuuksia rietastella kunnolla.


    • oksettaa..

      te ootte SAIRAITA!!! Hyi juma...

    • Rouva 54

      Miestä ei ole, mutta viikonloppuna voisin yrittää löytää miehen ja saisi poika
      tulla aamulla putsaushommiin , kiitoksia vinkistä 'poika kuriin.

    • Poika kuriin

      Mites kävi. Saiko kyrpää?

    • Rouva 54

      En löytänyt ketään mutta ensiviikonlopulle on tiedossa nuorempaa herraa
      ja pojan olen käskenyt jo paikalle lauantai illaksi, saa katsella vierestä ja sen jälkeen putsata paikkani tuoreeltaan. Lisää vinkkejä ensi lauantaille jos keksit jotain 'poika kuriin.

      • Saisinpa minäkin

        Tuollaisen rehevän rouvan karvaisen pillun kusisuihkut ja nuoleminen on parasta mitä saattaa mies tehdä. Kateeksi käy Petriä.


    • Poika kuriin

      Päästä pieniä pissasuihkuja pojan suuhun kun se puhdistaa.
      Ihan tässä itsekin innostuu...

    • Äggberg

      Rikas mielikuvitus.On hullun ainut huvitus....

    • Rouva 54

      Juhannus meni ja poika oli paikalla putsaamassa minut useamman kerran.
      Pissasuihkut sai myös suoraan tuherosta ja yhden kerran shamppanjalasista
      juoda.
      Aloitin myös petrin anuksen venytyksen, ensin kondomia makkaran päälle
      ja kunnon panoa pojan takapuoleen, olipa mukava kuunnella kun iso poika
      ulisee.
      Sai vielä palkinnoksi putsata makkaran panon jälkeen.

      • Poika kuriin

        Kyllä Petrin kelpaa. Tuo on nuorelle pojalle suuri kunnia.


      • Thor Yngve
        Poika kuriin kirjoitti:

        Kyllä Petrin kelpaa. Tuo on nuorelle pojalle suuri kunnia.

        Voi kun pääsisi tuollaisen rouvan komentoon. Aamukuset olisi mukavan maukkaat ja keltaiset.


    • Ite lukee ja runkkaa

      Tän on kirjottannu joku parisuhteessa ja puutteessa elävä mies. Aivan hirveetä paskaa!!!!!!!!!!

      • Kammottavaaa!!!

        Samaa mieltä. Kauheaaaa!!!!

        Ja mekin luettiin!! Hirrrrrveääää!!!

        Runkkasitko sä?


    • facesittingslave..

      No miltä rouva tämä ajatus tuntuu....

      Sidot sen pojan joskus tiukasti selälleen ettei se pääse paljoa liikkumaan.

      Olet syönyt hernekeittoa, sipulia ym. hyvin "palavaa" ruokaa...

      Puet päällesi sopivan pitkän ja leveän hameen.. tiivistä kangasta tai nahkaa, ehkä alushameen kanssa...

      Sitten istut pojan naaman hameesi alle nenä hieromaan avuttomana peppureikääsi.

      Kuvittele niitä aromeja tiiviin hameen alla kun päästät polttavan kuumia tuhnuja suoraan poikaparan nenään ja kieleen.

      Poika tottelee kiltisti, sillä ellet anna ilmaa muutaman minuutin väliin, käy happi vähiin hameesi alla.

      Jos haluat todella herkutella, voit tällä tavalla järjestää pojalle ahtaat oltava nauttivan ahterisi alla.

      Itsekin toki haluisin kokea miltä siellä tuntuisi, avutonna hameesi alla.

    • Kummia ja kakkaa

      Jos olet oikeasti rouvashenkilö niin kirjoita minulle osoitteeseen [email protected]

      Laita kuva mukaan kiitos.
      Saatan vaikka innostua sopimaan kakkaiset treffit kanssasi.

    • Rouva 54

      Ollut aika kiirettä tämä syksy, mutta palaan asiaan kun aikaa löytyy taas.
      varo mitä toivot facesittingslave ..

    • Poika kuriin

      Olet ihana! Pääsisimpä kuritukseesi.

    • facesittinslave

      Missäpäin suomea asut?

      Olen toki ottanut huomioon mitä toivon, mutta jos sinä siitä nautit ja saat monia orgasmeja, toki olisin valmis.

      Minä asun lähellä pääkaupunkiseutua, sekä minulla on aikaa milloin vain.

      en kyllä ole enää poikanen, vaan jo viisissäkymmenissä.

      Niin, minulla on iso nenä joka kuulemma tuntuu pepussa hyvältä.

      Minua kiinnostaa.

      Entä sinua?

      Jos kiinnostaa niin vaihdetaan yhteystietoja :)

    • oot täysin hullu!!!

      tosi sairasta touhua!!!

    • Olisi kiihottavaa saada kunnon nöyryytystä Sinulta.
      Olen alistuva naiselle ja haluaisin kunnon koulutusta
      juuri sinunkaltaiselta ennakkoluulottomalta naiselta.

      Nuoletusta, pissan juottamista, spermojen siivousta,
      myös piiskalla ojennusta, nipistimiä palleihin, nänneihin jne.

    • Ihanaa meininkiä

      Kiihottava juttu ja lisävibat siitä että olen itsekin nimeltäni Petri. Kiitoksia siitä, että jaoit tämän upean jutun.

    • Sinäoletaivanvitunsairas

      Sinä olet sairas AP, isot luulot itsestäsi ja mitä jos pojalla oli tyttöystävä ja sinä käytit poikaa törkeästi seksuaalisesti hyväksi?

    • Kiihoittavaaaaaah!!!!

    • Anonyymi

      Ois varmaan tukalaa olla sun alla kuin pyörän satula, paljas pyllyreikä nenää vasten ja kieli nuolee pilluasi..
      Sinulla olisi todella mehevät ilmavaivat ja sidottuna joutuisin haistelemaan kun päästelisit suoraan mun nenääni..
      Oletko orjallesi tuota tehnyt?
      Minä voisin alkaa sun pieruorjaksi...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      381
      3591
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      129
      2529
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      127
      1792
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1270
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1137
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      50
      1125
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      162
      1104
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      63
      1074
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      908
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      50
      882
    Aihe