Luopuminen
Luopuminen
25
293
Vastaukset
- ????????????
Eiköhän suurin osa suomalaisista kasteta jo lapsina. Jotkuthan tuntuvat käyvän kasteella aikuisenakin useamman kerran. Luopuuko he useamman kerran paholaisesta?
- ap
Luovun naisesta. En enkelistä, en paholaisesta.
- no siitä sit
joutiki luopuun.
- nAinen*
Minäkin luovun miehestä.
Oikeastaan luovun haaveesta, koska ei voi luopua sellaisesta, mitä ei ole koskaan ollutkaan. Ihan ensiksi luovun näistä palstoista. Näkemiin kanssakaipaajat!
Hyvää kesää kaikille! :)- ap
Palstoista luopuminen on hyvä ja pitkä askel. Hyvää kesää sinulle myös! :-)
- lady of light
Minä luovun näistä palstoista myös. Olen käynyt täällä harvoin ja nyt se loppuu.
Kesä, rakas aviomieheni ja karvalapseni odottavat.. Se on moro.
Hyvää kesää ja jatkoa kaikille! :)- ap
Hyvää kesää sinulle myös!
- mainos.
Luovu ,saat tilalle jotain uutta!!
- On se helppoo ,
Kolme sanaa nettiin ja se on siinä !
- ap.
Heh. Kaikki mitä päättelit, meni päin hevon peetä.
- Tuskinpa
ap. kirjoitti:
Heh. Kaikki mitä päättelit, meni päin hevon peetä.
Jos kolme sanaa tänne riittää luopumiseen niin ei oo kuule ollu mitään ""
- ap
Kaikki on eletty, tehty ja sanottu oikeassa elämässä. Ei sanat tänne auta mitään.
- No miks sit
sanoit ?
- ap
No miks sit kirjoitti:
sanoit ?
Siinäpä sinulle pipari purtavaks.
- Puren kuule
ap kirjoitti:
Siinäpä sinulle pipari purtavaks.
ihan muuta piparia !!
- luuseriainesta
Luovuin jo aikoja sitten
- ap
onneksi olkoon. harmittaa tosiaan olla tällainen luuseri joka jäi kaipailemaan.
- noup.eikäy
ap kirjoitti:
onneksi olkoon. harmittaa tosiaan olla tällainen luuseri joka jäi kaipailemaan.
Oliko sun kohdalla kysymys toisen alistamiseen ?
- ap
noup.eikäy kirjoitti:
Oliko sun kohdalla kysymys toisen alistamiseen ?
Ei.
- menoksi vaan..
ap kirjoitti:
Ei.
Siis oli ,no sitten voit mennä alistamaan jotain heikompaa -->>
- ; )
Antautuminen istuu mulle paremmin.
Rakkaudestani en voi luopua. Se ei ole käsissäni, tai siis rakkaus on käsissäni tai oli kun vapaasti annoin sen viedä. Rakkaus alunperinkin vei minut peripohjin, yksi kaunis sielu ja rakkaus. Vihalla pääsis tietty tuntemattomaksi, kun ei tunneta, ei olla; viha juontaa juurensa pelosta. Minulla ei tuo viha ei kovin pysyvää, olen seula sen suhteen. Ok, jos tarpeen paremman vuoksi toiselle, kai se onnistuu. Täältä palstalta minä ehkä voisin vihalla irrotakin, tuollahan sitte olen "ulkosalla".- ap
Kun menee "ulkosalle" ja on avoin ja nauttii oikeasta elämästä, niin voi paremmin ja kykenee enempään, kuin istumalla haaveilemassa muurien takana läppärin ääressä.
- Melkein pettynyt
Minä luovun siitä joka aloitti tämän keskustelun.
- onko ongelmia?
No anna mennä, mene ulos ja luovu äläkä täällä jauha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960