heippa sitten. Oli kuitenkin kiva tavata. Sitä en kadu. :)
No
6
173
Vastaukset
- vuoroduunari
kenet sinä tapasit ja missä? kysyy nainen..
- Tää tarina on tosi<3
EI MINULLA OLE KETÄÄN, SELLAISTA SUHDETTA, JOKA VOISI OLLA SINUN KANSSA MIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Paitsi sellanen suhde, kuin sinullakin- kuin tuhka tuuleen
Juovuksissako näitä tänne postailet .Eihän tosta ota mitään tolkkua.Eikä kyllä ole muutenkaan saannut mitään tolkkua .Etkö kykene ajatuksiasi tuomaan julki
- Saitko itsellesi
hyvän mielen muiden kiusaamisesta ? Moni arvuuttelee onko heippa - hyvästit itselle ?
Melkonen surkimus olet. - toinen minä
Tähän voisi laittaa vaikka mitä?! nyt,eikä se riittäisi alkuunkaan.
Olihan se tapaaminen! En mä hirveesti kadu mitään. Joitain kakaramaisuuksia ja rumasti sanomisiani kyllä,mitä on tyhmyyksissään elämäni varrella heittänyt äkäillessäni. En osaa kirjoittaa,mut tiedät ja luet minua paremmin ,oli kiva tavata
Aikamoinen persoona,,heippa:) - Vaan..
jotain kuitenkin kadut? :)
Jos osaa oikeat valinnat tehdä ei tarvitse ka(a)tuilla :)
Hei sitten, heipparallaa, kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070